Vaihdoin alatukivarren taaemmat puslat n.2kk sitten. No nyt se perkeleen alapallon nivel on kuivunut tukivarresta ja narisee.. Tarviiko ostaa uudet puslat taakse vai saako vanhan tukivarren irti puslasta esim ulosvetäjällä jos poraa pienen "keskiöreijän" vanhaan tukivarteen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Jygga View PostNo itse ostin vuosi sitten täysin ummikkona 190t km ajetun 320i ja näyttää että tulee kaikki mahdollinen kerralla nyt vastaan (kaikki muoviputket ja tiivisteet, alusta, huohotin, hihnat ja niiden kiristäjät, ohjaustehostajan pumppu, vanos, antureita, jarrut jne)... Eli jollei ole huollettu tiheään niin voi varautua heti laittamaan tonnin pari huoltoihin...E46 330Ci cabrio + EP3 Civic Type-R
Comment
-
-
E46 330d + garret gt2260v (kelolla, ei servolla)
Joo elikkäs tälläinen ongelma. Tuli vaihdettua aivan uusi Garret Gt2260v Turbo tuohon omaan 330d toukkaan ja ongelma on sellainen että:
Auto käynnistyy normaalisti, Hetken aikaa kun on käynyt alkaa kierrokset seilata n.200rpm heitolla, kun painaa kaasun pohjaan niin ei ota kierroksia yli 3000rpm..
Vanha turbohan on myös kellomalli,, mutta jotakin juttua kuullut et pitäis jonkinlainen ohjaus kyhätä tuohon kun on "muuttuva siipinen"
Onko kellään tietoa mitä?
Aluksi luulin etttä vika ahtopaine anturissa joten se on nyt uusittu eikä auttanut, kuin myös siirtopumppu uusi kun ajattelin ettei saa ruokaa. "tänään asenettu"..
Eli jos jollain tosiaan on tietoa kaikista muutoksista mitä pitää tehdä jos niitä edes täytyy tehdä, niin olisin todella kiitollinen jos saisi tään ongelman pois päiviltä..
Comment
-
-
Originally posted by Styroxi View PostJoo elikkäs tälläinen ongelma. Tuli vaihdettua aivan uusi Garret Gt2260v Turbo tuohon omaan 330d toukkaan ja ongelma on sellainen että:
Auto käynnistyy normaalisti, Hetken aikaa kun on käynyt alkaa kierrokset seilata n.200rpm heitolla, kun painaa kaasun pohjaan niin ei ota kierroksia yli 3000rpm..
Vanha turbohan on myös kellomalli,, mutta jotakin juttua kuullut et pitäis jonkinlainen ohjaus kyhätä tuohon kun on "muuttuva siipinen"
Onko kellään tietoa mitä?
Aluksi luulin etttä vika ahtopaine anturissa joten se on nyt uusittu eikä auttanut, kuin myös siirtopumppu uusi kun ajattelin ettei saa ruokaa. "tänään asenettu"..
Eli jos jollain tosiaan on tietoa kaikista muutoksista mitä pitää tehdä jos niitä edes täytyy tehdä, niin olisin todella kiitollinen jos saisi tään ongelman pois päiviltä..BMW e91 320d -08
ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Comment
-
-
Originally posted by Styroxi View PostVanha turbohan on myös kellomalli,, mutta jotakin juttua kuullut et pitäis jonkinlainen ohjaus kyhätä tuohon kun on "muuttuva siipinen"
Onko kellään tietoa mitä?*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
hmmm.. pitää varmaan seuraavaks kattoa tuolla vikakoodin lukialla livedatasta ahtopaineet mitä ne näyttää.. eli sen jälkeen säätää kelloa jos on tarvetta..
ihmetyttää vaan kun vanhalla toiminut ja nyt uudella isomalla ei. tietty kello on voitu säätää eri tavoin kun kyseessä kuitenkin se e60:sen urbo...Last edited by Styroxi; 09-05-2014, 15:19.
Comment
-
-
Originally posted by Styroxi View Posthmmm.. pitää varmaan seuraavaks kattoa tuolla vikakoodin lukialla livedatasta ahtopaineet mitä ne näyttää.. eli sen jälkeen säätää kelloa jos on tarvetta..
ihmetyttää vaan kun vanhalla toiminut ja nyt uudella isomalla ei. tietty kello on voitu säätää eri tavoin kun kyseessä kuitenkin se e60:sen urbo...*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Originally posted by Styroxi View Posthmmm.. pitää varmaan seuraavaks kattoa tuolla vikakoodin lukialla livedatasta ahtopaineet mitä ne näyttää.. eli sen jälkeen säätää kelloa jos on tarvetta..
ihmetyttää vaan kun vanhalla toiminut ja nyt uudella isomalla ei. tietty kello on voitu säätää eri tavoin kun kyseessä kuitenkin se e60:sen urbo...Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Comment
-
-
Originally posted by Jygga View PostMutta.
Sanokaas joku passaako coupen alustasarjat sedaniin..? Eli onko sedan/coupe jousissa tai iskareissa tai niiden kiinnityksessä jotain eroa niin etteivät passaisi keskenään..?
Katselin realoemia toista tuntia ja vaikuttas että iskareiden ja kaikkien niiden ympärillä olevien osien osanumerot on samat ainakin 320i ja 320Ci osalta. Jousistahan realoem ei anna numeroita.. Mutta schmiedmann tarjoaa samaa jousta sedaniin ja coupeen ainakin.
Ja tarkoittaakohan "huonon tien alustasarjan kumityyny" tuota "spring pad upper, 14,5mm, for vechiles with poor road package"
Comment
-
-
Jouset on muistaakseni noin 20mm matalammat kuin sedanissa.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Siis myös vakioalustassa..? Sporttialustahan kyllä on matalempi.
EDIT: tietysti mahtaisi ajaa ihan sedanin 35/20 madallussarja saman asian kuin coupen 35/10 sarjakin kun vain laittaisi nuo korkeammat jousilautaset taakse...
Mikäli sedan/coupe alustat nyt oli edes saman korkusia...
Olisiko tuohon jousilautashommaan sitten puolestaan varmistusta..? Eli "huonon tien alustasarjan kumityyny" meinaa 14,5mm jousilautasta (jolla korotus verrattuna normaaliin 5mm lautaseen siis vajaa sentti..)..?Last edited by Jygga; 10-05-2014, 00:20.
Comment
-
-
Mulla on 320ci cabrion vakio alusta irtaallaan jos kiinnostaa testata muuttuuko suuntaan tai toiseen.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Comment