Joo, kyllä noissa tarvikemalleissa tuntuu tulevan. Itse kans katellu, kun pitäs jollain nuo sumarinreiät tukkia etupuskurista vaikka etusumareita ei oo autossa ollukkaan. OE lookkerit maksas 24,9e+18e rahtia.
Itsellä ihan sama tilanne, alussa tilasin uuden Topranin joka herjas tota määrää kokoajan käynnistäessä,
sitten siirryin tuohon Febi/Bilstein merkkiin ja se toimikin sen 5kk ennenkuin on taas alkanut herjaamaan käynnistyksessä tuosta tasosta
Joko huonoa tuuria mulla tai sitten ei vain toimi noi tarvikeanturit.
Ja johdot/liittimet on putsattu ja tarkastettu
Febin anturi on liian nafti ainakin jonnein tarvikesyyläreihin, omasta kiinnitin pari kertaa sen kohon kunnes viskasin vesilintua koko töttöröllä. Hyöty olisi vähän konkreettisempi jos se hokaisi että nesteet katoaa ajossa..
Ok. Laitoin johdot yhteen ja pitää tilailla febi/bilstein anturi.
Itsellä ihan sama tilanne, alussa tilasin uuden Topranin joka herjas tota määrää kokoajan käynnistäessä,
sitten siirryin tuohon Febi/Bilstein merkkiin ja se toimikin sen 5kk ennenkuin on taas alkanut herjaamaan käynnistyksessä tuosta tasosta
Joko huonoa tuuria mulla tai sitten ei vain toimi noi tarvikeanturit.
Ja johdot/liittimet on putsattu ja tarkastettu
Mistähän johtuu että CC herjaa käynnistäessä/sammuttaessa auton jäähdytysnesteen tasosta? Anturi on vaihdettu uuteen ja todettu että toimii. Jos vika olisi johtosarjassa niin eikös se silloin valittaisi nesteen tasosta myös auton ollessa käynnissä? CCM:ssä vika?
edit: anturi oli kyllä halpis Topran -merkkinen ja muistelen että pari käynnistystä se toimi kun laitoin sen paikalleen. Liekkö voisi olla niin paskaa laatua ettei enää toimi?
Edit2: Johdot yhdistämällä ei herjaa eli älkää ostako tarvikeantureita...
ei se kyllä ajaessa herjaa muutenkaan. Jos taso käy alhaalla ajon aikana niin varoitus tulee vasta sammutettaessa.
yleensä vika on alhainen taso, anturi rikki tai huono kontakti. Sulla tais jo vika selvitä.
Mistähän johtuu että CC herjaa käynnistäessä/sammuttaessa auton jäähdytysnesteen tasosta? Anturi on vaihdettu uuteen ja todettu että toimii. Jos vika olisi johtosarjassa niin eikös se silloin valittaisi nesteen tasosta myös auton ollessa käynnissä? CCM:ssä vika?
edit: anturi oli kyllä halpis Topran -merkkinen ja muistelen että pari käynnistystä se toimi kun laitoin sen paikalleen. Liekkö voisi olla niin paskaa laatua ettei enää toimi?
Edit2: Johdot yhdistämällä ei herjaa eli älkää ostako tarvikeantureita...
Kaikki ehdotukset on nyt tervetulleita ennen ku epätoivosena raakasti startilla koitan ja hommaan uuden koneen sitten jos losahtaa
Tosiaan hihna on irti ja niitä pulttejakin ajattelin jos ois liian pitkät niin otin sen uloimman hihnapyörän kokonaan irti ja aivan yhtälailla tökkää kun koittaa pyörittää.
Pystyykö ne pultit menemään niin pitkälle että ei kone pyöris?
Tyhmiä ehdotuksia parempien puutteessa: onko hihna paikallaan? Eli entäs jos siellä jumittaakin joku lisälaite?
Millaisilla pulteilla laitoit sen kiinni? Eihän sattuisi olemaan liian pitkät?
Kaikki ehdotukset on nyt tervetulleita ennen ku epätoivosena raakasti startilla koitan ja hommaan uuden koneen sitten jos losahtaa
Tosiaan hihna on irti ja niitä pulttejakin ajattelin jos ois liian pitkät niin otin sen uloimman hihnapyörän kokonaan irti ja aivan yhtälailla tökkää kun koittaa pyörittää.
M51D25 ja kone jumitta. Eli lähti kampuran ulompi hihnapyörä mikä pienillä pulteilla kiinni irti ja sen jälkeen auto kyllä kävi hyvin ja pystyi kotiin ajamaankin. Hihnapyörä takaisin paikalleen ja avaimella kun koittaa moottoria pyörittää kampuran pultista niin pyörähtää noin puoli kierrosta ja siihen tyssää. Pikkuisen kun ottaa takasin päin niin jonkinlainen loksahus kuuluu. Mikähän sieltä nyt on voinu mennä? Outo homma kun autolle ei tosiaan muuta tehty kuin vain se hihnapyörä asennettiin takaisin. Ei ole uskaltanu startilla kokeilla jos siellä nyt on jotain pahemmin vikana
Tyhmiä ehdotuksia parempien puutteessa: onko hihna paikallaan? Eli entäs jos siellä jumittaakin joku lisälaite?
Millaisilla pulteilla laitoit sen kiinni? Eihän sattuisi olemaan liian pitkät?
M51D25 ja kone jumitta. Eli lähti kampuran ulompi hihnapyörä mikä pienillä pulteilla kiinni irti ja sen jälkeen auto kyllä kävi hyvin ja pystyi kotiin ajamaankin. Hihnapyörä takaisin paikalleen ja avaimella kun koittaa moottoria pyörittää kampuran pultista niin pyörähtää noin puoli kierrosta ja siihen tyssää. Pikkuisen kun ottaa takasin päin niin jonkinlainen loksahus kuuluu. Mikähän sieltä nyt on voinu mennä? Outo homma kun autolle ei tosiaan muuta tehty kuin vain se hihnapyörä asennettiin takaisin. Ei ole uskaltanu startilla kokeilla jos siellä nyt on jotain pahemmin vikana
Leave a comment: