Originally posted by Jürgen_
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 V8
Collapse
X
-
B8:ssa oli mun mielestä aluksi massapahvit jotka sitten ongelmien myötä päivitettiin metallisiksi. Perhemoottoreista M62:sta en nyt muista, mutta ainakin M62TU:ssa on metalliset monikerrostiivisteet jo tehtaalta kuten myös S62:ssa.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
v8 e36 325 koppaan
-2 miestä yht. 55 tuntia
- alkuperäistä öljypumppua ja öljypohjaa modifioimalla pata konehuoneeseen
- omavalmiste pakosarjat + koneenkiinikkeet
- omavalmiste sähkösarja koneen ja korin pistokkeiden väliin
- e30 syyläri + sähkö flekti
kaikki toimii jopa ajotietokone ainoa ongelma liikaa näyttävä kierroslukumittari
kustannukset koneen vaihdosta 370 € ( jos ei konetta ja laatikkoa lasketa )
ja yhteenveto : toinen? e36 m60 sedan on nähnyt päivänvalon .Last edited by oippi1; 26-11-2010, 23:39.
Comment
-
-
Originally posted by oippi1 View Postv8 e36 325 koppaan
-2 miestä yht. 55 tunita
- alkuperäistä öljypumppua ja öljypohjaa modifioimalla pata konehuoneeseen
- omavalmiste pakosarjat + koneenkiinikkeet
- omavalmiste sähkösarja koneen ja korin pistokkeiden väliin
- e30 syyläri + sähkö flekti
kaikki toimii jopa ajotietokone ainoa ongelma liikaa näyttävä kierroslukumittari
kustannukset koneen vaihdosta 370 € ( jos ei konetta ja laatikkoa lasketa )
ja yhteenveto : toinen? e36 m60 sedan on nähnyt päivänvalon .
OnnittelutAudi s4 b5
e21 323 (Ikuisuus rojekti)
M3 3.0 Cabriolet (Air ride) s54b32 sc
Ex:BMW e36 M-sport cabriolet, e36 328 M-sport touring, e30 325 (2,7) touring, e34 525tds touring, e30 316 coupe, e30 325 coupe,
Comment
-
-
Originally posted by oippi1 View Postv8 e36 325 koppaan
-2 miestä yht. 55 tunita
- alkuperäistä öljypumppua ja öljypohjaa modifioimalla pata konehuoneeseen
- omavalmiste pakosarjat + koneenkiinikkeet
- omavalmiste sähkösarja koneen ja korin pistokkeiden väliin
- e30 syyläri + sähkö flekti
kaikki toimii jopa ajotietokone ainoa ongelma liikaa näyttävä kierroslukumittari
kustannukset koneen vaihdosta 370 € ( jos ei konetta ja laatikkoa lasketa )
ja yhteenveto : toinen? e36 m60 sedan on nähnyt päivänvalon .Mystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
Comment
-
-
Originally posted by Soiled View PostJA bolt-on miehet itkee katkeria kyyneleitä Ei sen vaikeampaa ole, kun alkaa tekemään. Vanha pois, uusi tilalle
samalla rahalla saat sen mitä menee moottoriin.. Mitenkäs olisi 1jz-gte pelin alleAudi s4 b5
e21 323 (Ikuisuus rojekti)
M3 3.0 Cabriolet (Air ride) s54b32 sc
Ex:BMW e36 M-sport cabriolet, e36 328 M-sport touring, e30 325 (2,7) touring, e34 525tds touring, e30 316 coupe, e30 325 coupe,
Comment
-
-
Originally posted by oippi1 View Postv8 e36 325 koppaan
-2 miestä yht. 55 tunita
- alkuperäistä öljypumppua ja öljypohjaa modifioimalla pata konehuoneeseen
- omavalmiste pakosarjat + koneenkiinikkeet
- omavalmiste sähkösarja koneen ja korin pistokkeiden väliin
- e30 syyläri + sähkö flekti
kaikki toimii jopa ajotietokone ainoa ongelma liikaa näyttävä kierroslukumittari
kustannukset koneen vaihdosta 370 € ( jos ei konetta ja laatikkoa lasketa )
ja yhteenveto : toinen? e36 m60 sedan on nähnyt päivänvalon .Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostNo , olen sivusta seurannut minkä verran työtunteja , tietotaitoa ja Rahhaa vaatii V8 moottorin laittaminen e36:en. Onnea vaan yritykseen jokaiselle , kyllä sen tehtyä saa ja leimattuakin.Originally posted by oippi1 View Postv8 e36 325 koppaan
-2 miestä yht. 55 tuntia
- alkuperäistä öljypumppua ja öljypohjaa modifioimalla pata konehuoneeseen
- omavalmiste pakosarjat + koneenkiinikkeet
- omavalmiste sähkösarja koneen ja korin pistokkeiden väliin
- e30 syyläri + sähkö flekti
kaikki toimii jopa ajotietokone ainoa ongelma liikaa näyttävä kierroslukumittari
kustannukset koneen vaihdosta 370 € ( jos ei konetta ja laatikkoa lasketa )
Vaparien virittäminen on säälittävää
350hp/480Nm@0,666bar
xxxhp/670Nm@1,6bar
- Mystinen.Fi -
-ISO maailma välillä pelottaa Connection-
Comment
-
-
Originally posted by oippi1 View Postv8 e36 325 koppaan
-2 miestä yht. 55 tunita
- alkuperäistä öljypumppua ja öljypohjaa modifioimalla pata konehuoneeseen
- omavalmiste pakosarjat + koneenkiinikkeet
- omavalmiste sähkösarja koneen ja korin pistokkeiden väliin
- e30 syyläri + sähkö flekti
kaikki toimii jopa ajotietokone ainoa ongelma liikaa näyttävä kierroslukumittari
kustannukset koneen vaihdosta 370 € ( jos ei konetta ja laatikkoa lasketa )
ja yhteenveto : toinen? e36 m60 sedan on nähnyt päivänvalon .Last edited by duuk; 26-11-2010, 18:54.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by Mystinen View PostNiin no . Jos paikkansa pitää, niin ei tää niin kallista oo. Kuvia ois mukava nähdä
Ja minäkin saan laitettua muuten V12-koneen kolikutoseen nopeasti ja halvalla. Työn laatu ja toteutuksen taso on sitten toinen juttu.
Jos jollakulla on Suomessa rakenettu ja leimattu E36 V8 niin laittaa kuvia ja tietoa sen enempiä heruttamatta.. Kauanko tämä topic on ollut olemassa , 6 vuotta? Monellako kirjoittaneella / kyselleellä on laittaa kuvia valmiista autosta?
Peace out 'n flowersLast edited by petrolhead; 26-11-2010, 19:04.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by oippi1 View Postplaaaaplaaapppllaaal
joo onhan se rumasti siellä puuttuu oikeen koneen pältäki koppa
mut onneks sentään imusarja ylöspäin kun ei siin kiireessä kerenny katella
[ATTACH]87510[/ATTACH]
[ATTACH]87511[/ATTACH]
[ATTACH]87512[/ATTACH]
[ATTACH]87513[/ATTACH]
ja sato luntakin viel kuvia ottaessa
Toiset tekee ja toiset kyselee, tuossa on kyllä tehty 55-tunnissa paljon.
Comment
-
-
Katos vaan, mukava talvidrifteri
2x 55h on jo varsin paljon, senkun tekee vaan. Ei se sen kummempaa ole- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Comment