Navin saa auki suht helposti, siinä ei ole kuin genuine bmw-tarra pitämässä peitelevypeltiä kiinni. Pienellä lattaruuvarilla varovasti avittaa ympäri.
Navin irroitus vaatii neljä pientä ruuvimeisseliä tai irroitustyökalut, 2 x taivutettu sopivan paksuinen metallilanka. Navin etuseinässä on neljä reikää nurkissa joista kaikista pitää saada lukitus auki. Ulosveto voi olla hankalaa aluksi.
Takana on kaksi liitintä ja sen verran kaapelia että navin saa juuri irti kehikosta. Liu'uta lukitussangat auki niin liittimet lähtee vaivatta. Sekä liitin että pistoke on värikoodattuja, sininen siniseen ja violetti violettiin.
Hajonnut navilevy tai ikääntynyt lukupää voi aiheuttaa ettei navi mene unitilaan (muistaakseni), silloin navin punainen ledi vilkkuu jotain POST-koodia jatkuvasti.
DVD-aseman vaihto on suhteellisen helppoa, jopa BMW:ltä löytyy tarvikeasemaa. Laserlukupään vaihto löytyy tuolta: KLIK.
Navin irroitus vaatii neljä pientä ruuvimeisseliä tai irroitustyökalut, 2 x taivutettu sopivan paksuinen metallilanka. Navin etuseinässä on neljä reikää nurkissa joista kaikista pitää saada lukitus auki. Ulosveto voi olla hankalaa aluksi.
Takana on kaksi liitintä ja sen verran kaapelia että navin saa juuri irti kehikosta. Liu'uta lukitussangat auki niin liittimet lähtee vaivatta. Sekä liitin että pistoke on värikoodattuja, sininen siniseen ja violetti violettiin.
Hajonnut navilevy tai ikääntynyt lukupää voi aiheuttaa ettei navi mene unitilaan (muistaakseni), silloin navin punainen ledi vilkkuu jotain POST-koodia jatkuvasti.
DVD-aseman vaihto on suhteellisen helppoa, jopa BMW:ltä löytyy tarvikeasemaa. Laserlukupään vaihto löytyy tuolta: KLIK.
Comment