Originally posted by Skarpa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä & vastauksia V -kts post#1 !!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by JJwawoo View PostMutta ei pidä unohtaa että 318is tekniikka voisi mennä muutoskatsatuksessa myös 320:iin vertaamalla, koska teho jää prosenttien salliman rajan sisälle ja iskutilavuus on pienempi. Vai?Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
-
e30 316 m10b18 kaasari -85 auto kyseessä. Näky olevan vaihdettu rundikellollinen mittaristo jossa kulutusmittari myös. Mistäs ihmeestä tuo ottaa lukeman sille kulutusmittarille? Näyttäisi käyttäytyvät kuten pitääkin, mutta matka ajossa näyttää n. 3-4 litraa liian vähän. Jos vähän ymmärtäs tuon toimintaperiaatetta, niin vois vikaakin koittaa metsästää.
Toinen koskee sitten ko. koneen sytytyksen säätöä. Voisin kuvitella että lämpimällä koneellä tyhjäkäynnillä letku pois virranjakajasta ja sitten ajoituksen tarkistus? Vaihdelootassa näky olevan 2 reikää. iso ja pieni. Katotaanko se ajotus jommasta kummasta noista? Joku merkkihän siellä vauhtipyörässä lienee.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Maikkeli View PostEikös se 20% sääntö koske vain mallisarjan tehokkainta?
Ja itse olen siinä käsityksessä, ettei kaikissa 318iS-malleissa ole edes ABS-jarruja.Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View Poste30 316 m10b18 kaasari -85 auto kyseessä. Näky olevan vaihdettu rundikellollinen mittaristo jossa kulutusmittari myös. Mistäs ihmeestä tuo ottaa lukeman sille kulutusmittarille? Näyttäisi käyttäytyvät kuten pitääkin, mutta matka ajossa näyttää n. 3-4 litraa liian vähän. Jos vähän ymmärtäs tuon toimintaperiaatetta, niin vois vikaakin koittaa metsästää.
Toinen koskee sitten ko. koneen sytytyksen säätöä. Voisin kuvitella että lämpimällä koneellä tyhjäkäynnillä letku pois virranjakajasta ja sitten ajoituksen tarkistus? Vaihdelootassa näky olevan 2 reikää. iso ja pieni. Katotaanko se ajotus jommasta kummasta noista? Joku merkkihän siellä vauhtipyörässä lienee.
Kytkinkopan yläreunassa on sellainen puolipyöreä reikä, ja vauhtipyörässä kuula.
E: Oikein sitä kulutusmittaria tuskin saa näyttämään, kun tietääkseni kaasutinmallit on olleet kellollisella mittaristolla tai kierroslukumittarilla ilman kulutusmittaria.Last edited by JJT; 24-10-2013, 18:56.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostJos sulla on alkuperäinen pierburg ohjainlaitteineen toiminnassa, niin sieltä boksilta se kulutustieto tulee. Jos ei ole alkup. kaasutin niin sitten näyttää vain nopeuden perusteella->päin persettä.
Kytkinkopan yläreunassa on sellainen puolipyöreä reikä, ja vauhtipyörässä kuula.
E: Oikein sitä kulutusmittaria tuskin saa näyttämään, kun tietääkseni kaasutinmallit on olleet kellollisella mittaristolla tai kierroslukumittarilla ilman kulutusmittaria.
Alkuperäinen pierupurkkihan siellä on ja varsin loogisesti toimii jopa se kulutusmittari. Viisari heiluu oikein kaasun asennon mukaan, niin kai se ohjainpurkki jotain tietoa sille antaa. Lähinnä tasakaasulla lukema on väärin.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by grab_ View Postno itellä ei ole sen enempää kokemusta tuosta mutta täällä eräs e30 muutoskatsastettiin 2,5 ahdetulla koneella ja verrattiin 320 koska tehot jäi 2,0 tehot +20% sisään..Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View Post20% sääntö pätee vain mallisarjan tehokkaimpaan, jos jossain menee noin läpi niin se ei tarkoita että muualla menisi.
edit: olikin väärää tietoa siinä verrattiinkin 323 ni ei tarvinnu abseja ja tehot jäi alle 323.. sorge muistihäiriö..Last edited by grab_; 24-10-2013, 20:10.Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
-
Originally posted by basso72 View PostJakaja 0237 005 010. Letkut irti,2900rpm,kuula näkyy,ok.
Jommalla kummalla typo, vai onko noita eri malleja, joissa katotaan eri kierrosluvulla?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostKaivelin petrolin topikista että 2200 pitäs olla kierroksia: http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=229
Jommalla kummalla typo, vai onko noita eri malleja, joissa katotaan eri kierrosluvulla?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostKaivelin petrolin topikista että 2200 pitäs olla kierroksia: http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=229
Jommalla kummalla typo, vai onko noita eri malleja, joissa katotaan eri kierrosluvulla?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostKaivelin petrolin topikista että 2200 pitäs olla kierroksia: http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=229
Jommalla kummalla typo, vai onko noita eri malleja, joissa katotaan eri kierrosluvulla?
Tuon 2900rpm tarkistin vielä uudelleen tehtaan alkuperäisestä mikrofilmistä 01 50 9 770 460 Sollwerte nr.5 (ab modell 1985) Dat.10/86.
Jakajan numero löytyy kyljestä stanssattuna ja sillä voidaan ihmetellä mikä jakaja ja mitkä säätöarvot.
Comment
-
Comment