Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 Puhallin toimii vain täysillä-asennossa -yhdistetty topikit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guest's Avatar

E36 Puhallin toimii vain täysillä-asennossa -yhdistetty topikit

mistähä löytys tälläsesta puhaltimen vastus ku puhallin ei toimi kuin nelos asennosa ja mittasin katkaisijan et piileekö vika sielä ni vastus näytti purkavan virtaa miten sattu..
    Last edited by petrolhead; 24-01-2012, 20:43. Reason: 11 topikkia samasta aiheesta
  • Masa
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2002
    • 2202
    • München

Tässä kuvassa punaisella ympyröity on se vastus paketti eli pura hanskalokero ensin pois....

-VaasaConnection-
    Originally posted by Homer;
    Ei ne pulit millään seiskoilla ajele

Comment

• jamo78@jippii.fi
      Newbiemmer
      • Jun 2004
      • 8

pystysikkölähettää sen kuvan mun sähköpostii suoraa ku eise onnistunut tähä [email protected] siitä pemarin vastuksesta missä se on??

Comment

• jamo78@jippii.fi
        Newbiemmer
        • Jun 2004
        • 8

No nyt se vastus löytyi purin hanskalokeron ja sielä vasemmalla puolen oli ilmastoinnille kuuluva kenno/säiliö ja mun piti purkaa kuskin puolelta ratinalla oleva suojus ja vastus tuli kaasupolkimen viereen..ja auto 325 coupe E36

Comment

• Japi79
          Bimmer Rookie
          • Mar 2004
          • 93
          • Tampere

Originally posted by [email protected]
          No nyt se vastus löytyi purin hanskalokeron ja sielä vasemmalla puolen oli ilmastoinnille kuuluva kenno/säiliö ja mun piti purkaa kuskin puolelta ratinalla oleva suojus ja vastus tuli kaasupolkimen viereen..ja auto 325 coupe E36
          Itse juuri vaihdatin 325i E36:seen lämpöpuhaltimen vastuspaketin. Osa maksoi KL varaosassa alle 30e. Nyt toimii kaikki asennot (ennen vain 4:nen).
          "Ainoa asia mikä tekee työpäivästä järkevän = Työmatkat"
          Musta BMW 325i -93 sedan
          -------------------------------------------------------
          http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1985

Comment

• Sene
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2003
            • 925
            • Enschede, The Netherlands

Mulla on tommonen 91 sedan 320i eikä millään löydy tota vastusta. Oon kattonu molemmilta puolilta. Löytyykö jostain jotain tarkkaa tietoa miten on missäkin malleissa ollu toi paikka. On tuontiauto belgiasta.
            F11 LCI 535xi

Ex.

E36 320i sedan
            E36 LCI 328i coupe
            E61 LCI 530xi

Comment

• jamo78@jippii.fi
              Newbiemmer
              • Jun 2004
              • 8

Originally posted by Sene
              Mulla on tommonen 91 sedan 320i eikä millään löydy tota vastusta. Oon kattonu molemmilta puolilta. Löytyykö jostain jotain tarkkaa tietoa miten on missäkin malleissa ollu toi paikka. On tuontiauto belgiasta.
              .....mulla tuli tosa coupesa ihan sinne kaasupolkimen lattiatilaan tuntu niiku melkee konee huoneesta sai sen kaivaa ulos vaikka se oli hytin puolella..se pitäs näkyä jos se on siinä kuskin puolella ota vaa ensin sesuojus pois joka on ratin alla,mut mulla oli ilastoinnilla oleva pemu..joisakin malleisa löytyy ku purkaa hanskalokeron ni kuulemma siinä vasemmalla puolella...

Comment

• Sene
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2003
                • 925

Jjoo löytyhän se. Oli vaan niin koomassa aiemmin kattellu ettei nähny. Ihan esillä kuitenkin oli :P Kyrvähtäny oli siitä ihmeen niitatusta kontaktista. Eli hiukan sulanu/ruostunu/paskana. Pistin kl-var.os.:ille kyselyä mut osaako joku varmasti sanoa kumpi tossa on vai toimiiko molemmat hyvin. Kun valikoimissa oli behr ja joku muu. Toisessa luki -94 ja toisessa ei mitään. Oma auto on 91 320i sedan ja sieltä kuskin puolelta löyty siis.
                F11 LCI 535xi

Ex.

E36 320i sedan
                E36 LCI 328i coupe
                E61 LCI 530xi

Comment

• vili1
                  Newbiemmer
                  • Jan 2004
                  • 21
                  • KVL

Originally posted by Sene
                  Jjoo löytyhän se. Oli vaan niin koomassa aiemmin kattellu ettei nähny. Ihan esillä kuitenkin oli :P Kyrvähtäny oli siitä ihmeen niitatusta kontaktista. Eli hiukan sulanu/ruostunu/paskana. Pistin kl-var.os.:ille kyselyä mut osaako joku varmasti sanoa kumpi tossa on vai toimiiko molemmat hyvin. Kun valikoimissa oli behr ja joku muu. Toisessa luki -94 ja toisessa ei mitään. Oma auto on 91 320i sedan ja sieltä kuskin puolelta löyty siis.
                  Vastuksen merkin /tyypin ratkaisee onko puhaltimesi Behr vai Siemens?
                  Vastuksesta pitäisi löytyä numerosarja mistä selviää mikä osa on kyseessä, jos ei muuten selviä. Itsellä ei kylläkään löytynyt vastuksesta mitään tekstiä. Oma auto on 320i -91 ja siinä on Siemensin puhallin ja ilmastoitu malli. Siihen ei KL-varaosista eikä Motonetistä löytynyt koko vastusta. Jos et saa varmaa tietoa niin suosittelen että marssit osa
                  kourassa lähimpään liikkeeseen ja tilaat sieltä. Ainakin omani sain halvemalla mitä noi edellä mainitut liikkeet pyysivät omistaan.

Comment

• Sene
                    Bimmer Fanatic
                    • Jul 2003
                    • 925

Hmmm joo mulla on kanssa ac tossa. Pitääpäs katsoa. Mihin hintaan sait omasi ja mistä?
                    F11 LCI 535xi

Ex.

E36 320i sedan
                    E36 LCI 328i coupe
                    E61 LCI 530xi

Comment

• vili1
                      Newbiemmer
                      • Jan 2004
                      • 21
                      • KVL

37,50 ecua ja päivänauto kouvolassa.

Comment

• Nokkis
                        Bimmer Rookie
                        • Mar 2004
                        • 132
                        • Helsinki

Puhaltimen esi vastus

Mulla on e36 coupe 1,8 is vm-93! Mä jouduin purkaa hanskalokeron ja se löyty siit ilma putken sisältä ku se muuten kävis aika kuumana mut siellä se saa viilennystä! eli kun katsot vasemmalle kun saat sen hanskiksen pois siitä edestä siin on ihan blugi sille eli vetää vanhan pois ja tökkää vaan uuden tilalle ni skulaa!!!
                        Säälin saa ilmaseks...Kateus on ANSAITTAVA..

Comment

• Vulcan
                          Bimmer Rookie
                          • Sep 2003
                          • 162

e36 lämppärin puhallin

ei toimi kuin nopeimmalla nopeudella.
                          mikä mahtais olla vikana?

Comment

• 325i4d
                            Bimmer Rookie
                            • Mar 2004
                            • 170
                            • Haapavesi

vois luulla et sieltä nopeuden säätimestä on niitä vastuksia/vastus palanut.. tai sitten vaan ihan kosketushäiriö vain.

Comment

• Ratsastaja
                              Newbiemmer
                              • Nov 2004
                              • 20

Re: e36 lämppärin puhallin

Originally posted by Vulcan
                              ei toimi kuin nopeimmalla nopeudella.
                              mikä mahtais olla vikana?
                              sama vika e34 automaatti-ilmastoinnin kanssa. puhaltimessani on portaaton voimakkuuden säädin ja puhallin toimii moitteettomasti ainoastaan pakkosyöttä (täysillä)-asennossa. kuitenkin kun auto on lämmin ja puhallin on ollut kauemman päällä, voi voimakkuutta pikkaisen jopa pienentää ja homma pelittää. mut jos kierrokset laskee niin jotenkin vain tuntuu että puhaltimen moottorista loppuu puhti pyörittää..
                              tuntuisi että varmaan puhaltimen laakerit vois olla finito.. muuten kyllä ei mitään ylimääräistä ääntä moottorista kuulu, paitsi heti kun auton käynnistää..
                              olen menossa vaihtamaan lämmityslaitteen moottoria lähipäivinä, joten jos jollain olisi joku toinen vaihtoehto niin otetaan vastaan..

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎