330ci putki vuotaa molemmista tiivisteistä aikalailla auton etupäästä, suunnilleen siitä mihin pohjapanssari loppuu. Onkohan noita tiivisteitä montaakin erilaista, ilmeisesti tämä on oikea?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Suorakuus View Post330ci putki vuotaa molemmista tiivisteistä aikalailla auton etupäästä, suunnilleen siitä mihin pohjapanssari loppuu. Onkohan noita tiivisteitä montaakin erilaista, ilmeisesti tämä on oikea?
https://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-e4...te=18107502346
Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Tuli vaihdeltua venttiilinkopan tiiviste m54:seen koska aavistuksen hikoili öljyä pakosarjan päälle. Tiivisteen vaihto olikin turha kun huomasin tarkastaessani lampulla uuden tiivisteen kunnolla paikalleen asettumista että itse kopassa on halkeama. Taitaa olla ihan tyyppivika noissa että muovi jossain vaiheessa antautuu.
Onko täällä kokemuksia että onnistuuko tuommoisen saada vielä jollain kunnon muoviliimalla pitäväksi? Vai pitääkö juuri maksaa 400e uudesta kopastaE91 lci 330xd.
Comment
-
-
Originally posted by Jampsu87 View PostTuli vaihdeltua venttiilinkopan tiiviste m54:seen koska aavistuksen hikoili öljyä pakosarjan päälle. Tiivisteen vaihto olikin turha kun huomasin tarkastaessani lampulla uuden tiivisteen kunnolla paikalleen asettumista että itse kopassa on halkeama. Taitaa olla ihan tyyppivika noissa että muovi jossain vaiheessa antautuu.
Onko täällä kokemuksia että onnistuuko tuommoisen saada vielä jollain kunnon muoviliimalla pitäväksi? Vai pitääkö juuri maksaa 400e uudesta kopastae39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostTaitaa aika toivoton olla liimailla, kun siellä hakeamassa on öljyä ym. Muutenkin kun kuumassa olevat muoviosat alkaa tuolleen halkailemaan, niin silloin alkaa kyllä olemaan vaihdon tarpeessa. Käytetty on myös vaihtoehto, tosin kannattaa olla tarkkana, nekin voi olla jo aika valmiita, jos on alkuperäinen.E91 lci 330xd.
Comment
-
-
Originally posted by Jampsu87 View PostKyllä sitä melkeenpä joutuu sitten uuden ostamaan jos vaihtamaan alkaa kun käytetyt on aika kiven alla ja muutenkin ovat jo niin vanhoja muoviosia että saattavat haljeta milloin vain...e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Vakkarin asennuksesta syntynyt ongelma
Asentelin tuossa auton rattiin vakkarin+radion napit jonkun youtube-videon ohjeistamana ja ilmeni seuraava ongelma.
Kun autoon laittaa virrat päälle niin luistoneston, absin ja käsijarrun valot syttyvät, sekä radiossa lukee "disable" ja koko mankka on ikäänkuin lukossa. Kun auton sammuttaa ja avaimen ottaa pois niin jarruvalot syttyvät eivätkä sammu muutoin kuin akunkengän irrottamalla.
Virtojen ollessa päällä vakkarin valo syttyy mittaristoon ratin napista painamalla ja täten vakkari oletettavasti toimii, en ole ajossa vielä kokeillut.
Auto on siis 330xi touring vm. 2001, autossa oli vakiona kolmipuolainen ratti ilman nappuloita. Ennen vakkarin asennusta kaikki toimi normaalisti ja oikein. Asentelun aikana toinen akunpiuha oli irrotettuna.
Mikä mahtaa olla vikana, miten asian saa korjattua?
Comment
-
-
e46 kaasuläpän anturin sähköt?
eli löytyykö joltain kaaviota tuohon kaasuläpän asentoanturin johtoihin kun vanha pistoke on aivan muodoton möykky eikä siitä 10 napasen pistokkeesta erota mikä johto menee mihinkin numeroon niin olisi helpomi sihdata oikeat johdot kohdilleen =D ja kl-varaosien kone näytti että menisi 8 johtoa mutta mun laskujen mukaan siellä on kaikki 10 napaa täytetty eli onko virhe niiden tiedoissa vai mitä ne 2 ylimääräistä mahtaa olla :thinkE46 323i 2.5 -99 "aura-auto"
Comment
-
-
Teres
Elekää ampuko alottelijaa, hakusessa vielä.. Toki jos tää kuuluu muualle ni saapi huomauttaa mieluusti.
Auton sisustan päivitystä. Autona -04 e46 330D alkuperäsellä ratiolla ja navi-järjestelmällä. Tämä soitin saisi vaihtua nyt uuteen. Bluetooth ja aux pitäs olla. Eli samanlainen 2 DIN soitin, mutta vähän päivitetympänä. Lisäksi oikean käden nojan alapuolella oleva TELEPHONE lokero sais väistyä ja tilalle jotain käytännöllisempää.
A) Minkälaisia soittimia työ ootte laittanu?
B) Mitä tulee ottaa huomioon soitinta ostaessa? Liitännät toki pitää olla samat, mutta mistä tiedän mitä ne käytännössä pitää olla? Jos soittimia selaan, mitä sieltä pitäisi löytyä?
C) Vaikuttaako tuo peräkonttiinkin luikerrellut navigointi järjestelmä jotenkin asiaa?
D) Mistä tiedän et tarvitsenko jotain lisä paneeleja / listoja, jotta asennuksesta tulee hyvän näköinen?
E) Entäs tuon telefoonin paikan tilalle.. Mistähän siihen vois kattella jotain tilalle ja onko tuon alla jotain mekaniikkaa kenties vaikeuttamassa uuden vaihtoa?
F) Ratin pikapainikkeet? Mitä ne tykkää mankan vaihteluista?
Kiitokseni ja nöyrimmät kumarrukseni.. Kyllä se tästä.
Comment
-
-
Originally posted by juaakkopetteri View PostTeres
Elekää ampuko alottelijaa, hakusessa vielä.. Toki jos tää kuuluu muualle ni saapi huomauttaa mieluusti.
Auton sisustan päivitystä. Autona -04 e46 330D alkuperäsellä ratiolla ja navi-järjestelmällä. Tämä soitin saisi vaihtua nyt uuteen. Bluetooth ja aux pitäs olla. Eli samanlainen 2 DIN soitin, mutta vähän päivitetympänä. Lisäksi oikean käden nojan alapuolella oleva TELEPHONE lokero sais väistyä ja tilalle jotain käytännöllisempää.
A) Minkälaisia soittimia työ ootte laittanu?
B) Mitä tulee ottaa huomioon soitinta ostaessa? Liitännät toki pitää olla samat, mutta mistä tiedän mitä ne käytännössä pitää olla? Jos soittimia selaan, mitä sieltä pitäisi löytyä?
C) Vaikuttaako tuo peräkonttiinkin luikerrellut navigointi järjestelmä jotenkin asiaa?
D) Mistä tiedän et tarvitsenko jotain lisä paneeleja / listoja, jotta asennuksesta tulee hyvän näköinen?
E) Entäs tuon telefoonin paikan tilalle.. Mistähän siihen vois kattella jotain tilalle ja onko tuon alla jotain mekaniikkaa kenties vaikeuttamassa uuden vaihtoa?
F) Ratin pikapainikkeet? Mitä ne tykkää mankan vaihteluista?
Kiitokseni ja nöyrimmät kumarrukseni.. Kyllä se tästä.
Soitinta ostaessa nyt ei oikeastaan muuta tarvi ottaa huomioon kun että sieltä löytyy ne sinun haluamat bluetooth ja aux, jos haluat että asennuksesta tulee oikeasti hyvän näköinen niin valitsisin sellaisen joka on ulkonäöltään melkein sen vakio navin näköinen. Jos soitin ei ole mallikohtainen niin sen ympärille tarvitset kehykset ja se näyttää tältä. Noita mallikohtaisia soittimia löytyy mm. dynavin ja sitten noita kiinalaisiahan löytyy pilvin pimein
Ratin painikeet saa toimimaan mankan vaihdonkin jälkeen, noiden mallikohtaisten mukana taitaa tulla napeille omat adapterit suoraan ja jos päädyt johonkin muuhun niin niihinkin melkein kaikkiin johtosarjat löytyy.
Comment
-
-
Originally posted by juaakkopetteri View PostAuton sisustan päivitystä. Autona -04 e46 330D alkuperäsellä ratiolla ja navi-järjestelmällä. Tämä soitin saisi vaihtua nyt uuteen. Bluetooth ja aux pitäs olla. Eli samanlainen 2 DIN soitin, mutta vähän päivitetympänä. Lisäksi oikean käden nojan alapuolella oleva TELEPHONE lokero sais väistyä ja tilalle jotain käytännöllisempää.Bemari ohjelmistot, myös uusimmat autot.
Comment
-
-
Originally posted by tuningki View PostNoniin.. Laturin valo vilahti pari kertaa kunnes k
Parin kilsan jälkeen rupes vilkkumaan moottorin vikavalo kunnes jäi palamaan.. Ja käynti on kuin ei kävisi kaikilla.. Pääseekö lukemaan vikakoodeja kiinan Bluetooth palikalla ja mikä ohjelma kävis.. Semmonen kun jäänyt opeli ajoilta..
E:ja tuo 316 m43 Ja vikakoodit p0304
Joku särkee puolaa.. Onko kellään ollu vastaavaaBmw 320d -10
Volvo s40 2.4 -05
ex:bmw 316 e46 1.9 -02
,ex:Bmw 316 e46 1.9 -02{palanut}
,ex:opel vectra B 2,0 -00 4d,ex:-volvo s40 2.0 -96,ex:e36 316i -95 4d m3 luuk,ex: e36 316i -91 4d ,ex: e30 320i -90 2d,first:e30 316 -87 2d
Comment
-
-
Mikähän -02 330d penkinlämmittimiin tuli, kun autoon laittaa virrat ja painaa nappulaa kaikki 3 syttyy sekunniksi ja sammuu. 3 kertaa pystyy aina virtojen ollessa päällä tekee ja sen jälkeen ei enää mitään, ja taas kun laittaa virrat onnistuu se painaminen 3 kertaa.
Molemmissa penkeissä sama ongelma ja sporttipenkit jos sillä jotain merkitystä on.
Toivottavasti tosta selityksestä nyt jotain selvää saa
Comment
-
Comment