taidankin lähtee heti maanantaina kauppaan ja ostaa ton normaalin paperi suotimen ihan vaikka kokeilun vuoksi...tällä hetkellä KN:n vapari orkkis paikalla ilmeisesti ollut tehtaalta asti jo paikoillaan siinä...keväällä ton putsasin ja öljyilin...mut erittäin mielenkiintoinen topikki kiitoksia sen laatijasta!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
......
Collapse
X
-
Originally posted by humalataidankin lähtee heti maanantaina kauppaan ja ostaa ton normaalin paperi suotimen ihan vaikka kokeilun vuoksi...tällä hetkellä KN:n vapari orkkis paikalla ilmeisesti ollut tehtaalta asti jo paikoillaan siinä...keväällä ton putsasin ja öljyilin...mut erittäin mielenkiintoinen topikki kiitoksia sen laatijasta!“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Originally posted by L.HMistäköhän päättelit, että se olis tehtaalta asti siellä ollut...
epäilen sen takia kun on sen verran kulahtanut tarra tossa konepellin alla muutenkin on tehdas asennettu (kaiketi) super sprint putkisto joka olikin katsastusmiehen päätöksellä hylätty...takapönttö satavarmasti superi ja siinä ruostunu reikä...auton mukana tulleissa lapuissa oli sen putkiston asennus päivä 6-92 ja auton valmistumis päivä on 3-92 ja käyttöönotto 1-93 eli hyvin mahdollista että toi filtteri on laitettu samalla kun putkikin...E70 X5 3.0d -07
E39 530da touring -99
ex: E36 325i sedan -93
Comment
-
-
Originally posted by Slow_M3Doddii, pari dynokäppyrää:
Eka kuva, 328 motti, M50 imusarja, filsu ja putkisto, 325 chipillä:
Sama auto, kunnolla säädettynä (SMT-6)
Ja noissa siis rengasteho. Aika tasan 170hp renkailta on jenkit mitannu vakiona ja parhaat 328:t on yli 225 rengaskaakkia, ilman ahdinta siis. Tuon ylläolevan lisäksi sällit vaihtaa imunokkaa pakopuolelle ja ostaa virinokan imupuoleen, luultavasti sikäläisen M3:n imunokan.
Näyttäis vahvasti siltä että tuo "vaparin virittäminen ei kannata" ei tosiaankaan päde 2.8:n kohdalla.
ps. kuvissa näkyy loistavasti tuo väännön puuttuminen jos ei ecua laiteta samalla kuntoon, jälkimmäisessä kuvassahan vääntääkin sitten aika kivasti..B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
-
itse tein tuohon omaan 325 mopediin rosterista imuputken, tigillähitsaten, päälleppäin siisti, toki sisällä pienti rosoa, kun ei suojakaasua ollut, mutta en voi vä'ittää, etä tehot ainakaan olisi laskenee.. mm. alkukesästä eräs kouvolan asemalta lähtö, jolloin ihan vahingossa läksi peräalta.. toki lastu, peltisarja, putkisto, yjm. mutta kuitenkin, tämä kymenlaakson mode oli paikalla, en nyt nikkioä muista, mutta kuitenkin.. mutta mopo se on silti!
Eit: kännissä. sor iLast edited by jvakeva; 09-12-2005, 00:16.B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
-
Originally posted by jvakevano ei kannata. mietippä nyt ihan järkevästi mitä samalla rahalla saat, jos myyt vanhan 325 tekniikan ja ostat tilalle JOTAIN muuta? kuitenkin jo m50 koneen kansiremppa kunnollatehtynä tulee maksamaan sen lähes 1500e, niin.. aivan ei nokkia kannata vaihtaa, rahoille SAA paljon parempaakin vastinetta. kuten aion itse näyttää vuodenpäästä toteen..sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Slow_M3Hankkimalla yhden nokka-akselin (vanha imunokka siirtyy pakopuolelle ja uudeksi nokaksi kelpaa ihan vakio M3:n imunokka) ei hinta vielä pomppaa mihinkään ihmeellisiin sfääreihin ja kone alkaa olla jenkkien M3:n tasoa. Tossa yllä on siis molemmissa käppyröissä jo viritetyn 328:n rengastehot kyseessä ja virityksen hinta on ehkä 1000$
Mitenhän lie päästöjen laita tuon nokan vaihdon jälkeen? Meneekö enää päästöistä läpi katsastuksessa?Alku aina hankalaa, lopussa ihme jos seisoo...
E61 530d M-sport -08
E39 528i Touring -97
Yhteydenotot: [email protected] !!
Käyn harvoin foorumilla ja privaviestit jää usein lukematta pitkältä ajalta.
Comment
-
-
Originally posted by Slow_M3Hankkimalla yhden nokka-akselin (vanha imunokka siirtyy pakopuolelle ja uudeksi nokaksi kelpaa ihan vakio M3:n imunokka).
Ohne Vanos M50 -moottorin imunokka sitä vastoin on hieman kireempi ollen 240 asteinen ja 9,7mm nostolla.
Lisää asiasta mm. täällä.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by Rasmustuli tuo 3.0 M3 coupe 8.3 saksasta.. se on muuten vaakio mutta putkisto vaihdettu ja K&N suodin vakiokotelossa
TEHOT DYNOSSA 322HV!!!
ja tästä on lappukin todisteena voin liittää näkyville kuhan saan skannattua/kuvattua sen.
Ookko ihan varma ettei oo muita virityksiä? Nokkien ja softan vaihtoa vaikea huomata...
Comment
-
-
tuli sitten dynotettua oma 328 imusarjaswapin jälkeen...
Jäi kyl aika runsaasti odotetusta. Hevosia on kyl suht ihan tarpeeksi, mut missäs vittu on vääntö????
Muiden melkeen 300nyyttöniä jäi kyl todella kauas. Vissiin kaipais jotain säätöä.(teetetty lastu)...
Elikkä autoon vaihdettu pelkkä imusarja ja Megan Racingin säädettävä bensanpaineensäädin mittarilla.
Dynossa ei saatu katsottuu seoksia enempiä kun ei ollut firman lampdalle paikkaa :( ... Pro Dyno systemsin mies sanos et tuntuu pensa haisevan aika kovasti niin päätettiin laskee pikkusen bensan paineita 3.8bar->3.5 bar. sil ei tuntunu olevan tehoihin vaikutusta plussaa eikä miinusta...
Tos on dynokäppyrä. lapun värit on vähä huono et näkyy aika heikosti. ja auto on automaatti niin se selittää toin alkupätkän heilahduksen.
Hp 218.4.
Nm 255 :`(
Onks tollasessa nykymoottorissa mitään mahdollisuuksia säätää yhtään mitään muutaku tietokonetta?Last edited by Ändi; 14-07-2007, 15:54.sigpic
E46 2d 330 -02
EX.
E36 2d 328 -97
e92 335d -07
330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
Audi S4 -99 (324hp/497nm)
Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
Bmw 325 iA 2D -93
Bmw 325 4d -92
Comment
-
-
vai hetkinen luinkohan tota käppyrää väärin. tuolla 5500 kohilla se käy jossain 277nm kohdilla???
No mut silti ihmeellisen vähän :(sigpic
E46 2d 330 -02
EX.
E36 2d 328 -97
e92 335d -07
330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
Audi S4 -99 (324hp/497nm)
Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
Bmw 325 iA 2D -93
Bmw 325 4d -92
Comment
-
Comment