Tämmöistä lähdin kyselemään kun omaan E36 325 on nyt tehty koneen vaihto, vaihdettiin M52B28 ja nyt pitäisi myös vaihtaa vaihdelaatikko. Vaihdelaatikoksi olisi tulossa 520 laatikko, mutta miten tuo kestäisi 2,8 koneen kanssa. Ja siis tuota konetta on piristelty 2,5 imusarjalla ja 2,8 peltipakosarjalla.
Kestää se sen mitä tarvii kestää. Noista getrageista menee varsinkin kakkosen synkrot helposti rikki, mutta ne nyt saa paskaksi millä koneella vaan
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Kaikista helpoinhan se olis sulla itellä käydä vanteesta kattomassa kuin meillä täällä arvuutella, varsinkin kun ei tiedetä ees vanteen leveyttä..
No arvuuttelen silti, pari minsaa kuukletin ja löysin 5x120 jaolla olevia 17x8 et-luvuilla 15 ja 35.
Et 15 niin ei mene 245 ilman kaaritöitä, et 35 voi mennä mutta vaatii camberia yli tehtaan arvon. Varmasti menee vakiokaariin vakiocamberilla 8" ja et 40, oli aikonaan tuollaiset takana renkaana 245/40-17 ja jos ottaa johonkin kiinni niin takapuskurin etuyläkulmaan, siinä on "ylimääräistä" tavaraa jonkin verran.
Täytyykö takatukivarsien kiinnityskohdat kiristää kunnolla vasta kun auto on renkaillaan, vaikka kyseessä on uretaanipuslat, vai onko tarpeellista ainoastaan jos käyttää oem-vastaavia kumisia puslia/heloja?
Täytyykö takatukivarsien kiinnityskohdat kiristää kunnolla vasta kun auto on renkaillaan, vaikka kyseessä on uretaanipuslat, vai onko tarpeellista ainoastaan jos käyttää oem-vastaavia kumisia puslia/heloja?
Tarpeellista vain kumipuslilla.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment