Tuossa kuvassa vannekoko 18" ja renkaat ympäriinsä 215/35R18.
Ja on muuten helvetin hyvän näköinen style 32:lla
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
205/45 ja 235/40 on paremmat noille vanneleveyksille. Muutenkin ET30 alkaa olla vakioa kaariin vähän tarkalla...
Näin mä vähä pelkäsinkin kun tällä hetkellä takana kiinni yks BBS RC 8,5x17 et41 ja siinä päällä on muistaakseni 225/45 kumi ja se on jo aika lähellä kaarta, sormet taitaa saada väliin. Jospa vaan hommais ne RC:t tähän takaisin (edellinen omistaja oli myynyt 4 muuta ja yks oli jääny vararenkaaksi)
Näin mä vähä pelkäsinkin kun tällä hetkellä takana kiinni yks BBS RC 8,5x17 et41 ja siinä päällä on muistaakseni 225/45 kumi ja se on jo aika lähellä kaarta, sormet taitaa saada väliin. Jospa vaan hommais ne RC:t tähän takaisin (edellinen omistaja oli myynyt 4 muuta ja yks oli jääny vararenkaaksi)
Edes toi 235/40 ET30 setti ei pyöri raapimatta vakiokaarissa. Itse laittaisin silti noi ja sitten vähän kaarille mankelia.
liekkö mahollista saaha mahtuu taakse vakiokaareen jos pokkauksen ajaa pois tämmönen kun 9,5 levee vanne, 18 tuumasena ja et 18. renkaat 225/40. veikkaan kyllä että ei mutta kysytään nyt kuitenkin :think
liekkö mahollista saaha mahtuu taakse vakiokaareen jos pokkauksen ajaa pois tämmönen kun 9,5 levee vanne, 18 tuumasena ja et 18. renkaat 225/40. veikkaan kyllä että ei mutta kysytään nyt kuitenkin :think
Ei mee pelkällä pokkauksella, joudut tuomaan kaartakin ulospäin. 215/40 renkaalla sais helpommin pyörimään.
Comment