Ei niitä kyllä liian montaa ole nähty. Pari aitoa alpina B8 toki löytyy.
Pistä työn alle yks, hauskoja pelejähän sellaiset on.
Totta puhut, v8 saundit e36 korissa olisi eksoottisen kauniit. B40 ois mahtihomma, lienee turhaa koittaa saada se kilpien väliin. B30:n sen sijaan saisi kivuttomasti muutoskatsastettua. Täytyy varmaan naamioida iso kone pieneksi
No joko nyt olis enemmän juttua m60b40 koneen asennuksesta e36 keulalle? Nykään myynnissä niitä ainakin näyttäs olevan enempikin. Lähinnä kiinnostais e36 cabrio ja 4l kasilla ja automaatti laatikolla mutta coupehan ajaa saman asian.
-76 630cs
-16 Audi A4 2.0tdiQ Avant
-73 Audi 100 LS 1.9
-89 GMC C1500 5.7
Miten noita ylipäätänsä saa kilpiin?? Esim nettiautossa myynnissä e36 cäbi 4.0 koneella missä myyjän mukaan käytetty verrokkina M3:sta?? Mun tietääkseni sitä ei pysty käyttämään verrokkina... Ja miten se täytyy katsurille todistaa että mistä mylly on peräisin?? Itseä vaan kiinnostaisi omaan cäbiin M62B44 laittaa mutta B30 en tosiaan halua pistää...
Miten noita ylipäätänsä saa kilpiin?? Esim nettiautossa myynnissä e36 cäbi 4.0 koneella missä myyjän mukaan käytetty verrokkina M3:sta?? Mun tietääkseni sitä ei pysty käyttämään verrokkina... Ja miten se täytyy katsurille todistaa että mistä mylly on peräisin?? Itseä vaan kiinnostaisi omaan cäbiin M62B44 laittaa mutta B30 en tosiaan halua pistää...
En nyt jaksa laskea mutta eikös nämä V8 swapit mahdollistu uusien sääntöjen myötä ensi vuonna.
En nyt jaksa laskea mutta eikös nämä V8 swapit mahdollistu uusien sääntöjen myötä ensi vuonna.
Juu jostain toisesta topicista lueskelin että menis teho/paino suhteen mukaan nuo siitä edespäin... Eli esim 328i coupen tehoraja venyis jopa 379heppaan asti( ite en laskeskellut)
Oma leimattu m60b30 koneelle viime syksynä ja verrokkina tosiaan käytetty 328i. Auto siis vastaa alustaltaan ja jarruiltaan nykyään tota 328i mallia niin ei ollut ongelmaa muutoskatsastaa tota pikkulohkoa sinne. Auto ollu alunperin 320iA.
Oma leimattu m60b30 koneelle viime syksynä ja verrokkina tosiaan käytetty 328i. Auto siis vastaa alustaltaan ja jarruiltaan nykyään tota 328i mallia niin ei ollut ongelmaa muutoskatsastaa tota pikkulohkoa sinne. Auto ollu alunperin 320iA.
Oma leimattu m60b30 koneelle viime syksynä ja verrokkina tosiaan käytetty 328i. Auto siis vastaa alustaltaan ja jarruiltaan nykyään tota 328i mallia niin ei ollut ongelmaa muutoskatsastaa tota pikkulohkoa sinne. Auto ollu alunperin 320iA.
Mulle vaan toi pikkukasi ei oo vaihtoehto... Muutenki toi swappi tuntuu suht helpolta ku palikat saa kaikki valmiina... Löytyy jopa muutossarjaa että saa ton ZF M3 laatikon sovitettua M62 persiiseen
Turhaa sitä pikkukasia sinne laittaa ollei ole jo valmiina. Ite ajelin 1000km leiman jälkeen tolla b30 moottorilla ja nyt tänä talvena tuli laitettua b40 pikkulohkon tilalle.
Comment