Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 V8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMW
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2004
    • 3822
    • California

    #46
    Originally posted by Jürgen_ View Post
    Eihän se stroukkaus sylinterin seinämän paksuuteen vaikuta millään tavalla :think
    Käytin sitten väärää termiä. Anteeksi kaikille keitä loukkasin.
    P
    R
    N
    D

    Comment

    • #BMW#
      Bimmer Fanatic
      • May 2004
      • 488
      • Espoo

      #47
      Originally posted by petrolhead View Post
      bore 93 mm / 3.66 in
      stroke 85 mm / 3.35 in tarjosi yksi lähde
      Siis tuohan ei ole vielä mitään. M5:ssa 94mm poraus ja isku 89mm. Eli sylintereitten välinen seinä 4mm. Ja se on ohut!
      E38 pre 740i 4.4l Manual

      Comment

      • Cell
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7037
        • Uusikaupunki

        #48
        B8:ssa oli mun mielestä aluksi massapahvit jotka sitten ongelmien myötä päivitettiin metallisiksi. Perhemoottoreista M62:sta en nyt muista, mutta ainakin M62TU:ssa on metalliset monikerrostiivisteet jo tehtaalta kuten myös S62:ssa.
        325i -08
        i3 REx -17
        M5 -98 Imolarot
        535i -90 N/A project (maatumassa)

        Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

        Comment

        • oippi1
          Newbiemmer
          • Feb 2010
          • 25
          • suomi

          #49
          v8 e36 325 koppaan
          -2 miestä yht. 55 tuntia
          - alkuperäistä öljypumppua ja öljypohjaa modifioimalla pata konehuoneeseen
          - omavalmiste pakosarjat + koneenkiinikkeet
          - omavalmiste sähkösarja koneen ja korin pistokkeiden väliin
          - e30 syyläri + sähkö flekti
          kaikki toimii jopa ajotietokone ainoa ongelma liikaa näyttävä kierroslukumittari
          kustannukset koneen vaihdosta 370 € ( jos ei konetta ja laatikkoa lasketa )
          ja yhteenveto : toinen? e36 m60 sedan on nähnyt päivänvalon .
          Last edited by oippi1; 26-11-2010, 23:39.

          Comment

          • j.laitine
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2008
            • 282
            • Jyväskylä

            #50
            Originally posted by oippi1 View Post
            v8 e36 325 koppaan
            -2 miestä yht. 55 tunita
            - alkuperäistä öljypumppua ja öljypohjaa modifioimalla pata konehuoneeseen
            - omavalmiste pakosarjat + koneenkiinikkeet
            - omavalmiste sähkösarja koneen ja korin pistokkeiden väliin
            - e30 syyläri + sähkö flekti
            kaikki toimii jopa ajotietokone ainoa ongelma liikaa näyttävä kierroslukumittari
            kustannukset koneen vaihdosta 370 € ( jos ei konetta ja laatikkoa lasketa )
            ja yhteenveto : toinen? e36 m60 sedan on nähnyt päivänvalon .

            Onnittelut
            Audi s4 b5
            e21 323 (Ikuisuus rojekti)
            M3 3.0 Cabriolet (Air ride) s54b32 sc


            Ex:BMW e36 M-sport cabriolet, e36 328 M-sport touring, e30 325 (2,7) touring, e34 525tds touring, e30 316 coupe, e30 325 coupe,

            Comment

            • Soiled
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2004
              • 3216
              • Mystinen Kuopio

              #51
              Originally posted by oippi1 View Post
              v8 e36 325 koppaan
              -2 miestä yht. 55 tunita
              - alkuperäistä öljypumppua ja öljypohjaa modifioimalla pata konehuoneeseen
              - omavalmiste pakosarjat + koneenkiinikkeet
              - omavalmiste sähkösarja koneen ja korin pistokkeiden väliin
              - e30 syyläri + sähkö flekti
              kaikki toimii jopa ajotietokone ainoa ongelma liikaa näyttävä kierroslukumittari
              kustannukset koneen vaihdosta 370 € ( jos ei konetta ja laatikkoa lasketa )
              ja yhteenveto : toinen? e36 m60 sedan on nähnyt päivänvalon .
              JA bolt-on miehet itkee katkeria kyyneleitä Ei sen vaikeampaa ole, kun alkaa tekemään. Vanha pois, uusi tilalle
              Mystinen.Fi @ FB
              IG @tarmohanninen
              http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
              Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
              Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
              Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.

              Comment

              • j.laitine
                Bimmer Fanatic
                • Apr 2008
                • 282
                • Jyväskylä

                #52
                Originally posted by Soiled View Post
                JA bolt-on miehet itkee katkeria kyyneleitä Ei sen vaikeampaa ole, kun alkaa tekemään. Vanha pois, uusi tilalle
                Yhdyn tähän.. sori OT:Mua on niin aina v...tuttanut ne ainaiset samat v..un narinat jos joku jotain kysyy.. Niin vastaus on aina että osta se M3..
                samalla rahalla saat sen mitä menee moottoriin.. Mitenkäs olisi 1jz-gte pelin alle
                Audi s4 b5
                e21 323 (Ikuisuus rojekti)
                M3 3.0 Cabriolet (Air ride) s54b32 sc


                Ex:BMW e36 M-sport cabriolet, e36 328 M-sport touring, e30 325 (2,7) touring, e34 525tds touring, e30 316 coupe, e30 325 coupe,

                Comment

                • Dunky
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2003
                  • 4929
                  • Kotka

                  #53
                  Originally posted by oippi1 View Post
                  v8 e36 325 koppaan
                  -2 miestä yht. 55 tunita
                  - alkuperäistä öljypumppua ja öljypohjaa modifioimalla pata konehuoneeseen
                  - omavalmiste pakosarjat + koneenkiinikkeet
                  - omavalmiste sähkösarja koneen ja korin pistokkeiden väliin
                  - e30 syyläri + sähkö flekti
                  kaikki toimii jopa ajotietokone ainoa ongelma liikaa näyttävä kierroslukumittari
                  kustannukset koneen vaihdosta 370 € ( jos ei konetta ja laatikkoa lasketa )
                  ja yhteenveto : toinen? e36 m60 sedan on nähnyt päivänvalon .
                  Siistii!! Olisiko kuvia konehuoneesta laittaa näkyville?
                  Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

                  Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

                  Comment

                  • Mystinen
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2005
                    • 1206
                    • Kehä3

                    #54
                    Originally posted by petrolhead View Post
                    No , olen sivusta seurannut minkä verran työtunteja , tietotaitoa ja Rahhaa vaatii V8 moottorin laittaminen e36:en. Onnea vaan yritykseen jokaiselle , kyllä sen tehtyä saa ja leimattuakin.
                    Originally posted by oippi1 View Post
                    v8 e36 325 koppaan
                    -2 miestä yht. 55 tuntia
                    - alkuperäistä öljypumppua ja öljypohjaa modifioimalla pata konehuoneeseen
                    - omavalmiste pakosarjat + koneenkiinikkeet
                    - omavalmiste sähkösarja koneen ja korin pistokkeiden väliin
                    - e30 syyläri + sähkö flekti
                    kaikki toimii jopa ajotietokone ainoa ongelma liikaa näyttävä kierroslukumittari
                    kustannukset koneen vaihdosta 370 € ( jos ei konetta ja laatikkoa lasketa )
                    Niin no . Jos paikkansa pitää, niin ei tää niin kallista oo. Kuvia ois mukava nähdä

                    Vaparien virittäminen on säälittävää
                    350hp/480Nm@0,666bar
                    xxxhp/670Nm@1,6bar
                    - Mystinen.Fi -
                    -ISO maailma välillä pelottaa Connection-

                    Comment

                    • duuk
                      Moderator
                      • Dec 2006
                      • 10510
                      • Saaressa

                      #55
                      Originally posted by oippi1 View Post
                      v8 e36 325 koppaan
                      -2 miestä yht. 55 tunita
                      - alkuperäistä öljypumppua ja öljypohjaa modifioimalla pata konehuoneeseen
                      - omavalmiste pakosarjat + koneenkiinikkeet
                      - omavalmiste sähkösarja koneen ja korin pistokkeiden väliin
                      - e30 syyläri + sähkö flekti
                      kaikki toimii jopa ajotietokone ainoa ongelma liikaa näyttävä kierroslukumittari
                      kustannukset koneen vaihdosta 370 € ( jos ei konetta ja laatikkoa lasketa )
                      ja yhteenveto : toinen? e36 m60 sedan on nähnyt päivänvalon .
                      Onnittelut. Olenki ihmetelly tätä hypetystä aiheen ympärillä.
                      Last edited by duuk; 26-11-2010, 18:54.

                      duke's garage:
                      Suzuki R50
                      E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
                      M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
                      S38 S54 S62

                      instagram: _duuk

                      Comment

                      • petrolhead
                        Moderator
                        • Feb 2004
                        • 13793
                        • Hyvinkää

                        #56
                        Originally posted by Mystinen View Post
                        Niin no . Jos paikkansa pitää, niin ei tää niin kallista oo. Kuvia ois mukava nähdä
                        Kirjoitin tuon aikanaan vastauksena näille jotka tuntuivat kysyvän "kerokaa valmiit ohjeet mitä bolt-onia hommaan ku tehään se tänään parkkiksella"'
                        Ja minäkin saan laitettua muuten V12-koneen kolikutoseen nopeasti ja halvalla. Työn laatu ja toteutuksen taso on sitten toinen juttu.

                        Jos jollakulla on Suomessa rakenettu ja leimattu E36 V8 niin laittaa kuvia ja tietoa sen enempiä heruttamatta.. Kauanko tämä topic on ollut olemassa , 6 vuotta? Monellako kirjoittaneella / kyselleellä on laittaa kuvia valmiista autosta?

                        Peace out 'n flowers
                        Last edited by petrolhead; 26-11-2010, 19:04.
                        2015 VW Crafter
                        1984 BMW 316
                        2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                        petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                        "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                        Comment

                        • oippi1
                          Newbiemmer
                          • Feb 2010
                          • 25
                          • suomi

                          #57
                          plaaaaplaaapppllaaal
                          joo onhan se rumasti siellä puuttuu oikeen koneen pältäki koppa
                          mut onneks sentään imusarja ylöspäin kun ei siin kiireessä kerenny katella
                          Click image for larger version

Name:	HPIM1253.JPG
Views:	1
Size:	243.2 KB
ID:	4821606

                          Click image for larger version

Name:	HPIM1254.JPG
Views:	1
Size:	259.2 KB
ID:	4821607

                          Click image for larger version

Name:	HPIM1255.JPG
Views:	1
Size:	291.2 KB
ID:	4821608

                          Click image for larger version

Name:	HPIM1256.JPG
Views:	1
Size:	264.3 KB
ID:	4821609
                          ja sato luntakin viel kuvia ottaessa
                          Last edited by oippi1; 26-11-2010, 20:12. Reason: rupes vituttaa

                          Comment

                          • aripaa
                            Bimmer Fanatic
                            • Jun 2006
                            • 520
                            • Kuhmo

                            #58
                            On siinä ollut näppitöitä sovitellessa paikoilleen, viitaten edelliseen postaukseen.
                            Ext. bmw:t
                            e28 518i -87
                            e34 518i -92
                            e39 540ia sedan 7/98
                            e39 540ia sedan 9/98
                            e39 540ia tour. 12/98
                            E34 525i Touring 7/92

                            Vikakoodien lukua/nollausta.

                            e39 540 ia sedan 7/96

                            Comment

                            • advance
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2004
                              • 1689

                              #59
                              Originally posted by oippi1 View Post
                              plaaaaplaaapppllaaal
                              joo onhan se rumasti siellä puuttuu oikeen koneen pältäki koppa
                              mut onneks sentään imusarja ylöspäin kun ei siin kiireessä kerenny katella
                              [ATTACH]87510[/ATTACH]

                              [ATTACH]87511[/ATTACH]

                              [ATTACH]87512[/ATTACH]

                              [ATTACH]87513[/ATTACH]
                              ja sato luntakin viel kuvia ottaessa

                              Toiset tekee ja toiset kyselee, tuossa on kyllä tehty 55-tunnissa paljon.

                              Comment

                              • Jonsku
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2002
                                • 4645
                                • Tuusula

                                #60
                                Katos vaan, mukava talvidrifteri

                                2x 55h on jo varsin paljon, senkun tekee vaan. Ei se sen kummempaa ole
                                - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

                                ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
                                ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
                                ex. Alpina D10 Touring #33/94
                                ... and many more

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎