e34 m50b25 motti e30.seen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jonsku
    replied
    Tuota tuota, teillähän on sitten pinnit väärin jos on orkkis E30 anturi kiinni eikä lämpötila näy mittaristossa.. Kannattaisi pistää nopeasti kuntoon niin ei pääse keittämään kone...

    Netistä selaamalla löytyy kyllä noiden antureiden vastusarvot eri lämpötiloilla, jos ei E30 anturissa ole sopivia kierteitä niin aivan varmasti jossain 1-napaisessa sellaiseet ovat. Vastusarvot saa korjattua esim. potikalla kovin näppärästi kuntoon.

    .. olen hyvin vahvasti sitä mieltä että lämpömittari on ehdottomasti asia jonka tulee toimia, mitä järkeä tehdä moinen swappi jos jättää tuollaiset tärkeät asiat puolitiehen?

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    ainakin m50b25 menee e30 325 oma ruskea-anturi paikalla.. mutta eipä mullakaan mitään näy mittaristossa..

    Itse vaihtaisin koneeseen m50b25 suuttimet siksi aikaan että saat softan säädettyä..

    Laturin pitäis kyllä lataa heti... mittaa yleismittarilla että miten se lataa..

    Leave a comment:


  • Gonzalez
    replied
    Originally posted by Juzbe View Post
    Kysytääs taas viisaammilta,käyttelin konetta lämpimäksi ja ilmailin,rupesin seurailemaan lämpöjä ja mittari ei värähtänytkään.. kokeilin myös m20 lämpöanturia(ruskea,m50:sessa takimmainen)

    Johdot vai joku muu vika,jos en väärin muista niin jollakin ollut samanlaista vikaa?
    Tähän asiaan olisi hyvä saada selvyys, itsellä samoja ongelmia.

    Seuraavassa muutama muukin kysymys:

    1.On lämpöanturin piuha kiinni tai ei, virrat kun kääntää päälle lämpömittari jököttää sinisen puolessa välissä. Koneessa oli alkuun paikallaan sininen anturi kun ostin auton ja luulin vian johtuvan siitä, hain tarvikeliikkeestä ruskean (1-pinninen 325i oma 12621710512) mutta siinähän on paksumpi kierrekkin kun tuolla kannessa, eli ei mene edes paikalleen. Mitä anturia olette tässä käyttäneet, kellään heittää osanumeroa? Vai onko niin että M50B25-kannessa kierre on sopiva, ja tämä kun on M52B28 niin kierre ei sovi?

    2.Koneena autossa on siis M52B28 -kone M50B25 sähköillä ja apulaitteilla. Polttoainepuoli on toteutettu M50B25 kamoilla joiden kaveriksi laitettu M52B28-suuttimet (violetit). Tuntuu että kone kävisi aika rikkaalla, pelaa kyllä ihan ok mutta pakokaasu haiskahtaa jonkin verran bensalle. Tai sitten olen vaan ajellut liian kauan katillisilla autoilla ja dieseleillä... Mitä olette tästä ratkaisusta mieltä? Ecun ohjelma ilmeisesti vakio M50B25. Pelaisiko paremmin M50B25 omilla suuttimilla?
    Last edited by Gonzalez; 03-06-2010, 21:52.

    Leave a comment:


  • Make H.
    replied
    Oman rakensin kans tuolla e36 320 etummaisella orggis valupakosarjalla ja laippa jäi etuakselin päälle. Itellä myös nuo m50b25 e34 moottorintukikumit + 3mm prikat molemmin puolin. Etuputket hitsailin e36 320 org. etuputkista martelliuksen e30 m20 putkiston kollektorille sopivaksi. Pakoputken ja etupalkin väliin jäi muistaakseni n. 10mm tilaa. Hyvin toimii, vaikkakin pultit oli ahtaat kiristää.

    Leave a comment:


  • Daa Daa
    replied
    Tuossa kuva suurin piirtein samasta kohtaa tuolta oman kioskin pellin alta.
    Moottorin korvakkeina käytin tosin omavalmisteita, mutta hahmottaahan tuosta tuon moottorin kohdan..
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Dark angel
    replied
    Tässä kone olis ekaa kertaa sommiteltu paikoilleen. Muuten istuu hyvin paikalleen, mutta etumainen pakorjasta jää etupalkin päälle
    Kone on e36 325 -95 ja nyt paikallaan e34 525:n kumityynyt.
    Vinkkejä miten lähtis hieroon tota.
    Last edited by Dark angel; 19-01-2011, 20:51.

    Leave a comment:


  • Juzbe
    replied
    Onkos muilla ollut ongelmaa keskikulutusmittarin kanssa? auton heittää käyntiin -> nousee yli 30l. Sitten kun lähtee liikkeelle niin laskee 0l..

    Jotakin vinkkejä?

    Leave a comment:


  • Juzbe
    replied
    Itsellä ainakin vakio kiinni,hyvin tuntuu toimivan..

    Leave a comment:


  • bmwcruiser
    replied
    Onkos porukat käyttäny mitä painelaakeria m20 vauhtipyörän ja asetelman kanssa? Laatikko myös m20:sta.

    Vakiota vai 323:n laakeria?

    Ongelmana liian löysä kytkin, ei ota kunnolla/ollenkaan.

    Leave a comment:


  • Juzbe
    replied
    Kysytääs taas viisaammilta,käyttelin konetta lämpimäksi ja ilmailin,rupesin seurailemaan lämpöjä ja mittari ei värähtänytkään.. kokeilin myös m20 lämpöanturia(ruskea,m50:sessa takimmainen)

    Johdot vai joku muu vika,jos en väärin muista niin jollakin ollut samanlaista vikaa?

    Leave a comment:


  • Juzbe
    replied
    Iso kiitos Roclalle, pin 7 irti ja auto laakista käymään. Tarjoan kahvit jos poriin eksyt..

    Leave a comment:


  • Juzbe
    replied
    tottakai sen saa pyörimään mutta miksei pyöri kun avaimesta kääntää virrat päälle,se tässä oli lähinnä pointtina

    täytyy huomenna mittailla minkälaista arvoa kampiakselin asentotunnistin antaa ja käydä johdot läpi vielä kerran jos jotai niistä löytyisi..

    Leave a comment:


  • Rocla
    replied
    Originally posted by Juzbe View Post

    Bensapumpun sai pyörimään kun laittoi hyppylangan releesee.
    Tottakai, sehän on ihan yhtä pätevä konsti kuin uuden plus johdon vetämäminen virtalukolta, muttei tarkoita, että auto lähtisi käyntiin.

    Jos vieras kieli taipuu, niin tässä käsitellään tällaisia asioita: http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=120499

    Älytön määrä infoa ja epäinfoa:

    Leave a comment:


  • Juzbe
    replied
    Kuinka paljon puolan keskimmäiseen johtoon pitäisi virtaa tulla? Virtakynä ei ainakaan välähdä,huomenna pääsee mittaamaan yleismittarilla mitä näkyy,kun jäi kotiin tällä kertaa.

    Bensapumpun sai pyörimään kun laittoi hyppylangan releesee.



    Tollaisella kaaviolla niputettu.

    Leave a comment:


  • Rocla
    replied
    Originally posted by Juzbe View Post
    Bensa tulee
    Bensakiskoon vai sylinteriin?

    Leave a comment:

Working...
X