Originally posted by Benzi87
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Proppu View PostJeesaisko tämä -> http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/07/45/12 ?
Pitäis purkaa viikonlopun aikana kansi pois.
Venttiili remppaa pukkaa.
Comment
-
-
Originally posted by KooHoo View PostTietoa tuon diesel-suodattimen vaihdosta?
vanha suodatin pois, uusi tilalle, naftaa koteloon, kansi kiinni.
sitten olen raottanut suuttimen juuresta PA putkea jotta saa ilma pois. kai tuohon jokin "oikeakin" keino olisi mutta näin itse toiminut.
Originally posted by Benzi87 View PostNo ei kyllä kovin mahdottomia.
Pitäis purkaa viikonlopun aikana kansi pois.
Venttiili remppaa pukkaa.
miksi venttiili remppaa? oireet?
todella iso työ alkaa ottaan kansi pois.
mulla on ohjeet siihen mutta ne on A4 paperilla ja sitä on paljon....VW Craftere90 320d
Comment
-
-
Originally posted by Jpää View Postmiksi venttiili remppaa? oireet?
todella iso työ alkaa ottaan kansi pois.
mulla on ohjeet siihen mutta ne on A4 paperilla ja sitä on paljon....
Oli Diesel Turusella suutin rempassa ja selvis että 3pytyllä on imuventtiili halki.
Varmaan on joo iso työ mut ois hyvä löytää räjäytyskuvat kun ei oo tullu kertaakaan leväytettyä diesel konetta.
Comment
-
-
Originally posted by Benzi87 View PostLuuletko että huvikseen alan katsotaan venttiileitä?
Oli Diesel Turusella suutin rempassa ja selvis että 3pytyllä on imuventtiili halki.
Varmaan on joo iso työ mut ois hyvä löytää räjäytyskuvat kun ei oo tullu kertaakaan leväytettyä diesel konetta.
Samaten esim Realoemista löytyy räjäytyskuvat jos niistä on apua.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Benzi87 View PostLuuletko että huvikseen alan katsotaan venttiileitä?
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostIhan mielenkiinnosta kysyn, että miten oireili tuo venttiili?
Ainakin kun hain auton Diesel Turuselta huollosta eilen ja auton laitto käyntiin ilman imusarjaa niin sellanen ihmeellinen tsupsutus kuulu venttiilistä mikä oli halki.
Originally posted by Supa View PostNo tuolla TIS:ssähän on hyvät purkukuvat kun valitset vaan oikean aiheen.
Samaten esim Realoemista löytyy räjäytyskuvat jos niistä on apua.
Comment
-
-
Originally posted by Benzi87 View PostValaise mua mikä tuo TIS on kun en oo koskaan kuullutkaan tuosta?"Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
Originally posted by Jpää View Postitse olen vain pyöräyttänyt korkin auki.
vanha suodatin pois, uusi tilalle, naftaa koteloon, kansi kiinni.
sitten olen raottanut suuttimen juuresta PA putkea jotta saa ilma pois. kai tuohon jokin "oikeakin" keino olisi mutta näin itse toiminut.
Eli järjestelmä täyttää ja ilmaa itse itsensä, kun pitää virtoja tovin päällänsä ja antaa siirtopumpun surrata. Eipä tuossa muuta erikoista ollutkaan...
Comment
-
-
Originally posted by van_gils View PostTeretys! Mistä löytyisi kumimatot E46 farmariin, jos jollain pyörii ylimääräisiä nurkissa niin mua voisi kiinnostaa Jos ennen talvea löytyis niin olisi kiva juttu, ei viittis millään ajella noilla kangas matoilla enään talvea
Comment
-
-
Originally posted by van_gils View PostTeretys! Mistä löytyisi kumimatot E46 farmariin, jos jollain pyörii ylimääräisiä nurkissa niin mua voisi kiinnostaa Jos ennen talvea löytyis niin olisi kiva juttu, ei viittis millään ajella noilla kangas matoilla enään talveaAuton jalkatilan kumimatot. Laadukkaat mattosarjat suojaavat auton jalkatilaa kulumiselta ja likaantumiselta.
Lisäksi tavaratilan iso kourumatto 50e.
Comment
-
Comment