E46 Vanne- rengasfit -topic II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Automaatti on ja tosiaan nuo ns-20 alla, Linglong Greenmax alle koittamaan kohta. Juu paksumpi alapään kumi vois olla tässä tapauksessa hyvä asia
-
Muistaakseni jousen alle saa paksumpia kumeja, jos ei löydy suoraan avoon, niin touringiin tai 4-vetoon ainakin pitäis löytyä.Originally posted by biglimited View PostCäbissä takakaaret mankeloitu kevyesti, ei sirpeiksi. 9x18 et 22 ja 245/35 eibacheilla ottaa kiinni huolella... Hätäapuna aattelin koittaa 225/40 josko venyllä sentin sais lisätilaa se riittäisi. Onko näihin saatavina jotain korkeampia yläpäitä tms taakse pienen korotuksen toivossa?
E: Edessä 8x18 et 20 ja 215/40. Tuleeko jotain ongelmaa ku takana sitten hieman isompi kehä 225/40llä?
Leave a comment:
-
Minkä merkkiset renkaat sulla nyt on siellä? Onko automaatti vai manuaali?Originally posted by biglimited View PostCäbissä takakaaret mankeloitu kevyesti, ei sirpeiksi. 9x18 et 22 ja 245/35 eibacheilla ottaa kiinni huolella... Hätäapuna aattelin koittaa 225/40 josko venyllä sentin sais lisätilaa se riittäisi. Onko näihin saatavina jotain korkeampia yläpäitä tms taakse pienen korotuksen toivossa?
E: Edessä 8x18 et 20 ja 215/40. Tuleeko jotain ongelmaa ku takana sitten hieman isompi kehä 225/40llä?
Leave a comment:
-
Cäbissä takakaaret mankeloitu kevyesti, ei sirpeiksi. 9x18 et 22 ja 245/35 eibacheilla ottaa kiinni huolella... Hätäapuna aattelin koittaa 225/40 josko venyllä sentin sais lisätilaa se riittäisi. Onko näihin saatavina jotain korkeampia yläpäitä tms taakse pienen korotuksen toivossa?
E: Edessä 8x18 et 20 ja 215/40. Tuleeko jotain ongelmaa ku takana sitten hieman isompi kehä 225/40llä?Last edited by biglimited; 28-08-2014, 23:01.
Leave a comment:
-
Osaako kukaan sanoa mahtuuko e46 sedaniin eteen 10" keskin kt1 17" vanteet pyörimään bc racing säädettävän alustan kanssa, en tarkota kaaria vaan että ottaako vanteet kiinni iskaritolppaan?
Leave a comment:
-
Meneekö 7x16 et34 ja vaikka 205/55 renkailla suoraan alle? ku kattelin et toi et voi olla rajoilla.
Leave a comment:
-
Originally posted by H3nxu View PostRenkaat pitäis vaihtaa, nyt alla olevat on semisti snadit. Edessä 215/40R17 (8") takana 245/35R17 (9"). Eturenkailla ajelis vielä mutta takanahoilla ei, minkähän kokoiset tohon nyt sit laittais? Orkkiskoko joo mutta sit joutuis jo kaarihommiin ryhtyä eli se ei ole vaihtoehto.
Pykälää korkeammat. 215/45 ja 245/40
Leave a comment:
-
Renkaat pitäis vaihtaa, nyt alla olevat on semisti snadit. Edessä 215/40R17 (8") takana 245/35R17 (9"). Eturenkailla ajelis vielä mutta takanahoilla ei, minkähän kokoiset tohon nyt sit laittais? Orkkiskoko joo mutta sit joutuis jo kaarihommiin ryhtyä eli se ei ole vaihtoehto.
Leave a comment:
-
Jos tarkoitat vakiorenkaalla 225/40R18 + 255/35R18 kokoja, niin sanoisin, että eivät mahdu taakse noilla vanteilla. Coupessa ja Cabriossa taitaa olla samanlaiset takakaaret. Coupessa jo 9x19 ET39 + 255/30R19 otti kiinni vakiotakakaariin, joten 9.5" ET30 -vanne ei ainakaan paranna tilannetta. Kulutuspinnaltaan kapean rengasmallin valitsemalla ja camberia reilusti negatiiviselle kääntämällä voisi kuitenkin ehkä olla jotakin toivoa mahtumisesta. Itsellä on camberit aika pystyssä ja kaaret vaativat mankeloinnin, että sai edes nuo 9x19 ET39 -vanteet ja 255/30R19-renkaat pyörimään ilman kosketuksia.Originally posted by Rise View PostMahtuuko cabrion vakiokaariin vakiorenkailla sitten 18" tuumaset eteen 8,5" ET30 ja taakse 9,5" ET 30?
Leave a comment:
Leave a comment: