B8:ssa oli mun mielestä aluksi massapahvit jotka sitten ongelmien myötä päivitettiin metallisiksi. Perhemoottoreista M62:sta en nyt muista, mutta ainakin M62TU:ssa on metalliset monikerrostiivisteet jo tehtaalta kuten myös S62:ssa.
v8 e36 325 koppaan
-2 miestä yht. 55 tuntia
- alkuperäistä öljypumppua ja öljypohjaa modifioimalla pata konehuoneeseen
- omavalmiste pakosarjat + koneenkiinikkeet
- omavalmiste sähkösarja koneen ja korin pistokkeiden väliin
- e30 syyläri + sähkö flekti
kaikki toimii jopa ajotietokone ainoa ongelma liikaa näyttävä kierroslukumittari
kustannukset koneen vaihdosta 370 € ( jos ei konetta ja laatikkoa lasketa )
ja yhteenveto : toinen? e36 m60 sedan on nähnyt päivänvalon .
v8 e36 325 koppaan
-2 miestä yht. 55 tunita
- alkuperäistä öljypumppua ja öljypohjaa modifioimalla pata konehuoneeseen
- omavalmiste pakosarjat + koneenkiinikkeet
- omavalmiste sähkösarja koneen ja korin pistokkeiden väliin
- e30 syyläri + sähkö flekti
kaikki toimii jopa ajotietokone ainoa ongelma liikaa näyttävä kierroslukumittari
kustannukset koneen vaihdosta 370 € ( jos ei konetta ja laatikkoa lasketa )
ja yhteenveto : toinen? e36 m60 sedan on nähnyt päivänvalon .
v8 e36 325 koppaan
-2 miestä yht. 55 tunita
- alkuperäistä öljypumppua ja öljypohjaa modifioimalla pata konehuoneeseen
- omavalmiste pakosarjat + koneenkiinikkeet
- omavalmiste sähkösarja koneen ja korin pistokkeiden väliin
- e30 syyläri + sähkö flekti
kaikki toimii jopa ajotietokone ainoa ongelma liikaa näyttävä kierroslukumittari
kustannukset koneen vaihdosta 370 € ( jos ei konetta ja laatikkoa lasketa )
ja yhteenveto : toinen? e36 m60 sedan on nähnyt päivänvalon .
JA bolt-on miehet itkee katkeria kyyneleitä Ei sen vaikeampaa ole, kun alkaa tekemään. Vanha pois, uusi tilalle
JA bolt-on miehet itkee katkeria kyyneleitä Ei sen vaikeampaa ole, kun alkaa tekemään. Vanha pois, uusi tilalle
Yhdyn tähän.. sori OT:Mua on niin aina v...tuttanut ne ainaiset samat v..un narinat jos joku jotain kysyy.. Niin vastaus on aina että osta se M3..
samalla rahalla saat sen mitä menee moottoriin.. Mitenkäs olisi 1jz-gte pelin alle
v8 e36 325 koppaan
-2 miestä yht. 55 tunita
- alkuperäistä öljypumppua ja öljypohjaa modifioimalla pata konehuoneeseen
- omavalmiste pakosarjat + koneenkiinikkeet
- omavalmiste sähkösarja koneen ja korin pistokkeiden väliin
- e30 syyläri + sähkö flekti
kaikki toimii jopa ajotietokone ainoa ongelma liikaa näyttävä kierroslukumittari
kustannukset koneen vaihdosta 370 € ( jos ei konetta ja laatikkoa lasketa )
ja yhteenveto : toinen? e36 m60 sedan on nähnyt päivänvalon .
Siistii!! Olisiko kuvia konehuoneesta laittaa näkyville?
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
No , olen sivusta seurannut minkä verran työtunteja , tietotaitoa ja Rahhaa vaatii V8 moottorin laittaminen e36:en. Onnea vaan yritykseen jokaiselle , kyllä sen tehtyä saa ja leimattuakin.
v8 e36 325 koppaan
-2 miestä yht. 55 tuntia
- alkuperäistä öljypumppua ja öljypohjaa modifioimalla pata konehuoneeseen
- omavalmiste pakosarjat + koneenkiinikkeet
- omavalmiste sähkösarja koneen ja korin pistokkeiden väliin
- e30 syyläri + sähkö flekti
kaikki toimii jopa ajotietokone ainoa ongelma liikaa näyttävä kierroslukumittari
kustannukset koneen vaihdosta 370 € ( jos ei konetta ja laatikkoa lasketa )
Niin no . Jos paikkansa pitää, niin ei tää niin kallista oo. Kuvia ois mukava nähdä
Vaparien virittäminen on säälittävää
350hp/480Nm@0,666bar
xxxhp/670Nm@1,6bar
- Mystinen.Fi -
-ISO maailma välillä pelottaa Connection-
v8 e36 325 koppaan
-2 miestä yht. 55 tunita
- alkuperäistä öljypumppua ja öljypohjaa modifioimalla pata konehuoneeseen
- omavalmiste pakosarjat + koneenkiinikkeet
- omavalmiste sähkösarja koneen ja korin pistokkeiden väliin
- e30 syyläri + sähkö flekti
kaikki toimii jopa ajotietokone ainoa ongelma liikaa näyttävä kierroslukumittari
kustannukset koneen vaihdosta 370 € ( jos ei konetta ja laatikkoa lasketa )
ja yhteenveto : toinen? e36 m60 sedan on nähnyt päivänvalon .
Onnittelut. Olenki ihmetelly tätä hypetystä aiheen ympärillä.
Niin no . Jos paikkansa pitää, niin ei tää niin kallista oo. Kuvia ois mukava nähdä
Kirjoitin tuon aikanaan vastauksena näille jotka tuntuivat kysyvän "kerokaa valmiit ohjeet mitä bolt-onia hommaan ku tehään se tänään parkkiksella"'
Ja minäkin saan laitettua muuten V12-koneen kolikutoseen nopeasti ja halvalla. Työn laatu ja toteutuksen taso on sitten toinen juttu.
Jos jollakulla on Suomessa rakenettu ja leimattu E36 V8 niin laittaa kuvia ja tietoa sen enempiä heruttamatta.. Kauanko tämä topic on ollut olemassa , 6 vuotta? Monellako kirjoittaneella / kyselleellä on laittaa kuvia valmiista autosta?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
plaaaaplaaapppllaaal
joo onhan se rumasti siellä puuttuu oikeen koneen pältäki koppa
mut onneks sentään imusarja ylöspäin kun ei siin kiireessä kerenny katella
ja sato luntakin viel kuvia ottaessa
Last edited by oippi1; 26-11-2010, 20:12.
Reason: rupes vituttaa
plaaaaplaaapppllaaal
joo onhan se rumasti siellä puuttuu oikeen koneen pältäki koppa
mut onneks sentään imusarja ylöspäin kun ei siin kiireessä kerenny katella
[ATTACH]87510[/ATTACH]
[ATTACH]87511[/ATTACH]
[ATTACH]87512[/ATTACH]
[ATTACH]87513[/ATTACH]
ja sato luntakin viel kuvia ottaessa
Toiset tekee ja toiset kyselee, tuossa on kyllä tehty 55-tunnissa paljon.
Comment