Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Niin minä vähän ajattelinkin, semmosia vaan kerran ehdoteltiin tuolla projekti topicissani
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Onko pre-facelift e30:ssä sumareiden johdotukset valmiina niin itse umpioille kuin katkaisijallekkin?
Auto tarkemmin ottaen 320 cabrio -90 :think
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Onko jollain kokemusta koneen korottamisesta? On öljypohja vähän turhan lähellä maata m40 motti kyseessä
Ei mulla vielä kokemusta ole, mutta ajattelin lyödä jotkut hyvät kumit (M50 mulla kyseessä) joita en oo vielä selvittänyt tai sit vaan jotain prikkaa tms välii. Eikai se oo muuta kun tunkee isompaa kumia tai prikkaa, samalla tarkkailee että konepelti menee kiinni ja et kaikki letkut riittää jne.. Omaa M20 mottia ylöspäin tunkatessa ekana veti kaasuvaijerin kireeks..
Kertokoon joku viisaampi jos oon väärässä.
Onhan noita m40 motteja nostettu. Ex-316i tuli nostettua, prikkaa väliin ja kone tais nousta 15mm. Kannattaa myös vaihtaa ne tukikumit uusiin samalla, voi nousta jo sillä jos vanhat ovat painuneet.
E30 316 M42TBO -87 BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Missä vaiheessa on takapyöränlaakerin koko vaihtunut 39X72X37mm ==>
42X75X37mm? Levyjarrullisista siis puhutaan. Tilasin nimittäin omaan projektiini laakerit ja oletin tietysti että kynkät on otettu 325i:stä mutta laakeri onkin hiukan isompi ja etsiskelyn jälkeen näyttää että kynkät ovatkin 323i:n.
Onko näissä sitten muuta eroa? En ainakaan huomannut kun vertailin Bmwfanssissa jarrujen, puslien yms numeroita.
Missä vaiheessa on takapyöränlaakerin koko vaihtunut 39X72X37mm ==>
42X75X37mm? Levyjarrullisista siis puhutaan. Tilasin nimittäin omaan projektiini laakerit ja oletin tietysti että kynkät on otettu 325i:stä mutta laakeri onkin hiukan isompi ja etsiskelyn jälkeen näyttää että kynkät ovatkin 323i:n.
Onko näissä sitten muuta eroa? En ainakaan huomannut kun vertailin Bmwfanssissa jarrujen, puslien yms numeroita.
Mitenköhän olisi helpoin ja järkevin tapa vaihtaa puhallinmoottori E30 316? Autoon siis tulee lämmintä ja kylmää ilmaa, mutta pitää kauheaa röhina ääntä välillä. Ihan kuin osuisi johonkin välillä tai lähtisi pois paikoiltaan.
Comment