Juuh eli niinku aikasemmassa topicissa sanoinkin niin toin auton ulkomailta ja päästötesteissä näytti liian korkeeta CO ja HC, about 2 kertaa yli sallitun, oisko ollu 1.5 ja 250, niin OBC näytti että happianturi eli vaihdoin eilen lambdan. Mutta eipä tuntunut vaikuttavat paskaakaan. Taino oikeestaan käynti parani, ei enää seilaa tyhjäkäynti, mutta kulutusMITTARI silti näyttää pikkukaasulla helposti jotain 14litraa sataselle. Miten toi mittari toimii ja oisko pitäny asennuksen jälkeen nollata vikakoodit?
Ja se lambda minkä vaihdoin niin oli delphin lambda joka ostettiin aikanaan 320i e36, mutta ei sitten laitettukkaan, tosin jouduin leikkaamaan johdot paskaks ja kolvaamaan ne vanhoihin piuhoihin... onneks olivat samanlaiset ja samanväriset siis ne 2 valkosta, yks harmaa ja yks musta. Onko muuten noilla kahdella valkosella mitä eroa?
Vinkkejä? Vai voiko se olla vaan silleen että nyt se tosiasiassa näyttäis hyviä päästöarvoja, ja toi kulutusmittari vaan kusettais?
edit ja autohan oli 318i 1992 e36 katalysaattori ei IS vaan pelkkä i.
Ja se lambda minkä vaihdoin niin oli delphin lambda joka ostettiin aikanaan 320i e36, mutta ei sitten laitettukkaan, tosin jouduin leikkaamaan johdot paskaks ja kolvaamaan ne vanhoihin piuhoihin... onneks olivat samanlaiset ja samanväriset siis ne 2 valkosta, yks harmaa ja yks musta. Onko muuten noilla kahdella valkosella mitä eroa?
Vinkkejä? Vai voiko se olla vaan silleen että nyt se tosiasiassa näyttäis hyviä päästöarvoja, ja toi kulutusmittari vaan kusettais?
edit ja autohan oli 318i 1992 e36 katalysaattori ei IS vaan pelkkä i.
Comment