Originally posted by GARFFi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TA-Technixin säädettävä alustasarja. Kokemuksia ?
Collapse
X
-
Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
-
-
Originally posted by Playpig View PostKiitti! nopeesta vastauksesta! Muuta siis ei tarvitse irroittaa kun iskari alapäästään ja vääntää jollain raudalla tukivarresta koko pakettia alaspäin että saa jousen välistä pois?MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
Originally posted by GARFFi View PostNo en ny ihan mielikuvaa täysin saa päähäni että oliko siinä muutaku se iskarin alapää auki ja sitten juuri painaa alaspäin vaikka navasta ni sen pitäs välistä tulla pois, mutta tunkkaa reilusti ylös ja oo varovainen, pistä vaikka jotain tukia ettei keikkaa, jos vaan tunkin varassa äherrät.Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
Ja ÄLÄ väännä alatukivarresta alaspäin millään tangolla vaikka kuinka houkuttelis! Nimimerkillä tukivarren mutkalle vääntänyt.
Ite ainakin sain aikalailla ähräillä noiden takajousien kanssa kaikenmaailman puristimilla, jos pelkästään iskarin alapään irroittaa. Luultavasti homma olisi helpottunut paljon, jos olisi irroittanut vetarin.Last edited by Jontsu00; 16-04-2012, 23:11.
Comment
-
-
Originally posted by Jontsu00 View PostJa ÄLÄ väännä alatukivarresta alaspäin millään tangolla vaikka kuinka houkuttelis! Nimimerkillä tukivarren mutkalle vääntänyt.
Ite ainakin sain aikalailla ähräillä noiden takajousien kanssa kaikenmaailman puristimilla, jos pelkästään iskarin alapään irroittaa. Luultavasti homma olisi helpottunut paljon, jos olisi irroittanut vetarin.
Comment
-
-
Tuli hommattu omaan cäbiin Ta-technicsen korkeussäädettävä setti. Etuiskarin pohjaanlyöntikumi/suojakumi, miten olette laittaneet sen? Tuntuis että jos suojakumia ei kiinnitä millään iskaritolppaan niin se ei kyllä suojaa iskarin vartta kovinkaan hyvin...
Muuten täytyy sanoa, että hintalaatusuhde yllätti positiivisesti. Tosin etuset vasta vaihdoin. Koska Ta:ta on varsinkin cäbissä moitittu kantavuuden suhteen on ajatuksena jättää taakse orggis m-tech jouset ja laittaa vain TA:n iskari. Madallus on riittävä minulle.Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by poke View PostTuli hommattu omaan cäbiin Ta-technicsen korkeussäädettävä setti. Etuiskarin pohjaanlyöntikumi/suojakumi, miten olette laittaneet sen? Tuntuis että jos suojakumia ei kiinnitä millään iskaritolppaan niin se ei kyllä suojaa iskarin vartta kovinkaan hyvin...
Muuten täytyy sanoa, että hintalaatusuhde yllätti positiivisesti. Tosin etuset vasta vaihdoin. Koska Ta:ta on varsinkin cäbissä moitittu kantavuuden suhteen on ajatuksena jättää taakse orggis m-tech jouset ja laittaa vain TA:n iskari. Madallus on riittävä minulle.)
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Nyt ollut pari tonnia kiinni Coupessa. Vaihdoin eteen yläpäänlaakerit samalla.
Aluksi meinasin lingota koko satsin helvettiin.
Nostin varmuudeksi monta senttiä ylemmäs mitä entinen korkeus oli, sillä arvelin että toi tulee alemmas kun asettuu.
Ja joo, putoshan se niin pirusti. Ajoin tutulla tiellä sen kummempia ajattelematta viittäkymppiä pieneen monttuun ja eiköhän puskuri napannut kiinni, halkesi keskeltä ja siinä samalla sumari hyppäsi kehikostaan ja lasi mäsäksi. Pohjasi alussa tosi herkästi, matalat kanttaritkin piti kiemurella kävelyvauhdilla, kun ennen niihin pystyi ajamaan rajoitusten mukaisesti.
Tässä nyt kuitenkin tullut ajeltua tuolla korkeudella mitä toin nyt on, eli matalin kohta on nyt 7,5cm ja on ihan eri tuntuinen nyt ajaa. Eikä ole enää tippunut, tosin kuskin puoli on puoli senttiä alempana, täytyy vielä säätää se kohdalleen kunhan saan haettua kaupasta tunkin
Todella jämäkkä, ehkä hiukan pintakova, mutta matka-ajossa mukava. Ei poimi lähellekään kaikkia tien epätasaisuuksia, vaikka nyt on paljon "epämukavampi" rengastus kuin aikaisemmin ja Strongflexin puslat.
Pystyy kyllä suosittelemaan kaverillekin tähän mennessä. Katsotaan, kestääkö talvenkin yli
Comment
-
-
Eilen vaihdoin TA-Technixit FK:n satsin tilalle, iskarit on viitisen senttiä pitemmät, edessä tuo ei haittaa, mutta takana alkaa jo jouset hölskymään.
Lisäksi vasemmasta etutolpasta puuttui kiinnike jarrupalojen kulutusvarotinpiuhaa varten mikä taas FK:sta löytyi.BMW 335i coupe -06
BMW 330i coupe -00
Ja pari vanhempaa menOpeliä
Comment
-
-
Itellä kokemusta kolmella autolla ( 2*e36 ja e39) sekä yhdestä kw variante1 (e36) ja mun mielipide on kyllä se että on täysin hintansa arvoisia! Säädöt toimii talven jälkeenki ( kw:ssa jumissa) e39 oli aika " kivireki" mutta noi kolmesatkut on kyllä ollu mielestäni ihan mukavia ajaa. Vanteet on kyllä mulla mahtunu pyörimään aina vaikka on ollu monen kokoisia. Esim. 8*18 et35, 7*17 et41, 7'5*16 et35, 8,5*16 et10. Nämä vanteet siis ollut e36. Minä ainakin voin suositella! Toki ajo mukavuus ehkä hiukan parempi kw:n sarjassa mutta ei näillä yleensä ajomukavuuksia lisätäkkään.. Omat autot on siis ollu niin alhaalla kun on ollut mahdollista, ja katsastukseen nostettu maavara siihen n.8cm..e36 328ia
Mb sprinter
e21 320
E12 518
Ex. Suzuki b-king -09, Kawa zx9r -04,
Ex.M-b c180esprit -94, e39 523ia -96, e36 320 2.5, e46 328 -99, e36 320i -92, e30 316 1.8
Comment
-
-
itsekki melko tyytyväinen tuohon alustaanjust sopivan jämäkkä... ei mene miksikään kivireeksi... ja kovassakin vauhissa jämäkkä ei hytky ei heilu mutkiin ajatteassa
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
_________________________________________
Nyk:e36 325 capriolet e46 320d
Ex:e36 328, 2x e36 325,E30 320i,e30 316i
Comment
-
-
Originally posted by räikkä View Postitsekki melko tyytyväinen tuohon alustaanjust sopivan jämäkkä... ei mene miksikään kivireeksi... ja kovassakin vauhissa jämäkkä ei hytky ei heilu mutkiin ajatteassa
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
M3 -94
318 is class 2 -94
320 -97
325 -91
325 -84
www.zatzy.com
Comment
-
-
Täälläkin meni ta-technix sigun toukkaan alle nyt viikonloppuna. Laitoin kylläkin vanhat takajouset takaisin tuon sarjan mukana tulleiden säätöpalikoiden kanssa. Koska takajousien löysyydestä toukassa on välillä varoiteltu. Takapää nousi juuri sopivasti sen 10mm, mitä se säätöpalikka on "kiinni" ollessaan.
Kuinka paljon porukalla on laskenut auto alustan asennuksen jälkeen, siis vaikka viikon kahden sisään(vai kauanko ottaa asettuakseen?)?
Itse jätin muutaman sentin asettumisvaraa keulaan, ettei tule joku päivä yllärinä kun on aamulla töihin lähdössä ettei pääsekään pihasta pois.F11 530DA X-drive M-sport -12
Jeep Cherokee 4.0 Ltd -89 :think
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Comment
-
Comment