Originally posted by KooHoo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Jani83 View PostAuto on e46 330d touring -04. Tarkoitus ois madaltaa pelkillä madallusjousilla ja tavoitteena ois kumpaankin etu- ja takapäähän n. 330-340 mm keskiöstä kaareen. Osaako kukaan sanoa mitkä jouset kannattas valita?"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Moro, mites muuten on?! Autona siis e46(-01) niin saako lukkoja kiinni sillein että hälytin ei olisi päällä? Siis tätä kyselen siksi kun koitin yhtenä päivänä käydä asioilla ja koira olisi jäänyt autoon, arvatkaaapa onnistuiko Eli laitoin ovet lukkoon ja hetki meni ja hälytin alkoi huutamaan :think
Comment
-
-
Originally posted by van_gils View PostMoro, mites muuten on?! Autona siis e46(-01) niin saako lukkoja kiinni sillein että hälytin ei olisi päällä? Siis tätä kyselen siksi kun koitin yhtenä päivänä käydä asioilla ja koira olisi jäänyt autoon, arvatkaaapa onnistuiko Eli laitoin ovet lukkoon ja hetki meni ja hälytin alkoi huutamaan :think
Comment
-
-
Originally posted by Krynx View PostOnko kukaan vaihtanut m47d20 koneen värinänvaimenninta? Onnistuuko ilman Special toolia: 11 6 310. Luultavasti onnistuu mutta se olennaisin. Kummanko kätinen kierre siinä pultissa?
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/53/39E39 525d -00
E39 523i-96
E30 316 -86
Comment
-
-
Originally posted by melkir View PostSamoin peräluukku aukeaa mekaanisesti pelkällä avaimella.
Comment
-
-
Originally posted by jrr View PostAiheuttaa taas harmaita hiuksia tää bemari. Eli oliskohan ollut maanantaina, kun alkoi kuulumaan kuskin puolelta keulasta pientä kolinan tapaista aivan kuin joku olisi hieman irti. Ensin alkuun sitä sai kuunnella todella tarkkaan, mutta nyt eilen kun oikein yritettiin testailla että mikä sen aiheuttaa ajamalla pieni lenkki maantiellä se muuttui oikeasti kovaksi kolinaksi. Kilometreinä tämä aika merkkasi varmaankin paria sataa, lähinnä kaupungissa.
Auto on seissyt koko kesän. Aikaisemmin tästä ei ole ollut mitään merkkejä. Auto on käynyt nelipyörä suuntauksessa, katsastettu ja alustasarja sekä vanteet pistetty uusiksi, kaikki viimeisen 1000km aikana. Eli voisiko tämä nyt olla joku pusla joka on päässyt elinkaarensa päähän vai onko tuolla oikeasti irti jotain? Eniten itseäni epäilyttää, kuinka nopeasti tuo on mennyt täysin toimivasta nykyiseen. Kokemusta ei ole, mutta luulisi jonkun puslankin alkavan pikkuhiljaa kolkottamaan ja sitten joskus paljon myöhemmin olevan vasta täysin moro kuin jo muutaman päivän kuluttua. Ollaan kuitenkin jo kahteen kertaan montun päällä koitettu heilutella ja väännellä kaikkea mahdollista, johon vain käsiksi pääsee mutta kaikki on tuntunut todella jämäkältä.e46 330i cabriolet
e91 320d
e36 328 törpö
Comment
-
-
Originally posted by janne[l View Posttuosta kahvasta rekkarin oikeelta puolelta. kyykisty ni näät- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
-
Mitäköhän vaihtoehtoja jää jäljelle, kun autoni ei käynnisty mutta vikakoodeja ei ole?
Virrat menevät päälle ja kaikki laitteet tuntuvat käynnistyvän korvakuulolla mutta startatessa ei tapahdu yhtään mitään, ei naksu tai edes yritä pyöräyttää starttia. Valot eivät himmene, kun kääntää avainta mutta voisiko akku olla silti niin lopussa? Neljä tuntia annoin sen yöllä olla 4A laturissa, mutta ei mitään muutosta eiliseen.
Tuo ongelma tuli, kun asentelin eilen enkelinsilmä rinkuloita ja muita pikkuosia. Ovet olivat aika paljon auki ja takaluukku sekä virtoja tuli välillä kytkettyä päälle ja pois ja akunkenkää irti. Yleismittarista oli patteri loppu, joten en saanut mitattua akun jännitettä, mutta mitä sen pitäisi antaa ettei enää jaksa edes naksuttaa starttia? Luulisi kyllä että sisävalot ym. sammuisivat myös jos se olisi tyhjä :think
Comment
-
-
Originally posted by Harrison View PostKysymys: Ärsyttävä tumpasahdus perässä vaihtaessa?
Rättinivel vaihdettu, tukilaakeri vaihdettu ja perä EI ole irronut korista.
Ei tunnu aina ja "tasaisella vaihdolla" häviää.
Vastaus:Peräkelkan takimmainen pusla on revennyt(nr:9).
Comment
-
Comment