Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 Cab katon säätö *yksi ongelma ratkaistu*

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmw323it
    BTCF Member
    • Mar 2008
    • 1809
    • N/A

    #76
    Originally posted by juhissk View Post
    Kolusin topikkia läpi mutta vissiin luetun ymmärtämisessä vikaa kun ymmärtäny, mutta miten tapahtu tup kalibrointi täys automaattiassa cäbissä?
    Sivu 19: http://tech.bentleypublishers.com/se...e%20Adjust.pdf
    BMW 530e (g30)
    BMW 335i (e90)
    BMW 323iC (e36)
    BMW 850i (e31)
    Golf GTE
    ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

    Comment

    • juhissk
      Newbiemmer
      • Aug 2012
      • 12
      • Finland lappi

      #77
      Originally posted by bmw323it View Post
      Eli katto ylhäällä lähetään painaan sitä auki

      Kun 10sec painettu käännetääm virta päälle, ja edelleen jatketaan painamista? Vai mitä helvettiä

      Comment

      • bmw323it
        BTCF Member
        • Mar 2008
        • 1809
        • N/A

        #78
        Originally posted by juhissk View Post
        Eli katto ylhäällä lähetään painaan sitä auki

        Kun 10sec painettu käännetääm virta päälle, ja edelleen jatketaan painamista? Vai mitä helvettiä
        Sorry, mutta en keksi miten asian tuota ohjetta yksinkertaisemmin selvittäisi.
        BMW 530e (g30)
        BMW 335i (e90)
        BMW 323iC (e36)
        BMW 850i (e31)
        Golf GTE
        ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

        Comment

        • bmw323it
          BTCF Member
          • Mar 2008
          • 1809
          • N/A

          #79
          Originally posted by bmw323it View Post
          Sorry, mutta en keksi miten asian tuota ohjetta yksinkertaisemmin selvittäisi.
          Tai yritetään nyt kuiteskin:

          Enshin menhään ja viikathaan se katto sinhe kotethloon. Katothaan jotta moothorit on kunholla kiinnhi.

          Lähethään ja menhään autohon. Virrat panhaan poies. Sithen piethään kathon sulkhemisnaphia pohojassa samalha kun panhaan virrat päälle. Naphia piethään pohjassa kokoajan. Kalibroinhin pithäis alkhaa 10s virthojen kytkhemisen jälkheen ja se jatkhuu iteksihään lophuun asti vaan saahan sithä naphia pohjassa pithää siltikhin.
          BMW 530e (g30)
          BMW 335i (e90)
          BMW 323iC (e36)
          BMW 850i (e31)
          Golf GTE
          ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

          Comment

          • juhissk
            Newbiemmer
            • Aug 2012
            • 12
            • Finland lappi

            #80
            Originally posted by bmw323it View Post
            Tai yritetään nyt kuiteskin:

            Enshin menhään ja viikathaan se katto sinhe kotethloon. Katothaan jotta moothorit on kunholla kiinnhi.

            Lähethään ja menhään autohon. Virrat panhaan poies. Sithen piethään kathon sulkhemisnaphia pohojassa samalha kun panhaan virrat päälle. Naphia piethään pohjassa kokoajan. Kalibroinhin pithäis alkhaa 10s virthojen kytkhemisen jälkheen ja se jatkhuu iteksihään lophuun asti vaan saahan sithä naphia pohjassa pithää siltikhin.
            Noniin kyllä nyt meni tajuntaan! ei tuo englanti ole ihan täys 10.

            Comment

            • Jakuza
              BTCF Member
              • Nov 2006
              • 516
              • Brisbane

              #81
              Miköhän mahtaa olla olla vikana kun -94 puoliautomaattikatossa alkaa avaamaan kattoa niin katon peräosa nousee pystyyn normaalisti ja kattolokeron kansi aukeaa, sitten katon peräosa pamahtaa (putoaa) alas ja katon etureuna palaa takaisin tuulilasia kohti. Eli katto oikeastaan palautuu kiinni-asentoon ja pysähtyy siihen (kansi jää auki). Sitten kun napista päästää irti ja nostaa kattoa kädellä auttaen ja painaa nappia uudelleen niin katto lähtee menemään kyllä sinne koloonsa ja kansi menee myös kiinni. Ideoita?


              Toinen juttu on, että kattoa pitää työntää melko paljon kädellä ylös että se suostuu edes alun alkaen aloittamaan avautumisen? Jossain mikrokytkimessä vikaa?

              edit: Näköjään asiaa olikin jo käsitelty, ilmeisesti tension strapit löystyneet, pitää kokeilla nyt ensihätään virittää sinne jotkin kumnauhat. Onko tähän vinkkejä mistä nuo kannattaa vetää ja millaisia nauhoja olette laittaneet?
              Last edited by Jakuza; 16-06-2014, 19:56.

              Comment

              • räpsä
                Bimmer Rookie
                • Apr 2010
                • 62
                • parkano

                #82
                Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.


                tuolla jotain ohjetta miten niitä kumminauhoja laitella.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎