Siis Ilmamassamittarin piuhanko otit irti? Eka tötterö putsarista koneeseen päin. Jos otit niin sen pitäis muuttaa käyntiä pikkasen. :think
Senpä sen. Johdon irrotuksen aikana se laski kierroksia hetkeks ja sit oli samanlainen. Onko normaalia? Entinen e30 muistaakseni sammu kun sen johdon irroitti.
Senpä sen. Johdon irrotuksen aikana se laski kierroksia hetkeks ja sit oli samanlainen. Onko normaalia? Entinen e30 muistaakseni sammu kun sen johdon irroitti.
Juub, kuulostaa samalle kuin omassani. Sama käy kun otat lambdan piuhan irti.
Ja mullakin käyntiongelmia
Mitenkäs nuo puolat saa mittailtua yleismittarilla?
Itsellä siis meni tarvike lambdan vaihtamalla just rajojen sisään uusintakatsastuksessa, eli jotain häilää siellä vielä on.
Toivotaan että nuita m50 megasquirtteja alkais tulemaan enemmälti niin uskaltais lähteä kokeilemaan...
Senpä sen. Johdon irrotuksen aikana se laski kierroksia hetkeks ja sit oli samanlainen. Onko normaalia? Entinen e30 muistaakseni sammu kun sen johdon irroitti.
niin siis ei sen välttämättä sammua pitäisi vaan juurikin heittää vähän kierroksia. jos ei olisi yhtään mitään vaikutusta niin silloin se olisi jo valmiiksi varaohjelmalla. kulutuksen pitäisi varmaan nousta jos menisi varaohjelmalle ja eikä muutenkaan pitäisi toimia ihan normaalisti
niin siis ei sen välttämättä sammua pitäisi vaan juurikin heittää vähän kierroksia. jos ei olisi yhtään mitään vaikutusta niin silloin se olisi jo valmiiksi varaohjelmalla. kulutuksen pitäisi varmaan nousta jos menisi varaohjelmalle ja eikä muutenkaan pitäisi toimia ihan normaalisti
Ok, no mitenkäs toi lambda juttu. Eilen otin johdon irti lambdasta ja pistin käyntiin niin vaikutti aika normilta. Eli onko normia? :think
Mistä tiedän miten johdot tulee lambdan liittimeen??? Vai onko sil miten väliä? Siinä on kaks mustaa, harmaa ja valkoinen. Kun ostin uuden ja entiset johdot vahingossa irtos. Lambda maksoi 50€
Mistä tiedän miten johdot tulee lambdan liittimeen??? Vai onko sil miten väliä? Siinä on kaks mustaa, harmaa ja valkoinen. Kun ostin uuden ja entiset johdot vahingossa irtos. Lambda maksoi 50€
Oisit ostanu suoraan vaikka motonetistä reilun satasen maksavan boschilaisen jossa on liittimet ynnä muut pelit ja vehkeet jo mukana Tahtoo nuo teeseitsejasäästä lambdat kuulemma porsia melkosen nopiasti :think
Mistä tiedän miten johdot tulee lambdan liittimeen??? Vai onko sil miten väliä? Siinä on kaks mustaa, harmaa ja valkoinen. Kun ostin uuden ja entiset johdot vahingossa irtos. Lambda maksoi 50€
keep in mind that the illustration is looking at the face of the sensor side plug. (not the engine harness side)
Siinä olikin kaks valkoista, yks musta ja yks harmaa johto. Lambdan liittimessa on numerot 1,2,3 ja 4 niin eikö oo sellaista neuvoa et mikä johto tulee millekkin numerolle? Sit siinä johdossa mikä menee autoon oli vihreä, ruskea, musta ja keltainen niin en tiedä miten ne värit tulee toisiinsa, muuta kun ehkä musta mustaan.
Siinä olikin kaks valkoista, yks musta ja yks harmaa johto. Lambdan liittimessa on numerot 1,2,3 ja 4 niin eikö oo sellaista neuvoa et mikä johto tulee millekkin numerolle? Sit siinä johdossa mikä menee autoon oli vihreä, ruskea, musta ja keltainen niin en tiedä miten ne värit tulee toisiinsa, muuta kun ehkä musta mustaan.
Noi lambdat ei kyllä taida käydä ristiin, sääntö kun taitaa olla, että johtojen värejen täytyy säilyä yhteneväisenä auton johtojen kanssa. Jos johtojen väri ei vastaa alkuperäistä, on uusi lambda tod.näköisesti eri materiaalia ja ei kestä kovin kauaa käytössä, eikä ainakaan paranna ongelmia.
ReWoN Motors- BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Noi lambdat ei kyllä taida käydä ristiin, sääntö kun taitaa olla, että johtojen värejen täytyy säilyä yhteneväisenä auton johtojen kanssa. Jos johtojen väri ei vastaa alkuperäistä, on uusi lambda tod.näköisesti eri materiaalia ja ei kestä kovin kauaa käytössä, eikä ainakaan paranna ongelmia.
Lambda mikä oli ennen paikoillaan oli myös 2valkeaa, musta ja harmaa väreiltään. Missäs lambdassa on sit vihreä,musta,keltainen ja jonkun väriset johdot?
Siinä olikin kaks valkoista, yks musta ja yks harmaa johto. Lambdan liittimessa on numerot 1,2,3 ja 4 niin eikö oo sellaista neuvoa et mikä johto tulee millekkin numerolle? Sit siinä johdossa mikä menee autoon oli vihreä, ruskea, musta ja keltainen niin en tiedä miten ne värit tulee toisiinsa, muuta kun ehkä musta mustaan.
nuo valkoiset mitä sinulla on ovat lambdan lämmittimen johtoja ja niillä ei väliä kumman kytkee kumpaan. eli sinulla taisi olla -92 eli valkeat kytket 3-4 liittimiin ja äkkiseltään voisi veikata että se musta tulee mustaan.. ja tosiaan kannattaa suoraan ostaa se alkuperäinen bosch kun joudut pian ostamaan kuitenkin uuden.joillakin on tosin kestäneet tarvikkeetkin mutta itse pelaisin varman päälle jos sillä saa mielenrauhan..
en kyllä takaa että tuokaan toimii kun noita lambdoja on kahta erilaista, titaani ja zirconi lambdoja jotka ei muistaakseni toimi ristiin..
Ja nyt taas pätkii kuten ennenkin, ei tarvitse olla kummoinen meedio arvatakseen mistä se johtuu...
Täytyy vaihtaa sen venttiilikopan tiiviste.
Nyt on venakopan tiiviste vaihdettu. Näyttäis ainakin toistaiseksi siltä, että enää ei öljyä sinne pääse.
Tällä hetkellä toimii paremmin kuin koskaan. Kävin vielä pariin otteeseen kaikki läpi kunnolla, paineilmaa ja CRC:tä jne.. Ihan pientä pätkimistä välillä, mutta se johtuu varmaan siitä, että 4 puolaa on vielä orkkiksia. Kyllä 15 vuotta vanhoissa puolissa varmaan jo saattaa hiukan ikä näkyä
Onhan sillä selkeesti hauskempi ajella, kun se toimii terävästi ja vastaa kunnolla kaasuun. Ei tartte arpoa, että lähtiskö se nyt kunnolla mutkasta vai pätkiikö..
Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5 Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5 Performance Mods: Lot Performance: 200mph/322kph@1mile (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment