Ongelma ei ole poistunut vieläkään...
Eli auto e46 320d facelift, ajettu 240tkm. MANUAALI.
Tuttu vaihtanut kardaanin rättinivelen ja etummaisen tukilaakerin.
Viimeksi laitettiin kardaanin keskitysholkki sinne kardaanin etupäähän, lisäksi korimassat tukilaakereiden ja korin väliin. Vaihdettiin moottorin kumityynyt ja laitettiin tuota vetonivel rasvaa vetareihin
MISSÄ VIKA? Alkaa toivo loppumaan kohta.. Voiko autoa koeajaa nosturin päällä vai onko siitä jotain haittaa?
EDIT: Perässä oli joitain isoja kumipuslia mitkä ei ollu parhaassa ryhdissään, liitty siihen perämurikkaan jotenki ja niitä kumeja oli muistaakseni 2 tai 3kpl
Tuolta ainakin osa 2 ja 7 oli löysän tuntuisia
Eli auto e46 320d facelift, ajettu 240tkm. MANUAALI.
- Tärisee 100+ km/h vauhdissa veto päällä/vapaalla
- Nelosvaihteella kiihdytyskaistalla kuuluu jäätävän iso kolina ja tärinä jostain auton pohjasta. Kun kierrokset ylittäny 2500rpm.
- Alkanut kolahtamaan välillä oikein kunnolla. Moottoritiellä ohitustilanteessa kun lyö tallan pohjaan tuntuu että kardaani kolahtaa lattiasta läpi!
Tuttu vaihtanut kardaanin rättinivelen ja etummaisen tukilaakerin.
Viimeksi laitettiin kardaanin keskitysholkki sinne kardaanin etupäähän, lisäksi korimassat tukilaakereiden ja korin väliin. Vaihdettiin moottorin kumityynyt ja laitettiin tuota vetonivel rasvaa vetareihin
MISSÄ VIKA? Alkaa toivo loppumaan kohta.. Voiko autoa koeajaa nosturin päällä vai onko siitä jotain haittaa?
EDIT: Perässä oli joitain isoja kumipuslia mitkä ei ollu parhaassa ryhdissään, liitty siihen perämurikkaan jotenki ja niitä kumeja oli muistaakseni 2 tai 3kpl
Tuolta ainakin osa 2 ja 7 oli löysän tuntuisia
Comment