Asiaa tutkittu lisää:
Auton etupyörien alle kaveri rakensi kääntölevyt ja niillä ekana tutkittiin mahdollista iskarin yläpään laakeroinnin jumittamista, se ei jumita ainaskaan pahasti ja kääntyy mielestäni ihan ok.
Se tärkein huomio mitä tänään tehtiin oli se että kun autosta nostaa eturenkaat täysin ilmaan ja auto sammuksissa pyörittää ohjausta on se verraten herkkä, mutta kun starttaa auton ohjaus jäykistyy![Rolleyes](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Joten.. hydrauliikkavika, joko hammastanko tai ohjaustehostajan pumppu?
Uskaltaakohan O.Jaloselta ostaa hammastankoa käytettynä, vai pitäisikö tilata täysin uusi hammastanko Saksasta tarvikeosana.
Auton etupyörien alle kaveri rakensi kääntölevyt ja niillä ekana tutkittiin mahdollista iskarin yläpään laakeroinnin jumittamista, se ei jumita ainaskaan pahasti ja kääntyy mielestäni ihan ok.
Se tärkein huomio mitä tänään tehtiin oli se että kun autosta nostaa eturenkaat täysin ilmaan ja auto sammuksissa pyörittää ohjausta on se verraten herkkä, mutta kun starttaa auton ohjaus jäykistyy
![Rolleyes](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Joten.. hydrauliikkavika, joko hammastanko tai ohjaustehostajan pumppu?
Uskaltaakohan O.Jaloselta ostaa hammastankoa käytettynä, vai pitäisikö tilata täysin uusi hammastanko Saksasta tarvikeosana.
Comment