Riippuu ihan miten määritellään "mahtuminen". Jos se tarkottaa normaaliajossa raapimatonta, niin ei ellei tee kokonaan uusiksi kaaria. Jos taas raapiminen pikkutöyssyissä ja rattia käännettäessä ei haittaa, niin menee rullattuun vakiokaareen (mut ei varmaan mitenkään hirveen fiksulta näytä). Tällöinkin vaatii säädettävän yläpään jotta coilovereitten jousi saadaan mahdollisimman keskelle autoa ja vanteen sisäreuna hipomaan jousta = ET saa olla aika tarkaan oikea. Rengas jotain edellä mainituista. Reilulla madalluksella ainakin minä käsitän, että rengas on kokonaan tai lähes kokonaan kaaren sisässä. Jos taas riittää, että rengas on "kaarella", niin ET ei aivan millilleen ole, mut tarkkana saa silti olla.
Mut kaikista paras ohje on että KOKEILE! Voi olla että joutuu kokeileen vaikka kuin monet vanteet ennenkö löytyy semmoset jotka mahtuu (omasta mielestä), mutta elämä on.
Mut kaikista paras ohje on että KOKEILE! Voi olla että joutuu kokeileen vaikka kuin monet vanteet ennenkö löytyy semmoset jotka mahtuu (omasta mielestä), mutta elämä on.
Comment