Originally posted by Scyber
View Post
E36 325i "pätkii" ja "törisee"
Collapse
X
-
Senpä sen. Johdon irrotuksen aikana se laski kierroksia hetkeks ja sit oli samanlainen. Onko normaalia? Entinen e30 muistaakseni sammu kun sen johdon irroitti.
Volvo S40 T4 -98
ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85
-
Juub, kuulostaa samalle kuin omassani. Sama käy kun otat lambdan piuhan irti.Originally posted by ||Nixu|| View PostSenpä sen. Johdon irrotuksen aikana se laski kierroksia hetkeks ja sit oli samanlainen. Onko normaalia? Entinen e30 muistaakseni sammu kun sen johdon irroitti.
Ja mullakin käyntiongelmia
Mitenkäs nuo puolat saa mittailtua yleismittarilla?
Itsellä siis meni tarvike lambdan vaihtamalla just rajojen sisään uusintakatsastuksessa, eli jotain häilää siellä vielä on.
Toivotaan että nuita m50 megasquirtteja alkais tulemaan enemmälti niin uskaltais lähteä kokeilemaan...Last edited by Scyber; 04-06-2008, 10:06.
Comment
-
niin siis ei sen välttämättä sammua pitäisi vaan juurikin heittää vähän kierroksia. jos ei olisi yhtään mitään vaikutusta niin silloin se olisi jo valmiiksi varaohjelmalla. kulutuksen pitäisi varmaan nousta jos menisi varaohjelmalle ja eikä muutenkaan pitäisi toimia ihan normaalistiOriginally posted by ||Nixu|| View PostSenpä sen. Johdon irrotuksen aikana se laski kierroksia hetkeks ja sit oli samanlainen. Onko normaalia? Entinen e30 muistaakseni sammu kun sen johdon irroitti.
Comment
-
Ok, no mitenkäs toi lambda juttu. Eilen otin johdon irti lambdasta ja pistin käyntiin niin vaikutti aika normilta. Eli onko normia? :thinkOriginally posted by metanolman83 View Postniin siis ei sen välttämättä sammua pitäisi vaan juurikin heittää vähän kierroksia. jos ei olisi yhtään mitään vaikutusta niin silloin se olisi jo valmiiksi varaohjelmalla. kulutuksen pitäisi varmaan nousta jos menisi varaohjelmalle ja eikä muutenkaan pitäisi toimia ihan normaalistiVolvo S40 T4 -98
ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85
Comment
-
Mistä tiedän miten johdot tulee lambdan liittimeen??? Vai onko sil miten väliä? Siinä on kaks mustaa, harmaa ja valkoinen. Kun ostin uuden ja entiset johdot vahingossa irtos.
Lambda maksoi 50€
Volvo S40 T4 -98
ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85
Comment
-
Oisit ostanu suoraan vaikka motonetistä reilun satasen maksavan boschilaisen jossa on liittimet ynnä muut pelit ja vehkeet jo mukanaOriginally posted by ||Nixu|| View PostMistä tiedän miten johdot tulee lambdan liittimeen??? Vai onko sil miten väliä? Siinä on kaks mustaa, harmaa ja valkoinen. Kun ostin uuden ja entiset johdot vahingossa irtos.
Lambda maksoi 50€ 
Tahtoo nuo teeseitsejasäästä lambdat kuulemma porsia melkosen nopiasti :think
Comment
-
keep in mind that the illustration is looking at the face of the sensor side plug. (not the engine harness side)Originally posted by ||Nixu|| View PostMistä tiedän miten johdot tulee lambdan liittimeen??? Vai onko sil miten väliä? Siinä on kaks mustaa, harmaa ja valkoinen. Kun ostin uuden ja entiset johdot vahingossa irtos.
Lambda maksoi 50€ 
Saitko?
Comment
-
Siinä olikin kaks valkoista, yks musta ja yks harmaa johto. Lambdan liittimessa on numerot 1,2,3 ja 4 niin eikö oo sellaista neuvoa et mikä johto tulee millekkin numerolle? Sit siinä johdossa mikä menee autoon oli vihreä, ruskea, musta ja keltainen niin en tiedä miten ne värit tulee toisiinsa, muuta kun ehkä musta mustaan.Originally posted by Scyber View Postkeep in mind that the illustration is looking at the face of the sensor side plug. (not the engine harness side)
Saitko?
Volvo S40 T4 -98
ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85
Comment
-
Noi lambdat ei kyllä taida käydä ristiin, sääntö kun taitaa olla, että johtojen värejen täytyy säilyä yhteneväisenä auton johtojen kanssa. Jos johtojen väri ei vastaa alkuperäistä, on uusi lambda tod.näköisesti eri materiaalia ja ei kestä kovin kauaa käytössä, eikä ainakaan paranna ongelmia.Originally posted by ||Nixu|| View PostSiinä olikin kaks valkoista, yks musta ja yks harmaa johto. Lambdan liittimessa on numerot 1,2,3 ja 4 niin eikö oo sellaista neuvoa et mikä johto tulee millekkin numerolle? Sit siinä johdossa mikä menee autoon oli vihreä, ruskea, musta ja keltainen niin en tiedä miten ne värit tulee toisiinsa, muuta kun ehkä musta mustaan.
ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
Lambda mikä oli ennen paikoillaan oli myös 2valkeaa, musta ja harmaa väreiltään. Missäs lambdassa on sit vihreä,musta,keltainen ja jonkun väriset johdot?Originally posted by O-Peksi View PostNoi lambdat ei kyllä taida käydä ristiin, sääntö kun taitaa olla, että johtojen värejen täytyy säilyä yhteneväisenä auton johtojen kanssa. Jos johtojen väri ei vastaa alkuperäistä, on uusi lambda tod.näköisesti eri materiaalia ja ei kestä kovin kauaa käytössä, eikä ainakaan paranna ongelmia.Volvo S40 T4 -98
ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85
Comment
-
->92Originally posted by ||Nixu|| View PostSiinä olikin kaks valkoista, yks musta ja yks harmaa johto. Lambdan liittimessa on numerot 1,2,3 ja 4 niin eikö oo sellaista neuvoa et mikä johto tulee millekkin numerolle? Sit siinä johdossa mikä menee autoon oli vihreä, ruskea, musta ja keltainen niin en tiedä miten ne värit tulee toisiinsa, muuta kun ehkä musta mustaan.
1Blk -Sensor
2Yel -Sensor
3Brn -Heater
4Grn-Blu -Heater
92->
1Blk -Sensor
2Yel -Sensor
3Brn -Heater
4Grn -Heater
nuo valkoiset mitä sinulla on ovat lambdan lämmittimen johtoja ja niillä ei väliä kumman kytkee kumpaan. eli sinulla taisi olla -92 eli valkeat kytket 3-4 liittimiin ja äkkiseltään voisi veikata että se musta tulee mustaan.. ja tosiaan kannattaa suoraan ostaa se alkuperäinen bosch kun joudut pian ostamaan kuitenkin uuden.joillakin on tosin kestäneet tarvikkeetkin mutta itse pelaisin varman päälle jos sillä saa mielenrauhan..
en kyllä takaa että tuokaan toimii kun noita lambdoja on kahta erilaista, titaani ja zirconi lambdoja jotka ei muistaakseni toimi ristiin..
Comment
-
Nyt on venakopan tiiviste vaihdettu. Näyttäis ainakin toistaiseksi siltä, että enää ei öljyä sinne pääse.Originally posted by Tylyttäjä View PostJa nyt taas pätkii kuten ennenkin, ei tarvitse olla kummoinen meedio arvatakseen mistä se johtuu...
Täytyy vaihtaa sen venttiilikopan tiiviste.
Tällä hetkellä toimii paremmin kuin koskaan. Kävin vielä pariin otteeseen kaikki läpi kunnolla, paineilmaa ja CRC:tä jne.. Ihan pientä pätkimistä välillä, mutta se johtuu varmaan siitä, että 4 puolaa on vielä orkkiksia. Kyllä 15 vuotta vanhoissa puolissa varmaan jo saattaa hiukan ikä näkyä
Onhan sillä selkeesti hauskempi ajella, kun se toimii terävästi ja vastaa kunnolla kaasuun. Ei tartte arpoa, että lähtiskö se nyt kunnolla mutkasta vai pätkiikö..Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
Saitko kiinni oikein? Ja sori ku tuli väärä kuva, en tienny että onko zirkoni vai titaani
Comment
-

Comment