Mitäs mieltä porukka on 9x17" et13,3 215/40 rengastuksella edessä? Ja madallusta olis melko paljon... :think
Mankelia
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
exolla näyttäis olleen joskus e36:ssa 9x17 et12 (koskemattomilla kaarilla):think
tosin se ei ollu kovin matala
Me ollaan ajettu neljä kesää vastaavanlaisella kokoonpanolla( tai leveemmälläkin välillä) edessä koskemattomilla kaarilla. Kumina 215/40 nankang ns-2, siinä on pyöreä hartia, ja mahtuu melkeen mihin vaan. Ta-technicsin ruuvissa ei ole yleensä ollut säätövaraa kuin ylöspäin. Hyvin harvoin on raapinut kiinni, 9x17 et16 mikä näkyy linkin kuvassa ei raavi kiinni ollenkaan.
Me ollaan ajettu neljä kesää vastaavanlaisella kokoonpanolla( tai leveemmälläkin välillä) edessä koskemattomilla kaarilla. Kumina 215/40 nankang ns-2, siinä on pyöreä hartia, ja mahtuu melkeen mihin vaan. Ta-technicsin ruuvissa ei ole yleensä ollut säätövaraa kuin ylöspäin. Hyvin harvoin on raapinut kiinni, 9x17 et16 mikä näkyy linkin kuvassa ei raavi kiinni ollenkaan.
Tosin kyllähän tämänkin väitteen joku ampuu kohta alas...
Mut tämä on tällaista, kokeilkaa..
toiseen suuntaan kun on rengas käännetty tappiin, niin mahtuuko edes sormi väliin? siinä kun tulee vähän monttua, niin hyvin on kaari mutkalla. mahtuuhan ne toki kun rauhassa ajelee.
edit: tuo 40 sarjan kumi armahtaa aika paljon, kun rengas menee joustaessa sisempään ja ET16 ei ole vielä kovin paha.
tässä kuvia 8,5x17" ET13 etuvanteella vakiokaarissa 215/45-17 renkaalla. tuo setti tuli aivan liian ulos, jatkuvasti sai varoa ettei ota kiinni.
Comment