Onko hyötyä/järkevää alkaa MIG:illä itse vahvistelemaan e30 koppaa?
Mieleen tulee
-runkoaisan kiinnityskohdat (siis jotka ovat etulokarien alla)
-rintapellin/lattian sauma
-pohjapalkkien kiinnitys lattiaan
-kannattaako johonkin laittaa ylimääräisiä lappuja?
-pyöräntuennan kiinnitypisteet korissa? mitkä?
-muuta?
X-brace, poikkituet ja häkki unohdetaan nyt tästä yhteydestä, niitä laitetaan vasta suoraan ehjään koppaan.
Search ei löytänyt tällaista topikkia, moderaattori on hyvä ja heittää hard deleteä jos on käsitelty aihe.
Mieleen tulee
-runkoaisan kiinnityskohdat (siis jotka ovat etulokarien alla)
-rintapellin/lattian sauma
-pohjapalkkien kiinnitys lattiaan
-kannattaako johonkin laittaa ylimääräisiä lappuja?
-pyöräntuennan kiinnitypisteet korissa? mitkä?
-muuta?
X-brace, poikkituet ja häkki unohdetaan nyt tästä yhteydestä, niitä laitetaan vasta suoraan ehjään koppaan.
Search ei löytänyt tällaista topikkia, moderaattori on hyvä ja heittää hard deleteä jos on käsitelty aihe.
ja tuo taka-akselisto on tosiaan melko mielenkiintoisesti kiinni.. onhan tietenkin perä kiinni viel korissa mutta itse akselisto tosiaan parilla hassulla pultilla, jos keksitte jonkun suht helpon ja toimivan vahvike systeemin niin kertokaa toki, kiinnostuta aiheeseen varmasti löytyy
Comment