Allekirjoituksen auto. Moottori m57n
Egr-Termaria autossa ei ollutkaan, ja egr on tulpattu. Lämmöt eivät näillä keleillä nouse kovin nopeasti (~+10c). Kävin aiheesta lyhyen keskustelun Bmw&hiukkassuodatin topicissa.
Lämmöt mittarin mukaan puolessavälissä, kun tarpeeksi ajanut. Mutta testilaite näyttää lämmöiksi noin 74c.
En nyt löytänyt ohjeita että mikä testinumero salavalikosta olisi niiden lämpöjen näkemiseksi, jotta voisi seurata.
Oletan että termostaatti pitäisi vaihtaa? Kannattaako muuta samalla vaihtaa?
Auto tullut viimevuonna saksasta.
Sitten toinen kysymys.
Kabiiniin haiskahtaa paikalleen jäädessä kevyehkö dieselin katku.
Yksi puolituttu bmw-asentaja näytti minulle x3:sen pakosarjaa joka on siis prikulleen samanlainen kuin autossani. Halkeillut aivan saatanan monesta kohtaa, ja juurikin tullut työn alle sen takia kun diesel käryää.
Pieni kauhukuva tästä tuli, ja koitin silmäillä sinne, muttakun purkamatta ei taas mitään nää. Sarjan hinnaksi tulisi marmorilla vissiin 450e
Kannattaako näitä vaihtaa uusiin? vai mahdollisesti hitsauttaa? Rahaa kun ei kamalasti ylimääräisiä ole. Ja onko vastaavia tapauksia ollut, saati kenenkään tiedossa. Enkä siis varmuudella ole nähnyt sen halki olevan.
Suuttimet ja muut mahdolliset helposti nähtävissä olevat kohteet on katsottu.
Egr-Termaria autossa ei ollutkaan, ja egr on tulpattu. Lämmöt eivät näillä keleillä nouse kovin nopeasti (~+10c). Kävin aiheesta lyhyen keskustelun Bmw&hiukkassuodatin topicissa.
Lämmöt mittarin mukaan puolessavälissä, kun tarpeeksi ajanut. Mutta testilaite näyttää lämmöiksi noin 74c.
En nyt löytänyt ohjeita että mikä testinumero salavalikosta olisi niiden lämpöjen näkemiseksi, jotta voisi seurata.
Oletan että termostaatti pitäisi vaihtaa? Kannattaako muuta samalla vaihtaa?
Auto tullut viimevuonna saksasta.
Sitten toinen kysymys.
Kabiiniin haiskahtaa paikalleen jäädessä kevyehkö dieselin katku.
Yksi puolituttu bmw-asentaja näytti minulle x3:sen pakosarjaa joka on siis prikulleen samanlainen kuin autossani. Halkeillut aivan saatanan monesta kohtaa, ja juurikin tullut työn alle sen takia kun diesel käryää.
Pieni kauhukuva tästä tuli, ja koitin silmäillä sinne, muttakun purkamatta ei taas mitään nää. Sarjan hinnaksi tulisi marmorilla vissiin 450e
Kannattaako näitä vaihtaa uusiin? vai mahdollisesti hitsauttaa? Rahaa kun ei kamalasti ylimääräisiä ole. Ja onko vastaavia tapauksia ollut, saati kenenkään tiedossa. Enkä siis varmuudella ole nähnyt sen halki olevan.
Suuttimet ja muut mahdolliset helposti nähtävissä olevat kohteet on katsottu.
Comment