E36 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jos listojen haalistumisen takia uudet, niin itse parisen kuukautta sitten laitoin Nanolex Trim Rejuvenatoria listoihin, vieläkin ihan uuden näköiset. Jos ovat ehjät, tämä ei huono vaihtoehto ollenkaan.
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostOlen tilaamassa KL:stä sedaniin uusia leveitä M-kylkilistoja sekä samalla uusia listoja puskureihin. Onko vaarana, että toiset tulevat kiiltävänä ja toiset mattapintaisella karkeammalla pinnalla? Muistelen, että tästä on ollut jossain treadiissä keskustelua, mutta nyt ei searchilla löytynyt..
Leave a comment:
-
-
Maalaa mastonin mattamustalla kaikki samanvärisiksi, jos sattuu tulemaan erilaiset. Pysyy hyvänä paremmin kuin muovipinnalla.
Leave a comment:
-
-
Olen tilaamassa KL:stä sedaniin uusia leveitä M-kylkilistoja sekä samalla uusia listoja puskureihin. Onko vaarana, että toiset tulevat kiiltävänä ja toiset mattapintaisella karkeammalla pinnalla? Muistelen, että tästä on ollut jossain treadiissä keskustelua, mutta nyt ei searchilla löytynyt..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MinDBeaT View Posthttp://www.kl-varaosat.fi/verkkokaup...view/46538/690
onko kellään kokemusta noista KL-Varaosien kangasmatoista? Minkälaisethan tuolta tulee ku tuommoset tillaa? :think
Vai mistä noita kangasmattosarjoja kannattaa katella?
Hinta samaa luokkaa ja on paikat kiinnityksille ja löytyy BMW-logot
Leave a comment:
-
-
onko kellään kokemusta noista KL-Varaosien kangasmatoista? Minkälaisethan tuolta tulee ku tuommoset tillaa? :think
Vai mistä noita kangasmattosarjoja kannattaa katella?
Leave a comment:
-
-
Viime viikolla multa irtosi taxista syylärin ylävesiletku ja se roiski jäähdytysnestettä ympäri konehuonetta.
Nyt kun sain uudet jäähdytysjärjestelmän osat vaihdettua, ilmeni semmonen vika et auto nykii melkein kokoajan kaasua painettaessa. Itse nykiminen ei ole kovaa, mutta auto tuntuu tehottomalta silloin kun nykii.
Onko jäähdytysnestettä eksynyt kenties ilmamassamittariin, vai missä on vika?
E: Kävin heittämässä pienen kierroksen ilman ilmamassamittaria, mutta nykminen jatkui. Nykiminen loppui noin 2300-2500 RPM.
E2: Vaihdoin tulpat ja huomasin nelospytyn sytkäjohdon olevan huonosti kiinni. Nyt toimii mainiosti.Last edited by Miki; 18-07-2013, 21:57.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by alinopeus View PostAuto on 325 tds sedan -94 manuaali ilmastoinnilla ja raitisilma suodatin pitäisi vaihtaa.. Ei vaan löydy mistään, konehuoneessa vain höyrystin ja puhallin ja hanskalokeron takana joku musta boksi minkä sisällä joku oranssi muovihärpäke mutta ei mahdu kuin raottamaan sitä laatikkoa..
Leave a comment:
-
-
Raittari
Auto on 325 tds sedan -94 manuaali ilmastoinnilla ja raitisilma suodatin pitäisi vaihtaa.. Ei vaan löydy mistään, konehuoneessa vain höyrystin ja puhallin ja hanskalokeron takana joku musta boksi minkä sisällä joku oranssi muovihärpäke mutta ei mahdu kuin raottamaan sitä laatikkoa..
Leave a comment:
-
-
Käytin searchiä jo mutta tuloksetta, eli kilometri näyttö on pimee. Vaivalla näkee juuri ja juuri mitä siellä lukee. Kaikki muut valot mittaristossa toimii samoin myös himmennin. En vielä ole avannut mittaristoa. Polttimot voisi varmaan olla yksi mutta kun searchillä tutkin niin osalla oli nekin ehjät ja kuitenkin oli näyttö pimeenä. Eli mikä on homman nimi ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemarituristi View PostMoi!
Mulla E36 Coupessa on M-Sport alusta, josta pidän kovasti, erinomainen ajaa.
Mutta ulkonäöllisistä syistä haluaisin saada perää alemmas, ja mitään pilipali alustasatsia en osta, joten onko madallusjouset ainoa vaihtoehto?
Mikä millimetri määrä on sopiva madallus, ettei kuitenkaan liikaa laske?Mulla edessä madallusta n. 50mm ja takana n.10mm ja asento omaan silmään ihan sopiva. Vähän voisi olla matalampi, mutta riippuu mitä hakee. Vakiokorkuiset renkaat ei mahtuis edes nyt eteen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jr66 View PostTakana ?
:think
Tosin jos runkopalkit ei kolise asfalttiin niin auto on eräiden mielestä liian korkea...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemarituristi View PostMoi!
Mulla E36 Coupessa on M-Sport alusta, josta pidän kovasti, erinomainen ajaa.
Mutta ulkonäöllisistä syistä haluaisin saada perää alemmas, ja mitään pilipali alustasatsia en osta, joten onko madallusjouset ainoa vaihtoehto?
Mikä millimetri määrä on sopiva madallus, ettei kuitenkaan liikaa laske?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jr66 View PostTakana ?
:think
Tosin jos runkopalkit ei kolise asfalttiin niin auto on eräiden mielestä liian korkea...
Ehkä täytyy itse mitata kunhan projekti valmis.. Ajattelin vaan nyt samalla vaihtaa kun auto tallissa pukeilla remontissa :/
Leave a comment:
-
Leave a comment: