Originally posted by Kepa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Renkaan leveys ja profiili e36?
Collapse
X
-
Originally posted by Bemu500 View Postjoo siis sun ongelmaan ei ole muuta vastausta kuin että hommaat muutaman millin spacerin väliin(olettaen ettei jää hirveästi kantamaan jousen päälle). Hyvin yleinen ongelma kun säädettäviä asennetaan. mm. allekirjoittaneellakin oli juuri tuollainen ongelma säädettävän setin kanssa
Comment
-
-
Originally posted by Kepa View PostAi että spaceri pelkästää toiselle puolelle? Et ilmeisesti lukenu tuota mun juttua kokonaan.. Toisella puolella rengas pyörii hienosti
Comment
-
-
Originally posted by Kepa View PostJuuh. Kun kerta oot noita alustasettejä asennullu, niin onko ikinä tullu eteen vastaavaa? Ilmeisesti ei. En saa camber kulmaa kohdalleen toisella puolella kun noi reiät ei kohtaa :S
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostArvasin mutta miksi pitää väkisin laittaa väärän et:n vanteet ? No eihän se kyllä mulle kuulu..
Comment
-
-
Originally posted by Kepa View PostEi vaan jouseen. Iskari on erimallinen kuin se alkup. m-sport mikä autossa ennemmin oli.
Ja syykin tässä selvisi. Otin sen pultin kokonaan pois ja katsoin sitä lenkkiä sekä vartta jonka läpi pultti pujotetaan. Se varsi ei osu läheskään kohdalleen sinne, vaan ainoastaan puolet reiästä tulee näkyviin. En saa sitä osumaan kohdalleen. Muistan kun alunperin laitettiin tämä uusi iskari kiinni, niin sen kanssa oli ongelmia saada sitä pulttia sieltä läpi. Saatiin se kuitenkin jotenkin kangottamalla ja vasaralla hakkaamalla tulemaan läpi. Onko iskarissa jotenkin väärässä kohtaa tämä laippa. En ainakaan muuta keksi :think Toisella puolella ei mitään ongelmia.
Edit:
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa (tämä kuva ei omasta autosta). Eli tuossa punaisessa ympyröidyssä kohdassa on tuo kohta missä reiät eivät kohtaa.
Comment
-
-
No niin nyt kun saatiin selville, että siellä on säädettävä alusta, niin ymmärrän tämän ongelman ja rengas voi ottaa todellakin jouseen kiinni. Mulla on E46 coupessa edessä 8,5" leveä vanne, jossa ET on 40. Pakko käyttää 5 mm spacereita (-> ET 35), koska muuten vanteen sisäreuna ja renkaan kylki ottaisivat korkeussäädettävän tolpan pääjouseen kiinni. Nyt siellä on 3-4 mm rako.E61 525d LCI
Comment
-
-
Originally posted by Ha2 View PostNo niin nyt kun saatiin selville, että siellä on säädettävä alusta, niin ymmärrän tämän ongelman ja rengas voi ottaa todellakin jouseen kiinni. Mulla on E46 coupessa edessä 8,5" leveä vanne, jossa ET on 40. Pakko käyttää 5 mm spacereita (-> ET 35), koska muuten vanteen sisäreuna ja renkaan kylki ottaisivat korkeussäädettävän tolpan pääjouseen kiinni. Nyt siellä on 3-4 mm rako.
Comment
-
Comment