Mihin cabriossa on kiinnitetty se kynnyksen vahvike-putki , eli mistä mihin ulottuu?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Korin vahvistaminen e30
Collapse
X
-
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
-
Terno
Originally posted by jannmann View PostKova netti surffaaja löytää netistä e30 M3 A-ryhmän korin muutos ohjeen, jossa merkittynä kaikki vahvistushitsaukset koriin.
Paljonkos tommoisista cabrion iskarin tolpaan hitsatuis vahvikkeistä on iloa? Pelti ois 2mm. Ja kaaret suurimmalla todenäköisyydellä päättyvät iskarintolppiin ja poikkituki väliin. Tietenkin jos kaaret on vaan häkki auton sisällä suojelmassa kuskia, niin silloin noista ei ole muuta kun iloa... Kunhan mietin, viikonloppuna rupeaa kemppi laulamaan...
Comment
-
-
Entwicklung Dreißig Zen BMW e30 Sub-Frame X Brace
R&D sivuilla hyviä kuvia. Kukahan alkais tekeen täällä. Vois muutamalle olla menekkiäkin.Last edited by S4Driver; 23-06-2009, 08:32.
Comment
-
-
Originally posted by S4Driver View Post
Mitähän sivuvoimia iskarit ottaa muka vastaan että poikkituen taakse tarvii ?
Auton paino lepää runkoaisoilla missä jousilautaset on , ja sivuvoimat ottaa vastaan takapalkki tukivarsineen.. Kun iskarin alapäässä on lenkkikiinnitys niin en käsitä miten se voi sivuvoimia välittääkään.
Olen valmis uskomaan että tosta on hyötyä jos joku mulle sen toimintaperiaatteen selittää , siihen asti sanon että turhaa painoa.
Originally posted by S4Driver View PostEntwicklung Dreißig Zen BMW e30 Sub-Frame X Brace
R&D sivuilla hyviä kuvia. Kukahan alkais tekeen täällä. Vois muutamalle olla menekkiäkin.Last edited by petrolhead; 24-06-2009, 22:17.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View Postsivuilta napattu:
Mitähän sivuvoimia iskarit ottaa muka vastaan että poikkituen taakse tarvii ?
Auton paino lepää runkoaisoilla missä jousilautaset on , ja sivuvoimat ottaa vastaan takapalkki tukivarsineen..
En ole yhtään tehnyt mutta X-bracen teko ei luulisi ydinfysiikkaa olevan. Itselle meinasin koittaa tehdä kun sen aika tulee.ei ole mitenkään huomannut eroa,ei nopeassa ajossa eikä kaupungissa
BMW E61 535d Msport -06 Carbon Schwarz
BMW E91 325i Msport -06 Sparkling-graphit metallic
EX:BMW E30 325i m-tech2 -89 Lachssilber
EX:BMW E34 525i touring -92 Titansilber
EX:BMW E30 316i bavaria -90 Brilliant Rot
EX:BMW E30 320i motronic -87 Diamantschwarz metallic
EX:BMW E30 316 -85 mattamusta paholainen
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View Postsivuilta napattu:
Mitähän sivuvoimia iskarit ottaa muka vastaan että poikkituen taakse tarvii ?
Auton paino lepää runkoaisoilla missä jousilautaset on , ja sivuvoimat ottaa vastaan takapalkki tukivarsineen.. Kun iskarin alapäässä on lenkkikiinnitys niin en käsitä miten se voi sivuvoimia välittääkään.
.%
Comment
-
-
Originally posted by conna View Postentäs jos takana on coilover tai vastaavat tolpat? eli jousi ja iskari samas paketissa?
Comment
-
-
Originally posted by conna View Postentäs jos takana on coilover tai vastaavat tolpat? eli jousi ja iskari samas paketissa?
Mutta eihän iskari tietenkään aivan pystysuoraan työnnä että kai siinä jotain sivuliikettä syntyy, coiloverilla varsinkin.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Jos toi X Brace edessä tulee kiinni niihin ohjausvaihteen pultteihin, niin sepäs varmaan auttaakinE36:ssa sen ymmärtääkin kun tulee kiinni etupalkkiin.
Mutta e30:sen ohjausvaihteen peltiläpysköjen pultteihin, jotka nyt muutenkin on jo lakritsia. No saa noita ostaa ja tukea valmistajaa.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Onko e30 etupalkit ("apurungot") kaikissa samanlaiset? Taka-akselipalkit lienee ainakin..2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostOnko e30 etupalkit ("apurungot") kaikissa samanlaiset? Taka-akselipalkit lienee ainakin..
Anyways, kannattaa vahvistaa etupalkkiakin (ohjausvaihteen, kallistuksenvakaajan ja koneenkorvien lärpäkkeet).ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by miq View PostTehdäänhän noihin kilpureihikin poikkituki taakse, kaippa siitä jokin hyöty on... :think2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment