Originally posted by krisseh
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sigun autossa toinen helma jää korkeammalle kuin toinen.. eli autoon laitettu 40mm etupäästä madaltava ja takaa 20 mm madaltavat jouset:think edessä vakio iskarit ja takana motonetin tarvikeiskarit. Kokeiltu käännellä takana ylemmäsjäävän puolen jousta eri asentoihin, kokeiltu myös nyt vakio jousilla mutta silti jää korkeammalle kuin toinen puoli en nyt tiedä onko ihan oikea paikka kysellä mutta kysyin kuitenkin kun täältä vastauksen voi ehkä saadakkinNykyinen:
BMW e36 323i Touring :think
Ex:
BMW e36 328ia coupe
BMW e36 320i sedan
Originally posted by MiltzuJoku mikä on toiselle kasa muovia ja peltiä on toiselle erittäin rakas harrastus ja kolmannelle jotain siltä väliltä.
Comment
-
-
Originally posted by Couja View PostSigun autossa toinen helma jää korkeammalle kuin toinen.. eli autoon laitettu 40mm etupäästä madaltava ja takaa 20 mm madaltavat jouset:think edessä vakio iskarit ja takana motonetin tarvikeiskarit. Kokeiltu käännellä takana ylemmäsjäävän puolen jousta eri asentoihin, kokeiltu myös nyt vakio jousilla mutta silti jää korkeammalle kuin toinen puoli en nyt tiedä onko ihan oikea paikka kysellä mutta kysyin kuitenkin kun täältä vastauksen voi ehkä saadakkin
Comment
-
-
Originally posted by tommi--fi View Postääni, melu.
oliko niin että takapönttö virtaa suoraan läppä auki.
Originally posted by Ville--- View PostHyöväisköhän se mitään.Ennemmin tunttuu etä ois ohjauksessa väljystä paljon. voisko se vaikuttaa?
Lue vaikka tuo ja etsi onko siellä väljää missään, korjaa vika ja suuntaa ne fallarit oikeinBMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
-
Originally posted by Couja View PostSigun autossa toinen helma jää korkeammalle kuin toinen.. eli autoon laitettu 40mm etupäästä madaltava ja takaa 20 mm madaltavat jouset:think edessä vakio iskarit ja takana motonetin tarvikeiskarit. Kokeiltu käännellä takana ylemmäsjäävän puolen jousta eri asentoihin, kokeiltu myös nyt vakio jousilla mutta silti jää korkeammalle kuin toinen puoli en nyt tiedä onko ihan oikea paikka kysellä mutta kysyin kuitenkin kun täältä vastauksen voi ehkä saadakkinBMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
-
Originally posted by esa`pentula View PostJääkö myös kaaresta napaan mitattuna auto kenoon (helma vaihdettu päin peetä)? Ja auto on tasaisella alustalla? Oletko koittanut vaihtaa esim. takajousien paikkoja päikseen, siirtyykö ongelma toiselle puolelle?
Originally posted by Spiddu View Postonko sillä autolla ajettu yhtään? käy heittää joku mukava mutka pätkä niin ne jouset ainakin asettuu paikoilleen ja mittaa sitten uusiksi.Nykyinen:
BMW e36 323i Touring :think
Ex:
BMW e36 328ia coupe
BMW e36 320i sedan
Originally posted by MiltzuJoku mikä on toiselle kasa muovia ja peltiä on toiselle erittäin rakas harrastus ja kolmannelle jotain siltä väliltä.
Comment
-
-
Originally posted by Spiddu View Postohjaa läppää joka sulkee toisen putkista kun kierrokset alle 2500.Originally posted by Haju69 View PostNiin jos siis alkuperäinen takavaimennin. Jos aftermarket ränni niin yleensä systeemi poistettu käytöstä.Originally posted by jr66 View PostJa tämä systeemi on vain 328i malleissa.Originally posted by tommi--fi View Postääni, melu.
oliko niin että takapönttö virtaa suoraan läppä auki.F25 X3 setämies-edition
E36 325 iA Cabriolet
__________________
Ex. E87 120dA m-sport, E36 316i OEM, E36 2d 328i M-sport, E34 540iAT, E36/5 316i, 6er reihe, E28 520i (m30b28), E28 520i (m20b23)
Comment
-
-
saako etu alatukivarren ulomman pallonivelen vaihdettua ilman koko tukivarren irroitusta autosta?
motonetin hd vaihtoehto ilmeisesti Meylen valmistama? Vai onko jokin toinen vaihtoehto olemassa?
Takahela menossa myös vaihtoon, en vaan viitsisi sisempää puslaa irroittaa tai rikkoa. Muuten menee kaikki vaihtoon.Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
-
Originally posted by Jansu View PostTuossa toukassa on ilmennyt ropleema, eli lämmetessään käy huonosti tyhjäkäyntiä,(~550rpm) inpalla seurattiin että ensin putoaa pelistä 1,3,5. Hetken käy noin ja alkaa käymään kaikilla. Sen jälkeen putoaa 2,4,6. Tämä toistuu kokoajan. Miksi käy noin alhaisilla kierroksilla ja miksi pudottaa pelistä tietyt sylinterit? Vika ilmestynyt koneenvaihdon jälkeen.
Toinen ongelma liittyy samaan asiaan, eli maantiellä ajettaessa noin 100km/h vauhdissa ja kellotaulussa 2krpm, niiin käy viidellä. Heti ku kierrokset nousee niin kaikki taas tulee peliin mukaan. Jouduin ajamaan pori-Kankaanpää pakkonelosella, että kävi kaikilla.
Vaihdan vanhan koneen puolat ja tulpat ensin, voisiko matala tyhjäkäynti johtua jostain alipainevuodosta?-E34 525ia Touring
-E36 323ia Touring ///M
Comment
-
-
Varmaan helpoimmalla pääsee kun vaihtaa kaikki kuluvat osat sieltä, http://www.schmiedmann.fi/fi/tuote/9...tuote=GBE36E94
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=264712 tossa toine thread missä asiaa mietitty.
Comment
-
-
Originally posted by Jylyppy View PostPystyy vaihtaa paikallaan. Mutta eise keskipallo kyllä yleensä ole tiukassa, että ei se siinä mene rikki.
jatkokysymys. Löytyykö Jostain tukivarrelle mittoja? Kieroja ei viitsi paikalleen laittaa. Yhdet käytetyt löytyy nurkista. Jos vaihdan niihin vaan uudet pallot ja ruuvaan paikalleen. Takahela varmasti helpompi painaa paikalleen kun koko tukivarsi on kädessä.Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
Comment