Autona e46 vm 1999 m43 1.9l. Mitä virkaa on tolla pakokaasun kierrätys systeemillä? Onko porukka tukkinut noita ? Itse en löytänyt tietoa tai ohjeita mistään. Koko alue on nokinen etenkin venttiilin alue. Ja nyt murtui letkun päässä oleva muovi niin mietin että kannattaako suoraan tukkia koko paska
Autona e46 vm 1999 m43 1.9l. Mitä virkaa on tolla pakokaasun kierrätys systeemillä? Onko porukka tukkinut noita ? Itse en löytänyt tietoa tai ohjeita mistään. Koko alue on nokinen etenkin venttiilin alue. Ja nyt murtui letkun päässä oleva muovi niin mietin että kannattaako suoraan tukkia koko paska
Liittyy tähän maailmanlaajuiseen pakokaasupäästökusetukseen.
Pienellä kaasulla/tyhjäkäynnillä se polttaa pakokaasut (osan) toiseen kertaan jolloin päästöjen pitäisi olla pienemmät. Varmaan aika halvalla saa ehjiä hilppeitä siihen järjestelmään purkuautoista, jos ei tulppaamalla kelpaa.
Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
Käytännössä toi on laiton. Alkuperäisiin umpioihin tekee nätisti ja nimenomaan siten ettei maalaa heijastimia saa lopputuotteesta sellaisen, ettei leimalla ole ongelmia.
Käytännössä toi on laiton. Alkuperäisiin umpioihin tekee nätisti ja nimenomaan siten ettei maalaa heijastimia saa lopputuotteesta sellaisen, ettei leimalla ole ongelmia.
Eli käytännössä leiman voi saada ainoastaan, jos ei lähde maalaamaan mitään umpioihin ?
BMW i3 60Ah REx -14 Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Mitäs järkeä tuossa on.. taitaa olla aika ankeat pitkät valot ton jälkeen
Missä vaiheessa tuningissa on ollut järkeä? Jatkuvasti näkee autoja, joilla ei meinaa päästä hidastetöyssyistä yli, venykumit järjettömillä campereilla jne.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Moro, oon laittamassa mun 2002 touringiin peräkoukkua. AVK:lta löysin sopivan purkuosan mutta jostain syystä lykkäävät pakettiin myös takapuskurin mukaan. Mikähän täsaä mahtaa olla taustalla? Joju AVK:n oma sisäinen härväys vai joku Bemarin tekninen juttu?
Ainakin mulla on takapuskurissa ihan sellainen tehdastekoinen luukku/pala, joka otetaan pois kun irrotettavan koukun haluaa paikalleen. Myyvät koukun ja puskurin yhtenä settinä, niin saavat sulta enemmän rahaa.
Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
Comment