E30 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• pablo
    replied
    325 Vetoakselin suojakumeista tarttis selvyys.

Käykö ulko ja sisänivelen kumit ristiin? Motonet tarjoaa samaa sisä ja ulkopäähän. Kl taaseen sekoittaa pakkaa niin valinnalla, kuin hinnoilla. Noita pelti kuppeja en tarvi sisäpäähän eli lienekköhän toi 8,40e maksava Kl:n kumi sopiva myös sisäpäähänkin?

14386

30.70€

Vetoakselin suojakumi

13531

8.40€

Vetoakselin suojakumi ulompi

23137

45.60€

Vetoakselin suojakumi ulompi (manual -9/95+automaatti)

3491

30.70€

Vetoakselin suojakumi+kiinnikepelti sisempi

-Anssi

Leave a comment:

• MikeDry
    replied
    Originally posted by T3 View Post
    4,25L suodattimen kanssa. Eikö se oo sama ostaa 5L:n kannu öljyä ja täyttää mittatikun ylämerkkiin.
    Erittäin hölmö kysymys sinällään/mutua.
    Ihan varmistan/tuli mieleen/joku joskus väittänyt....
    Että öljy kannattaisi laitta noin puoleen väliin tai eikä ihan täyteen jos ei tuukkaan jäähdyttimen takia kaikki öljy pois tai kun öljy lämpenee, niin se laajenee. Jossain autoissa oli kuumana maks. merkki
    Last edited by MikeDry; 15-06-2012, 22:29. Reason: Älä usko tätä, mutua

Leave a comment:

• Kiimaremmi
    replied
    Olisit laittanu vaan. Aamuseksi on parasta ja mä oon lomalla, niin ei olis ollut häiriöksi.
    B25:ssa kun on se öljynjäähdytin keulalla, niin ootko koskaan ajatellu, että sehän ei tyhjene öljynvaihdon yhteydessä :think Sitten kun vaihtaa uudet öljyt, lähtee ajamaan ja öljyn lämmöt nousee yli 92-asteen (öljytermostaatti aukeaa), niin ne kaikki paskat/mustat öljyt lähtee sieltä liikenteeseen.
    Voin korvata asian öisillä läähätyspuheluilla.

Sen verran nyyppä kummiski autojen suhteen joten enpä oo tollasta ajatellu :think

Leave a comment:

• T3
    replied
    Originally posted by Kiimaremmi View Post
    Oisin muistanu oikeen mutta hyvä saada varmistus asiasta. Meinasin jo Marko laittaa seksiviestiä sulle asiasta mutta en kummiskaan viittiny häiritä ::pervo
    Olisit laittanu vaan. Aamuseksi on parasta ja mä oon lomalla, niin ei olis ollut häiriöksi.
    B25:ssa kun on se öljynjäähdytin keulalla, niin ootko koskaan ajatellu, että sehän ei tyhjene öljynvaihdon yhteydessä :think Sitten kun vaihtaa uudet öljyt, lähtee ajamaan ja öljyn lämmöt nousee yli 92-asteen (öljytermostaatti aukeaa), niin ne kaikki paskat/mustat öljyt lähtee sieltä liikenteeseen.

Leave a comment:

• Kiimaremmi
    replied
    4,25L suodattimen kanssa. Eikö se oo sama ostaa 5L:n kannu öljyä ja täyttää mittatikun ylämerkkiin.
    Oisin muistanu oikeen mutta hyvä saada varmistus asiasta. Meinasin jo Marko laittaa seksiviestiä sulle asiasta mutta en kummiskaan viittiny häiritä ::pervo

Leave a comment:

Working...