Vielä yksi kysymys, onkos kellään jotai fiksua ulosvetäjää noille taka-alavarsien puslille? Näyttää menevän porailuksi jossei jotai patenttia saa kehitettyä. Noi etummaiset sen sijaan on aika helppo nakki.
-Jyri
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 alapallot ja tukivarret sun muut
Collapse
X
-
Jees pitänee ostaa orggiksena, aika heikko saatavuus noille.
-Jyri
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jyrbba69 View PostMutta oot sitämieltä että pelkät puslat riittää? Tai tottakai se pitäisi checkata, mietin vaan että mitä noi pallonivelet normaalisti kestää?
edit: ja luulen että menen OEM, ne on kuitenkin kuuleman mukaan vähän mukavammat ajaa. Enkä pahemmin kanttaile tai muutakaan vaan ajotyyli on melko rauhallinen
edit2: http://www.realoem.com/bmw/showparts...40&hg=33&fg=30 -> mikä tuolta on toi taka-alatukivarsien etupusla?
Nuilla powerflexeillä uskon ajokäytöksen/pyöränkulmien yms. pysyvän koko puslien elinajan samana, kun taas kuminen on jo puoli vuotta vanhana menettänyt ominaisuuksiaan merkittävästi ja ajokäytös ikäänkuin huononee salakavalasti vähitellen, jolloin siihen ei ehkä heti kiinnitä huomiota.
Osa # 4 on haluamasi pusla taakse.Last edited by Ha2; 14-10-2008, 12:45.
Leave a comment:
-
-
Mutta oot sitämieltä että pelkät puslat riittää? Tai tottakai se pitäisi checkata, mietin vaan että mitä noi pallonivelet normaalisti kestää?
edit: ja luulen että menen OEM, ne on kuitenkin kuuleman mukaan vähän mukavammat ajaa. Enkä pahemmin kanttaile tai muutakaan vaan ajotyyli on melko rauhallinen
edit2: http://www.realoem.com/bmw/showparts...40&hg=33&fg=30 -> mikä tuolta on toi taka-alatukivarsien etupusla?Last edited by jyrbba69; 14-10-2008, 12:29.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jyrbba69 View PostMitäs nää tukivarret sitten tavallisesti kestää? Mulla on 115tkm ajettu ja ei tarkkaa tietoa onko tukivarsia ikinä vaihettu. En tosin usko että on. Varmaankin korjaantuisi pelkillä heloilla mutta kuinka pitkäksi aikaa?
Ainiin ja oireina mm:
-Vetelyä
-Tärinä jarrutuksissa
-Kun vaihtaa kaistaa, auto kuin itsestään ohjaa takaisin samalle kaistalle.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tomas View PostViikonloppuna tuli vaihdettua omaan E46:seen alatukivarren helasarjat molemmille puolille. Ei kannata ryhtyä jos ei oo kunnon työkaluja. Onneks meiltä löyty
Tietysti jos vaihdoitte uretaanisia vanhoihin heloihin, niin sitten joutuu hiukan prässäilemään, mutta kyllä kotityökaluilla nekin vaihtaa pienellä kiroilulla. Porakone, puukko, rautasaha, ruuvipenkki ja pari levyn kappaletta niin ávot
Leave a comment:
-
-
Mitäs nää tukivarret sitten tavallisesti kestää? Mulla on 115tkm ajettu ja ei tarkkaa tietoa onko tukivarsia ikinä vaihettu. En tosin usko että on. Varmaankin korjaantuisi pelkillä heloilla mutta kuinka pitkäksi aikaa?
Ainiin ja oireina mm:
-Vetelyä
-Tärinä jarrutuksissa
-Kun vaihtaa kaistaa, auto kuin itsestään ohjaa takaisin samalle kaistalle.
Leave a comment:
-
-
Viikonloppuna tuli vaihdettua omaan E46:seen alatukivarren helasarjat molemmille puolille. Ei kannata ryhtyä jos ei oo kunnon työkaluja. Onneks meiltä löyty
Tukivarsiin en koskenu koska ongelma oli ratin tärinä jarruttaessa. Minkäänlaista kolinaa ei ole kuulunut missään vaiheessa.
Nyt pelittää taas hienosti!
Helasarjat ostin Metro-Autosta, ~97€/pari
Leave a comment:
-
-
Sen verran niissä on tietääkseni eroa että kulmat saa paremmin kohdilleen madalletuissa noilla m-sport tukivarsilla. tämä tieto on peräisin eräältä foorumilaiselta joka minulle tuollaisia kauppasi.
Leave a comment:
-
-
En tiiä onko siinä mitään muuta eroa tavalliseen tukivarteen kuin tuo ///M tarra. :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jyrbba69 View PostDani: Just toisinpäin, eli tukivarrella on eri numero ja helalla sama.
Leave a comment:
-
Leave a comment: