Jepa, pre-faceliftissa Boschin H1 ja face-liftissä ZKW H7
Ei pidä paikkaansa.
Mulla oli sedanissa ja cabissä molemmissa zkw h7, ja ihan alkuperäiset valot.
Sedan on 8/95 ja avokin pre-facelift.
E: Ja 2/95 coupessakin oli nuo h7 valot.
E2: Olisko vaihtuneet 9/94.
325 -92 m50b25. aina kun seissyt esim yön yli kun starttaa ei koskaan lähde ekalla yrityksellä käyntiin, toisella yrityksellä lähtee ihan normaalisti. Onko ideoita mikä vikana?
Ei pidä paikkaansa.
Katohan vaan! :think Oon ollut aina siinä käsityksessä, että tuossa kohtaa vaihtuu!
Ei pidä paikkaansa.
Näitä umpioita voi vanhoihin autoihin olla mitä vaan. Mikäkolaroitu,mikätuunattu paremman valotehon tms toivossa.
Oma coupe on -95 ja siinä on H1.
Ei sinällään merkitystä mihinkään,mutta uteliaisuuttaan.
Hyviä ideoita miten saan m50 jakopäästä kannen ja vesipumpun välisen liitoksen pitämään? hajosi kannentiiviste siitä kohtaa, kun joutu ottamaan jakopään kopan pois,öljy pumpun hajoamisen takia (tarkistin eka että oliko ratas irronnut vain,ei ollut) oli niin tiukassa ö-pohjan ja kannen välis et repi pinnan irrottaes pahvista..toimiskohan ihan tiivistepaperi siinä
Olen kyllä eri mieltä. Mulla ainakin H7 zkw valoissa on ollu parempi valoteho ja eipä kellastu sisemmät lissit, kun ne on lasia, eikä muovia.
Tuokin on totta. Mutta sitten on myös boschin H7 umpiot jotka olivat mulla -95 coupessa alkuperäiset valot niin niissä ne sisälinssit oli muovia ja aivan keltaiset/ruskeat.
Boschin H1 linssiumpio on kyllä fiksuimman näköinen, mutta kyllä nuo H7:t valotehoissa ne pesee jos eivät ole linssit ruskettuneet.
Paras yhdistelmä omasta mielestä mitä näitä tullut puljattua on juurikin tuo Boschin H1 linssiumpio kun siihen päivittää xenonit.
Tuossa sigun autossa on nuo Boschin H7 umpiot ja valoteho on kyllä erittäin hyvä mielestäni. Ainut miinus nuo kellastuneet sisemmät linssit.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
En oo ikinä vesipumppua availlu, mutta näyttäis siltä että vesipumpun kotelon välistä vuotaa jäähdytinnestettä. Onko siellä jokin tiiviste mikä vuotaa? Vuoto on melko vähäistä mutta lisäämään joutuu paisuntasäiliöön usein. Kaksi ylempää pulttia oli ainakin kireällä, alemmista en osaa sanoa kun vaikea päästä käsiksi sinne purkamatta mitään.
Bmw e46 320d Touring
[EX]Bmw e36 325 coupe "Feeniks Lintu”
En oo ikinä vesipumppua availlu, mutta näyttäis siltä että vesipumpun kotelon välistä vuotaa jäähdytinnestettä. Onko siellä jokin tiiviste mikä vuotaa? Vuoto on melko vähäistä mutta lisäämään joutuu paisuntasäiliöön usein. Kaksi ylempää pulttia oli ainakin kireällä, alemmista en osaa sanoa kun vaikea päästä käsiksi sinne purkamatta mitään.
Comment