Originally posted by |makke
View Post
E46 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eilen vaihdoin bensasuodattimen e46 325i. Muutamia juttuja mitkä vähän ihmetyttää, tai mikähän siinä tuli tehtyä alussa väärin.
Otin sulakkeen irti pumpulta, starttasin sen aikaa mitä se ryki ja ajattelin ettei siellä enää ole juurikaan bensapainetta linjastossa. Avaamaan suodatinta varovasti letkuja irti, no olihan siellä. Onneksi oli suojalasit.
No seuraava ihmetys kun tankilta tulee kaksi putkea suodattimelle, toisesta lirittää jatkuvana norona bensaa. Laskin sitä siinä hetken ja pari kuppia täyteen kunnes tulppasin sen letkun pätkällä ja pultilla. Autohan oli siis sellain nostettu että keula oli perää ylempänä.
Olipa kiva asentaa uutta suodatinta kun yhdestä putkesta ryöppysi bensaa..
Jostain lueskelin että tankissa jos on painetta se voisi tehdä tuon, mielestäni tuossa ei juurikaan ole yleensä painetta suhahtanut kun on käynyt tankilla.
Comment
-
Onko täällä kukaan saanut korjattua kyseistä ongelmaa? Monilla tuntunut olevan foorumilla samaa vikaa, mutta oiken ratkaisua ei ole lukenut missään. Vesiventtiilinhän pitäisi toimia jos 16 asteen säädöllä toimii ja tulee kaikista kylmää. Onko vian mahdollista silloin olla muussa kuin ilmastoinnin säätöpaneelissa?Originally posted by niko123 View PostOnko täällä kokemusta ilmastoinnin sekoilusta. Eli ongelmana on että puhaltaa huomattavasti kuumempaa ilmaa jaloille ja tuulilasille kuin keskelle. Ainoastaan kun valittu 16 astetta lämmöksi tulee suurinpiirtein samanlämpöistä kaikista. Ja kyseessä siis automaatti ilmastointi. Sen verran lueskelin että ollut ohjelmisto vikaa näissä, mutta se ilmeisesti ollut uudemmissa, auto on -99 328.
Comment
-
Ootteko putsannu ilmanhaistelijan?Nyt:e60 530xda herkuilla
ex e61 530d e46 328i -99 e39 523i -96, e34 520i 24v
Comment
-
Originally posted by pwee View PostVähän paskempi yllätys löyty tosta minun e46 328i:stä,kun kävin tutkimassa perästä kuuluvaa kolinaa.syy:perän vasemman puoleinen kiinnike on revennyt ihan tosissaan irti.
Ei joku sattuis tietämään ketään joka näitä hommia tekee omalla ajallaan?korjaamo ehdotuksia missä homma toimii?
Ei voinut muuta kuin kirota pari tuntia putkeen kun sen bongasin.
Remonttipaikka saisi löytyä mielellään uudeltamaalta.
Perän repeytymistä pelkäsin ja se myös toteutui,tätä onkin jo odotettu että millon se osuu omalle kohdalle
Tämmöstäkö? http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=276375&page=2
Comment
-
Mulla oli entisessä autossa sillon tällön samanlaista vikaa+ kaikkee muuta mukavaa sähkövikaa, ja vika tod. näkösesti oli kattoluukun tiivisteessä ku se vuoti(oli osittain irti) ja "välikatto" oli selkeästi märkä sieltä sisältä.. Korjaantu tiivisteen liimaamisella + tuulilasi meni myöhemmi vaihtoon nii eipä ollu sen jälkeen sähkövikojaOriginally posted by Rider View PostEikös sen pitäisi olla kuskinpuolella c-pilarissa. Samassa missä on antenniboxi?
Comment
-
Se teräväkatkasu hävis, ilmaantu sillo alussa n. kahella ekalla starttauksella. Jälkikäteen katoin sitä nokka-akselin asentotunnistin pakettii ja siellä oli joku teksti/lappu että pitäs kuitata/nollata, että tieto menee dme:lleOriginally posted by Henkka992 View PostNyt ois vaihdettu huohottimen letku, Nokka-akselin tunnistin imupuolelle. Ja samalla uudet tulpat. + aikasemmi puola. Edelleen haaleella koneella terävä sytytyskatkoksen tapanen ilmiö, joka häviää kun kone on lämmin :think Tulppia vaihtaessa huomasin että 3 tulppaa oli jonkun verran öljysiä, viittaako tämä venttiilikopan tiiviste vuotoon? :think
:think
Comment
-
Jatketaan uudessa topikissa.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
Comment