Originally posted by Mikkeri
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		e36 jäähdytinneste ei pysy sisällä
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 koska se ei ole normaalia että se nousee sieltä kun korkin avaa. Neste ei mitenkään mene kasaan paineistetussa tilassa, kaasu/ilma menee. Lämpimällä koneella nestepinnan tulisi olla korkeammalla kuin kylmällä koneella ihan korkki kiinni. Minulla vaan jos avaa lämpimällä nestepinta nousee ylös ja vaikka kone kylmenee neste on edelleen ylhäälläBMW e92 325i coupe -08
 ex. BMW e82 123d -08
 ex. BMW e36 325i cabrio -94
 ex. BMW e46 328i -99
 ex. BMW e36 325i cabrio -93
 ex. BMW e38 735ia -98
 ex. BMW e36 325i coupe -92
 ex. BMW e39 523i -97
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Originally posted by system1 View Postkoska se ei ole normaalia että se nousee sieltä kun korkin avaa. Neste ei mitenkään mene kasaan paineistetussa tilassa, kaasu/ilma menee. Lämpimällä koneella nestepinnan tulisi olla korkeammalla kuin kylmällä koneella ihan korkki kiinni. Minulla vaan jos avaa lämpimällä nestepinta nousee ylös ja vaikka kone kylmenee neste on edelleen ylhäällä
 Joku pieni ilmakupla jossain nurkassa voi tuon tehdä, kun avaat korkin, paine laskee ja pinta nousee, koska kupla pääsee laajenemaan.
 
 Tuota tapahtuu todella monissa autoissa, kun avaat korkin, pinta nousee. Myös kiehumisen mahdollisuus on suuri, koska paineenalaisena neste ei keihu, mutta kun korkin avaat, se kiehuu. Voi siis myös tuostakin johtua.
 
 Haittaako se jotain että neste nousee ylös korkin auetessa, kuten monissa muissa autoissa?TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
 TDS osaa.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 ihme pohdintaa.. mitenköhän ne letkut mahtaa käyttäytyä kun lykätään painetta sisään F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
 ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
 Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
 Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
 Nakkaa privaa jos tarvetta. 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Totta tuokin, kuten aiemminkin taisin mainita että letkutkin voivat venyä, jolloin kuumalla koneella se pinta laskee..
 
 Mutta systeemin kannattais painaa pää tyynyyn ja jos on oikeasti jotain ongelmaa ruveta ihmettelemään.TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
 TDS osaa.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 nojoo no eihän se nyt muuten haittaakaan, muttaku sitä jäähdytysnestettä häviää/vähenee myöskin.BMW e92 325i coupe -08
 ex. BMW e82 123d -08
 ex. BMW e36 325i cabrio -94
 ex. BMW e46 328i -99
 ex. BMW e36 325i cabrio -93
 ex. BMW e38 735ia -98
 ex. BMW e36 325i coupe -92
 ex. BMW e39 523i -97
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Muistappa sitten se että sitä jäähdytinnestettä häviää tiettyyn pisteeseen asti, ylimääräiset se siis pukkaa pois. Oletko nyt ilmaamisen ja osienvaihdon jälkeen ajanut niin paljon lisäämättä että voit todeta että nesteensyönti pysähtyy johonkin pisteeseen asti, tai että nestettä kuluu siihen pisteeseen että kone ei enää lämmintä pukkaa edes kierroksilla?Originally posted by system1 View Postnojoo no eihän se nyt muuten haittaakaan, muttaku sitä jäähdytysnestettä häviää/vähenee myöskin.
 Comment
Comment