325 Vetoakselin suojakumeista tarttis selvyys.
Käykö ulko ja sisänivelen kumit ristiin? Motonet tarjoaa samaa sisä ja ulkopäähän. Kl taaseen sekoittaa pakkaa niin valinnalla, kuin hinnoilla. Noita pelti kuppeja en tarvi sisäpäähän eli lienekköhän toi 8,40e maksava Kl:n kumi sopiva myös sisäpäähänkin?
14386
30.70€
Vetoakselin suojakumi
13531
8.40€
Vetoakselin suojakumi ulompi
23137
45.60€
Vetoakselin suojakumi ulompi (manual -9/95+automaatti)
3491
30.70€
Vetoakselin suojakumi+kiinnikepelti sisempi
-Anssi
E30 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Erittäin hölmö kysymys sinällään/mutuaOriginally posted by T3 View Post4,25L suodattimen kanssa. Eikö se oo sama ostaa 5L:n kannu öljyä ja täyttää mittatikun ylämerkkiin.
.
Ihan varmistan/tuli mieleen/joku joskus väittänyt....
Että öljy kannattaisi laitta noin puoleen väliin tai eikä ihan täyteen jos ei tuukkaan jäähdyttimen takia kaikki öljy pois tai kun öljy lämpenee, niin se laajenee. Jossain autoissa oli kuumana maks. merkki
Leave a comment:
-
Voin korvata asian öisillä läähätyspuheluilla.Originally posted by T3 View PostOlisit laittanu vaan. Aamuseksi on parasta
ja mä oon lomalla, niin ei olis ollut häiriöksi.
B25:ssa kun on se öljynjäähdytin keulalla, niin ootko koskaan ajatellu, että sehän ei tyhjene öljynvaihdon yhteydessä :think Sitten kun vaihtaa uudet öljyt, lähtee ajamaan ja öljyn lämmöt nousee yli 92-asteen (öljytermostaatti aukeaa), niin ne kaikki paskat/mustat öljyt lähtee sieltä liikenteeseen.
Sen verran nyyppä kummiski autojen suhteen joten enpä oo tollasta ajatellu :think
Leave a comment:
-
Olisit laittanu vaan. Aamuseksi on parastaOriginally posted by Kiimaremmi View PostOisin muistanu oikeen mutta hyvä saada varmistus asiasta. Meinasin jo Marko laittaa seksiviestiä sulle asiasta mutta en kummiskaan viittiny häiritä ::pervo
ja mä oon lomalla, niin ei olis ollut häiriöksi.
B25:ssa kun on se öljynjäähdytin keulalla, niin ootko koskaan ajatellu, että sehän ei tyhjene öljynvaihdon yhteydessä :think Sitten kun vaihtaa uudet öljyt, lähtee ajamaan ja öljyn lämmöt nousee yli 92-asteen (öljytermostaatti aukeaa), niin ne kaikki paskat/mustat öljyt lähtee sieltä liikenteeseen.
Leave a comment:
-
Oisin muistanu oikeen mutta hyvä saada varmistus asiasta. Meinasin jo Marko laittaa seksiviestiä sulle asiasta mutta en kummiskaan viittiny häiritä ::pervoOriginally posted by T3 View Post4,25L suodattimen kanssa. Eikö se oo sama ostaa 5L:n kannu öljyä ja täyttää mittatikun ylämerkkiin.
Leave a comment:
Leave a comment: