E36 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Alusta onkelmaa... Minkäs tyyppinen raitkaisu kannattaa kun tuli hommattua e36:een coilit ja tässä -91 vuosimallissa on se vakaaja ratkaisu että koiranluu tulee vakaajatangosta iskariin kiinni, mutta kun uudesta tolpasta ei tätä kiinnityspistettä löydy. Miten toimitaan?
-
Lähteekö nuo coupen takaikkunoiden alla olevat listat ihan ylöspäin repimällä?
Leave a comment:
-
No ei ollu kallis ja on hyväkuntoinen. Voiko ne osat vaihtaa siitä vai pitääkö vaihtaa koko kansi?Originally posted by Haju69 View PostVarmaankin ollut lähes ilmainen kansi? Saat uuden nokan, nostimet ja keinut reilulla 150€ kotiovelle niin suosittelisin kyllä hommaamaan sellaiset.
Leave a comment:
-
Voi olla juurikin noin kun järkeilit. En kyllä itsekkään tule poistamaan tuota, mutta kuullut vaan, että jotkut ovat sen poistaneet. Vaikkakin voihan sitä kosteutta/kuuraa tulla juuri niissä sopivissa olosuhteissa, vaikka lämmitys onkin.Originally posted by |foder| View PostItse järkeillyt tuon kaasuläpän lämmityksen näin.
Muovinen imusarja ja ei johdu lämpöä kaasuläpälle. -> Saattaa sopivissa olosuhteissa muodostua kosteutta kaasuläppään. Mahdollisesti yritetään estää kosteuden pisaroitumista? Eli en kyllä itse poistaisi kokonaan kaasuläpän lämmitystä.
Olenkohan pahasti hakuteillä? :think
Leave a comment:
-
Itse järkeillyt tuon kaasuläpän lämmityksen näin.Originally posted by janne1974 View PostTuo osa 10 on imuilman termostaatti, joka ohjaa kaasuläpän lämmitystä. Tuskinpa on niin isoa merkitystä kummin päin letkut menee. Jotkut on purkanut pois tuon lämmityksenkin.
Muovinen imusarja ja ei johdu lämpöä kaasuläpälle. -> Saattaa sopivissa olosuhteissa muodostua kosteutta kaasuläppään. Mahdollisesti yritetään estää kosteuden pisaroitumista? Eli en kyllä itse poistaisi kokonaan kaasuläpän lämmitystä.
Olenkohan pahasti hakuteillä? :think
Leave a comment:
-
Varmaankin ollut lähes ilmainen kansi? Saat uuden nokan, nostimet ja keinut reilulla 150€ kotiovelle niin suosittelisin kyllä hommaamaan sellaiset.Originally posted by beemkeemo View PostEli ostin 316 m40 bemariini toisen kannen ja nokan.
Ajattelin laittaa siitä toisesta kannesta nostimet yms siihen kanteen mikä on kiinni autossa tällä hetkellä, mutta olen lukenut jostain että se on todella tarkkaa että laittaa sen nostimen samalle paikalle mistä sen otti, eli voiko toisesta kannesta vaihtaa käytettyjä nostimia yms toiseen kanteen?
Leave a comment:
-
Eli ostin 316 m40 bemariini toisen kannen ja nokan.
Ajattelin laittaa siitä toisesta kannesta nostimet yms siihen kanteen mikä on kiinni autossa tällä hetkellä, mutta olen lukenut jostain että se on todella tarkkaa että laittaa sen nostimen samalle paikalle mistä sen otti, eli voiko toisesta kannesta vaihtaa käytettyjä nostimia yms toiseen kanteen?
Leave a comment:
-
Tuo osa 10 on imuilman termostaatti, joka ohjaa kaasuläpän lämmitystä. Tuskinpa on niin isoa merkitystä kummin päin letkut menee. Jotkut on purkanut pois tuon lämmityksenkin.Originally posted by onavez View PostJoo aluks unohtu kuva laittaa
On imusarjan juuressa, ja letku menee kaasuläppärunkoon ja sieltä ilmaputsarikotelossa olevaan osaan nro 10 ja sieltä takaisin. Näkyy tossa kuvassa nro 15. Eli toi musta mötikkä on joku turha osa ja voi repässä irti? Ja onkohan mitään väliä, kun mulla menee noi jäähytysletkut toisinpäin kun tossa kuvassa? Eli ekaks läppärunkoon ja sieltä vasta osaan nro10, kun kuvassa menee ekaks osaan 10
Mikä ton osan nro 10 tarkotus ylipäätään on?
Leave a comment:
-
Ja samallahan ne pystyy nykyään jollain väriaineella katsomaan vuotokohdat? Miroreijolle siis tarkoitinOriginally posted by erä-koira View Postvoi olla että on järjestelmästä karannut kylmäaineet. kannattaa käyttää uudelleen täyttämässä
Leave a comment:
-
Näyttäs olevan joku adapteri, jolla on saatu e30 mittariston? Lämpötila-anturi kiinni. Ei siis alkuperäinen ainakaan, eli turha.
Leave a comment:
-
Joo aluks unohtu kuva laittaaOriginally posted by janne1974 View PostMissähän päässä autoa tuo mystinen musta osa on??
No nyt näkyy kuvakin, onko tuo imusarjan juuressa? Äkkiseltään näyttäisi joltain jälkiasennukselta.
On imusarjan juuressa, ja letku menee kaasuläppärunkoon ja sieltä ilmaputsarikotelossa olevaan osaan nro 10 ja sieltä takaisin. Näkyy tossa kuvassa nro 15. Eli toi musta mötikkä on joku turha osa ja voi repässä irti? Ja onkohan mitään väliä, kun mulla menee noi jäähytysletkut toisinpäin kun tossa kuvassa? Eli ekaks läppärunkoon ja sieltä vasta osaan nro10, kun kuvassa menee ekaks osaan 10
Mikä ton osan nro 10 tarkotus ylipäätään on?
Last edited by onavez; 02-08-2019, 16:26.
Leave a comment:
-
Missähän päässä autoa tuo mystinen musta osa on??Originally posted by onavez View PostMikäköhä toi musta osa mahtaa olla? Ja siinä on joku anturi, mille ei löydy johtosarjasta piuhaa? Kuuluisko ees löytyä kun ei näytä olevan johtojakaan katkottu. Ja moottorihan on M50b25
No nyt näkyy kuvakin, onko tuo imusarjan juuressa? Äkkiseltään näyttäisi joltain jälkiasennukselta.
Last edited by janne1974; 12-05-2015, 07:51.
Leave a comment:
Leave a comment: