Terve, elikkä auto meinaa hieman temppuilla. Joskus pitää startata useasti helvetin pitkään että hörähtää käyntiin ja välillä kuin palmun alta. Tyhjäkäyntimoottorista olen sellaisen huomannut, että kun lopetan starttauksen, noin viiden sekunnin kuluttua sieltä kuuluu naks. Ilmeisesti solenoidi? Kuuluuko sen tehdä näin? Ja sitten välillä kun laitan vain virrat päälle, konehuone on täysin hiljainen ja joskus taa sieltä kuuluu kummallista pientä surinaa jostai tulipellin puolelta koneen keskitasosta. Mitähän tämä voisi olla? Kiitos arvailuista.
Terve, elikkä auto meinaa hieman temppuilla. Joskus pitää startata useasti helvetin pitkään että hörähtää käyntiin ja välillä kuin palmun alta. Tyhjäkäyntimoottorista olen sellaisen huomannut, että kun lopetan starttauksen, noin viiden sekunnin kuluttua sieltä kuuluu naks. Ilmeisesti solenoidi? Kuuluuko sen tehdä näin? Ja sitten välillä kun laitan vain virrat päälle, konehuone on täysin hiljainen ja joskus taa sieltä kuuluu kummallista pientä surinaa jostai tulipellin puolelta koneen keskitasosta. Mitähän tämä voisi olla? Kiitos arvailuista.
Jäi toi kristallipallo kotiin , joten en näe mikä auto sulla on.
L-jetronicin kytkeminen motronicciin, mitenhän tän kuuluis mennä? Muutaman kytkentäkaavion oon netistä löytäny, mut kaikki ovat vähän epäselviä. Ilmeisesti aikalailla väri väriin, mutta kaikki eivät kyllä täsmää.
Eli M20B23 johtosarja M40B18 c101-liittimeen kytkeminen, osaako kukaan sanoa mikä menee mihinkin?
Edelleen tarvis apua.
Harrasteet sun muut projut: 1989 E34 ///M5 Turbo, 1994 E34 touring 35d+8hp Käyttis: Nissan ///Minterstar Mainitsemisen arvoiset ex rotiskot: 1991 E30 Touring M50B28 707hv/877nm,1989 E30 2D Sedan M20B27 Sakhir Orange, 1991 E34 Sedan 535i M Technic
Terve, elikkä auto meinaa hieman temppuilla. Joskus pitää startata useasti helvetin pitkään että hörähtää käyntiin ja välillä kuin palmun alta. Tyhjäkäyntimoottorista olen sellaisen huomannut, että kun lopetan starttauksen, noin viiden sekunnin kuluttua sieltä kuuluu naks. Ilmeisesti solenoidi? Kuuluuko sen tehdä näin? Ja sitten välillä kun laitan vain virrat päälle, konehuone on täysin hiljainen ja joskus taa sieltä kuuluu kummallista pientä surinaa jostai tulipellin puolelta koneen keskitasosta. Mitähän tämä voisi olla? Kiitos arvailuista.
Niin tosiaan, bmw 316i 4d moottori mallia m40 ja vuosimallia 1989. Välillä kun pääsee unohtumaan muutama pikku juttu
Surinaa konehuoneessa virrat päällä varmastikin pitää kiertovesipumppu. Se on normaalia. Jos se ei surise niin se ois rikki.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Sen verran tutkittu ja hutkittu että 2 pyttyä pimiänä(en nyt muista mitkä).
Elikkä tultu nyt siihen johtopäätökseen että kyseisille 2 pytylle asti ei tuu bensaa,koska tulpat on nuissa pyttyissä ihan kuivat kun nuilta pytyiltä ottaa tulpanjohot irti ja antaa vähän aikaa käyvä.Ja käy tosiaan samallalailla tulpanjohtojen ollessa irti ja paikallaan eli 4 pytyllä.Tulpat on uudet ja kipinän antaa nuillekkin pyttyille.
Sillä tähän tarinoin,että jos joku ossais sanua onko näissä jottain tämmösiä "tyyppivikoja" yms mistä vois lähteä kokkeilemmaan :think? Näillä näkymin kuitenni imusarja otetaan seuraavaksi irti ja aletaan nuitten suuttimien elämää tutkimaan.
Oli tossa katsastus eikä mennyt päästöjen takia läpi HC oli 2482 ja O2 5,22. Missä mahtais olla vika ja koneena M20B25 täysin vakiona.
Pakoputki näyttäisi vuotavan ainakin ihan reippaasti, joten jäännöshapen määrä valtava ja se sotkee mittaustuloksen. Korkea HC kertoo epätäydellisestä palamisesta. Ihan alkuun korjaat sen vuotavan pakoputken. Sitten säädät vaikka venttiilit (kylmänä) 0,25mm välyksille, tai vähän väljemmiksi. Tarkistat/korjaat imuvuodot ja teet uuden mittauksen.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment