Nyt kaikki n42 tietäjät, autona siis 316ti vm. -02 ei käy kunnolla, rötää kun painaa nopeasti kaasua, isommilla kierroksilla pelaa suht normaalisti
vikakoodit cylinder 3 missfiring ja multiple cylinders missfiring tulevat aina uudelleen, EOBD puolella ei ollut vikakoodeja
Puolat, tulpat ja ilmamäärä mittari vaihdettu. Mitä seuraavaks kannattas katsoa? jako? voiko tuo valvetronic venttiilien ohjaus tehdä tämän kaltaista?
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Nyt kaikki n42 tietäjät, autona siis 316ti vm. -02 ei käy kunnolla, rötää kun painaa nopeasti kaasua, isommilla kierroksilla pelaa suht normaalisti
vikakoodit cylinder 3 missfiring ja multiple cylinders missfiring tulevat aina uudelleen, EOBD puolella ei ollut vikakoodeja
Puolat, tulpat ja ilmamäärä mittari vaihdettu. Mitä seuraavaks kannattas katsoa? jako? voiko tuo valvetronic venttiilien ohjaus tehdä tämän kaltaista?
Meinaatko että valvetronic koneessa imuvuoto aiheuttas tommosta?
Kun systeemi on aktiivinen ei imusarjassa oo alipainetta mikä vetäis välistä, tosin jos oikee iso reikä jossain letkussa on niin sitte toki...
Nyt kaikki n42 tietäjät, autona siis 316ti vm. -02 ei käy kunnolla, rötää kun painaa nopeasti kaasua, isommilla kierroksilla pelaa suht normaalisti
vikakoodit cylinder 3 missfiring ja multiple cylinders missfiring tulevat aina uudelleen, EOBD puolella ei ollut vikakoodeja
Puolat, tulpat ja ilmamäärä mittari vaihdettu. Mitä seuraavaks kannattas katsoa? jako? voiko tuo valvetronic venttiilien ohjaus tehdä tämän kaltaista?
Jako on kohdillaan, nyt saatiin vikakoodi kolmos sylinterin oikosulku plussaan, pitänee ruveta johtosarjaa tutkimaan tarkemmin
Meinaatko että valvetronic koneessa imuvuoto aiheuttas tommosta?
Kun systeemi on aktiivinen ei imusarjassa oo alipainetta mikä vetäis välistä, tosin jos oikee iso reikä jossain letkussa on niin sitte toki...
itsekkin tätä mietin että pitää aikamoinen reikä olla että imuvuoto tuollaista vikakoodia aiheuttaisi
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Oletko kokeillut käyttää autoa ilman apulaitehihnaa tai ilmastoinnin hihnaa?
Kiristimen rullan laakerit kyllä huomaa jos ovat rikki ihan käsin pyörittämällä.
Jos ääni ei kuulu hihnan puolelta niin murtuneet venttiilikannen huohottimen letkut muistaakseni aiheuttivat myös ujellusta...
Tsekkasin nämä kaikki ja vaihdoin kiristin rullat. Ääni tulee apulaitehihnan joltakin laitteelta, sillä ääni häviää, kun kyseinen hihna ei ole paikallaan. Ujellus on samanlainen kuin mitä muutaman nähdyn videon perusteella hihnakiristäjän vioittunut laakeri pitää. Mikä siellä ujeltaa? Laturi vai ohjaustehostin? Vesipumpun olen vaihtanut noin vuosi sitten.
Ostin vähän aikaa sitten E46:n ja haluaisin tietää onko minkälaisia kokemuksia led valojen vaihtamisesta taakse, sekä angel eyes:n vaihtamisesta eteen? Kannattaako niitä halvempia osia edes harkita? Ja mistä saisi hyvään hintaan hyvälaatuiset?
Ostin vähän aikaa sitten E46:n ja haluaisin tietää onko minkälaisia kokemuksia led valojen vaihtamisesta taakse, sekä angel eyes:n vaihtamisesta eteen? Kannattaako niitä halvempia osia edes harkita? Ja mistä saisi hyvään hintaan hyvälaatuiset?
Itsellä oli Depon leditakavalot toukassa ja ei mitään pahaa sanottavaa. Sopivat kuin alkuperäiset eivätkä sytyttäneet vikavaloja. Muistaakseni tilasin aikoinaan Piritekiltä.
Anneleista itsellä oli aikoinaan Umnitzan Predator Orion Lite:t, laatutavaraa eikä asennus ole paha rasti, ohjeita on netti pullollaan, myös täältä foorumilta löytyy. Myös Xenonkungen:in myymät 66 lediset enkelit ovat käyneet käsissä ja näyttivät aivan samanlaisilta kuin nuo Umnitzan Orionit, tulenevatko samalta tehtaalta, tiedä häntä.
Jos otat parkit pois käytöstä enkeleiden asennuksen jälkeen joudut hommaamaan parkkijohtoihin vastukset ettei polttimon vikavalo syty.
BMW F10 520d '10 Alpinweiss III BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Otsikon auto, siinä uudet Sachs iskarit ja uudet KW:n 40/30 jouset. Ongelma on että kesävanteilla ottaa nyt uusien kumien kanssa vähän ehkä liikaa kaarien sisälle kiinni. Ei niinkään kaarien reunaan, mutta sinne kaaren sisälle...Kumit on Kumhon ja uudet, joten niitäkään ei juuri sitten ole järkeä vaihtaa. Mikä neuvoksi? Talvella ei ole mitään ongelmaa kuin orkkis 18" vanteet on niin eri ET:llä ettei silloin ole problemaa...
1. Korottaa jollain 5mm palikalla takapäätä (Schmiedmannilla oli sellaiset)? Riittääkö se, auttaako se?
2. Vaihtaa takajouset jäykempiin? Mikä on vähän jäykempi kuin KW?
3. Auttaako jousen "rajoitin" tai joku sinne päin? (Schmiedmannilla oli sellaiset ja oli montakin erilaista, mistä en kaikista oikeen ymmärtänyt...)?
Otsikon auto, siinä uudet Sachs iskarit ja uudet KW:n 40/30 jouset. Ongelma on että kesävanteilla ottaa nyt uusien kumien kanssa vähän ehkä liikaa kaarien sisälle kiinni. Ei niinkään kaarien reunaan, mutta sinne kaaren sisälle...Kumit on Kumhon ja uudet, joten niitäkään ei juuri sitten ole järkeä vaihtaa. Mikä neuvoksi? Talvella ei ole mitään ongelmaa kuin orkkis 18" vanteet on niin eri ET:llä ettei silloin ole problemaa...
1. Korottaa jollain 5mm palikalla takapäätä (Schmiedmannilla oli sellaiset)? Riittääkö se, auttaako se?
2. Vaihtaa takajouset jäykempiin? Mikä on vähän jäykempi kuin KW?
3. Auttaako jousen "rajoitin" tai joku sinne päin? (Schmiedmannilla oli sellaiset ja oli montakin erilaista, mistä en kaikista oikeen ymmärtänyt...)?
ilmeisesti kuitenkin perä siis nyt niin matalalla, että raapii jo sinne pyöräkoteloon reunoista.
Eipä tuohon varmaan muuta ratkaisua oikeestaan oo kuin vaihtaa jousia tai laittaa päätyyn joku koropalikka. Esim. weitec myy semmosia 1cm korottavia päätylautasia ( kannattaa kysyä saako E46:een)
BMW E84 X1 18dXdrive -14
Ex BMW E83 X3 2.0d - 04 Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
Ex, E46 320 d Touring -01 Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special
Comment