Onkos sulla alkuperäinen rattiakseli paikoillaan vai mahtuko ohittamaan sen pakosarjoilla näppärästi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 V8
Collapse
X
-
- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
-
-
Originally posted by Discohai View PostMillaiset ovat pakosarjat? Kuvia?? En ole oikein näiden "äkkiävainsinnepäin" tekniikanvaihtojen ystävä mutta hyvä esimerkki siitä että kyllä sen sinne tarvittaessa suht nopeastikin saa survottua jos niikseen tulee ja jossakin talviautossa varmaan menee oikein hyvin noinkin.
ainakin mitä kuikuilin konehuoneen puolelta.
Comment
-
-
Aihe alko kiinostaan itseänikin. Koneen sovittaminen ei ole ongelma, vaan katsatus M60/M62 koneelle. Onko noissa paljon ulkoista ero, että pystyykö inssi huomaamaan siitä onko M60 vai M62 ängetty E36? Ja minkälaisia paperitöitä kyseinen muutos tarvitsee?:think:think
Autona E36 328i vm 10/1995
Comment
-
-
Nostetaanpas tämä aihe taas ylös.
itseäni kiinnostais vaihtaa e36 325 cabiin M60 3.0 V8 moottori.
Ei sen takia, että tehoa tulisi hirveästi lisää vaan sen takia, että V8 sen olla pitää.
Katsastus inssiltä hieman jo kyselin moottorin vaihdosta ja hänen mukaansa sen pitäisi onnistua tehojen puolesta.
Tarkoitukseni on saada se myös leimattua kyseiselle koneelle.
Jos jollain on omakohtaista kokemusta ja mielenkiintoa lähteä projektiin mukaan ensi talvena niin saa laittaa yv:tä tulemaan.
Mistään talkoo työstä ei ole kyse, vaan kohtuu korvausta vastaan.
-Marko-e36 325 convertible "Fire Orange"
Comment
-
-
Originally posted by Joma View PostKetään raiskannut e46 v8silla jo?Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
itellä kummitellut nytten tuossa laittaa tonne coupen keulalle m60b40 tai m62b44 kun pari tuollasta olisi tarjolla..tolla koneellahan siihen ei leimaa saa tietenkään vaan täytyy vissiin b30 mallina leimata? osaako joku sanoa että mitä muuta ongelmia on tiedossa kun ö.pohja ja koneenkorvat? ilmeisesti x5 mallin pakosarjoilla sais kuskinpuolelta putkenkin menemään ilman että ottaa ohjausakseliin..ja vertailuna vissiin menee ihan tuo 325 malli mikä mulla onkin eli ei tarvinne aslustallekkaan mitään tehdä?Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
-
Originally posted by Jansu View PostKiinnostaisi vähän tietää, onko suomessa montakin v8-konversiota tehtynä? Äkkiseltään katselin että saksasta saisi swap kittiä muodollista maksua vastaan. :think
Pistä työn alle yks, hauskoja pelejähän sellaiset on.
Comment
-
Comment