2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
vaihdoin tulpat ja samalla akku oli irti yön ja nyt ajaessa nykimistä ja tyhjäkäynnillä kierrokset seilaa 600-900 välillä. nollaako se korjaus tms arvot kun akku on irti? M50b25 kone. Onko muilla tehny samaa? lambda taitaa olla uusissa mutta ennen on toiminu hyvin..
edittiä sen verran, että kierrokset ei seilaa enää, korjaantui ihan ajamalla. käy ainoastaan epätasaisesti. koneesta katottu vikakoodit:1221 Oxygen Sensor 1, ja 1222 Lambda Control 1. eli kaikki johtuu todennäköisesti viallisesta lambdasta.
Mistä mahtas johtua?*Auto röpeltää ja pakoputki paukuttaa ajossa ja tyhjäkäynnillä. Kampiakselin asentotunnistin vaihdettu, tulpat ok, puolat ok, bensapumppu ok, IMM ok ja ei ole imuvuotoja. Vika koodeja en pääse lukemaan. Ja olen selannut topicceja, mut ei löydy mitään mitä en olis tarkistanu. Auto tosiaan bmw e36 325
tuli tuon 325 tds vm 96 sellanen ongelma vastaan että 1-4 vaihteille vetää normaalisti, 5 vaihteelle kun vaihtaa niin hetken toimii normaalisti sen jälkeen on aivan kuin "rajoitettu" ei anna nostaa vauhtia *aivan kuin polttoaineen saanti ei riittäisi?* Sekä tarpeeksi pitkään kun tätä "rajoitinta" vasten ajaa niin sytyttää hetkellisesti sen suuttimen kuvan mittaristoon...
auto ei sammu eikä rynkytä, ja vika katoaa itsekseen pienemmälle pykältämällä. auto seissyt ennen käyttöön ottoa melkein 6kk voisiko se vaikuttaa? *uudet löpöt on kyllä tankissa*
Bmw - 525D M-sport individual
Ex - 523 E39 sedan
ex - 325 e36 coupe
ex - 325TDS e36 toukka ex - 520 e39 sedan
ex -325i e36 coupe ex - 520i e34 sedan ex - 525 e34 sedan
toimiiko esim: schmiedmannin tarvike, tai tarvike mutta oem laatua olevat imm m50b25 vanos koneessa vai onko järkevämpää maksaa 300-500e ja hankkia alkuperäinen,
toimiiko esim: schmiedmannin tarvike, tai tarvike mutta oem laatua olevat imm m50b25 vanos koneessa vai onko järkevämpää maksaa 300-500e ja hankkia alkuperäinen,
Ostinpa sitten motonetista ylätukilaakerit eteen ja ne myytiin 91-98 kaikkiin kolmosiin sopivina. En tajunnut että tuossa on jotain muuttunut -92 puolessa välissä, joten käyköhän em. osat jomin tolppien kanssa sigun autoon?
Ostinpa sitten motonetista ylätukilaakerit eteen ja ne myytiin 91-98 kaikkiin kolmosiin sopivina. En tajunnut että tuossa on jotain muuttunut -92 puolessa välissä, joten käyköhän em. osat jomin tolppien kanssa sigun autoon?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Kummasti ilmoittavat tuon. No täytyy illalla kun pääsee tallille, ihmetellä miten käy.
Ostinpa nyt kuitenkin nuo mätänetin versiot. Tolppien mukana tuli jotkut aika lelun tuntuiset camber säädölliset yläpäät joista toisen nivel oli aika väljä (käytetyt siis). Ei niitäkään viitsisi laittaa mutta katsotaan.
Kummasti ilmoittavat tuon. No täytyy illalla kun pääsee tallille, ihmetellä miten käy.
Ostinpa nyt kuitenkin nuo mätänetin versiot. Tolppien mukana tuli jotkut aika lelun tuntuiset camber säädölliset yläpäät joista toisen nivel oli aika väljä (käytetyt siis). Ei niitäkään viitsisi laittaa mutta katsotaan.
Jos eivät sitten käy niin ei ne uudet Lemförderitkään paljoa maksa että suosittelen sitten ostamaan sellaiset.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Jos eivät sitten käy niin ei ne uudet Lemförderitkään paljoa maksa että suosittelen sitten ostamaan sellaiset.
Näinhän se menee. Laittaa nuo sitten jemmaan tai palauttaa ja ostaa hyvityskuitilla ne ostoslistalla olevat öljyt.
Järjellä tosin luulisi että olisivat "uudemman" malliset. Epä tuottavaa olis valmistaa myyntiin 91-92 malliin käyviä kun voi tehdä isommassa haarukassa 92-99 osia.
No, eiköhän tämäkin kokeilemalla selviä. Mietin vaan onko muilla samasta asiasta kokemuksia
eli 316i 94vm, m43.
Mittaristo ei pelitä, nopeusmittari toimii. Samalla kun tuo vika tuli, niin käsijarruvalo palaa ja tämä varoitusvalo missä on huutomerkki, mistä lähtisin vikaa ettimään?, tai missä voisi vika olla?
Edit: kytkin/jarrunesteet ok, jäähdytin nesteet ok, öljyt ok ja käsijarru ei laahaa tai muutakaan vikaa ole.
Last edited by Topi08; 17-04-2013, 19:32.
Reason: ^
Onko normaali kulutuksen rajoissa että m50b20 pääsee n.6litralla bensaa reilu 30kilometriä periaatteessa koko matka matkaajoa,ajotietokone näyttää koko ajan lukemia 12-17l/100km
Onko normaali kulutuksen rajoissa että m50b20 pääsee n.6litralla bensaa reilu 30kilometriä periaatteessa koko matka matkaajoa,ajotietokone näyttää koko ajan lukemia 12-17l/100km
ei vaikuta normaalilta. Tosin en tiedä miten raskas kaasujalka.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
100kmh vähä päältä oon ajanu,sitten oon kokeillu niin että nollaan kulutusmittarin tuossa vauhissa,niin se jää pyörimään siihen +- 16l/100km
, mistähän vois alkaa ettiä vikaa,bensa ei ainakaan haise mutta tuntuu että pienillä kierroksilla liikkuisi tosi raskaan oloisesti..eli siis alle 4000rpm
Comment