M3 Cabrio 3.2 etupäähän madaltavia jousilautasia? Haluttaisi saada tuo sentti tai kaks pois ettei auto keulisi. Onko olemassakaan kun ei näytä löytyvän m3:een, vai onko eroa normi e36 lautasiin?
http://www.jmtech.fi/kauppa/index.ph...c708d4646ed548
Tuostakin käy kyllä selvästi ilmi että ei ämmäläiseen... :/
-Antti-
E36 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En muista ihan tarkkaan ja nyt kännykän päässä, mutta imusarjan tienoilta kuitenkin, n. 5 mm paksu musta letku. Kulkee muistaakseni auton perään asti kuskin puolella. Voi olla edellisen omistajan poistama mutta kannattaa tarkistaa että on muistettu tukkia...Originally posted by ssamuu View PostEipä näkyny tommosta osaa eikä letkua.. Mistä se letku lähtee pöntölle?
Leave a comment:
-
Eipä näkyny tommosta osaa eikä letkua.. Mistä se letku lähtee pöntölle?Originally posted by JH. View Post328:ssa on takapöntössä alipaineella ohjattu läppä, joka avaa/sulkee toista kanavaa kierrosten mukaan

Tuo voisi rikki ollessaan aiheuttaa imuvuodon (koko auton läpi kulkee alipaineletku). Epätodennäköistä, mutta kannattaa tarkistaa. Kannattaa myös tarkistaa, että letku on tukittu jos takapönttö on vaihdettu esim. 325-malliseen jossa läppää ei ole.
Leave a comment:
-
Originally posted by TeiniDX View PostMiten ne puolat on tsekattu? Vikakoodit? Itellä teki nimittäin vähän vastaavaa oiretta ja 1 puola rikki
eilen tosiaa luettii vikakoodit ja ensin anto imm ja 1 puolalle vikakoodit ja nollattiin ne ja ei antanu enään. 1 pytty sielä pimeenä on. vaihettii vanha tulppa. nyt toimii kierroksilla mutta tyhjäkäynnillä tippuu ykkös pytty pois. kokeiltiin toista puolaakin
Leave a comment:
-
328:ssa on takapöntössä alipaineella ohjattu läppä, joka avaa/sulkee toista kanavaa kierrosten mukaanOriginally posted by ssamuu View PostM52B28 ja tyhjäkäynti ei oo ihan semmonen ku pitäis. Maffin haitariputki vaihdettu ehjään, ei vaikutusta. Antoi vikakoodin 34/02 - solenoid valve, exhaust flap, nopeella googlaamisella löysin pari osanumeroa: 11 74 1 742 712 ja 11 74 7 810 83. Onko noista nyt kumpikaan asian korjaava osa ja missä päin se suunnilleen sijaitsee?

Tuo voisi rikki ollessaan aiheuttaa imuvuodon (koko auton läpi kulkee alipaineletku). Epätodennäköistä, mutta kannattaa tarkistaa. Kannattaa myös tarkistaa, että letku on tukittu jos takapönttö on vaihdettu esim. 325-malliseen jossa läppää ei ole.
Leave a comment:
-
M52B28 ja tyhjäkäynti ei oo ihan semmonen ku pitäis. Maffin haitariputki vaihdettu ehjään, ei vaikutusta. Antoi vikakoodin 34/02 - solenoid valve, exhaust flap, nopeella googlaamisella löysin pari osanumeroa: 11 74 1 742 712 ja 11 74 7 810 83. Onko noista nyt kumpikaan asian korjaava osa ja missä päin se suunnilleen sijaitsee?
Leave a comment:
-
Miten ne puolat on tsekattu? Vikakoodit? Itellä teki nimittäin vähän vastaavaa oiretta ja 1 puola rikkiOriginally posted by peette View PostElikkä E36 M52B28 ravistaa tyhjäkäynnistä 2000rpm asti. vähän niinkuin kävisi viidellä. Tulpat vasta vaihdettu ja puolat tsekattu. maffin ja kaasuläpän väliin putki vaihettu. Mistä lähteä vikaa etsimään? sytkä vai imupuolella vika? onko muilla ollut vastaavaa?
Leave a comment:
-
Elikkä E36 M52B28 ravistaa tyhjäkäynnistä 2000rpm asti. vähän niinkuin kävisi viidellä. Tulpat vasta vaihdettu ja puolat tsekattu. maffin ja kaasuläpän väliin putki vaihettu. Mistä lähteä vikaa etsimään? sytkä vai imupuolella vika? onko muilla ollut vastaavaa?
Leave a comment:
-
Tilasin nyt saksasta e34 525i peräisin olevan zf:n joka voisi osanumeron perusteella olla s5d320z. Tarvitsenko nyt 328i:n vaihteensiirto vivuston? Entä kardaanin laippa, käyköhän suoraan?
Leave a comment:
-
Eli toinen kestää vääntöä 310 Nm ja toinen 320 Nm, eipä ole iso ero :thinkOriginally posted by Pazi88 View PostEi se ihan sama taida olla, vaikka ulkoisesti samalta näyttää. Mun käsittääkseni se kun on s5d-310z malliltaan, kun tämä 328/m3 loota on s5d-320z. Mut eiköhän silläkin ajele mieluummin, kuin jollain rutisevalla 250 getragilla
Leave a comment:
-
Joo näin taitaa olla, ilmeisesti e34 525i on voinut olla S5D-320Z, mutta myös 310Z, ainakin realoemin mukaan. Ota näistä selvää.Originally posted by Pazi88 View PostEi se ihan sama taida olla, vaikka ulkoisesti samalta näyttää. Mun käsittääkseni se kun on s5d-310z malliltaan, kun tämä 328/m3 loota on s5d-320z. Mut eiköhän silläkin ajele mieluummin, kuin jollain rutisevalla 250 getragilla
Leave a comment:
-
Ei se ihan sama taida olla, vaikka ulkoisesti samalta näyttää. Mun käsittääkseni se kun on s5d-310z malliltaan, kun tämä 328/m3 loota on s5d-320z. Mut eiköhän silläkin ajele mieluummin, kuin jollain rutisevalla 250 getragillaOriginally posted by Tomba87 View PostOnkos se alkupään 325i / 525i / 325tds käytetty ZF nyt se sama "ydinsodan kestävä" laatikko kuin 328i/3,0 M3?
Leave a comment:
-
Onkos se alkupään 325i / 525i / 325tds käytetty ZF nyt se sama "ydinsodan kestävä" laatikko kuin 328i/3,0 M3?
Leave a comment:
Leave a comment: