Originally posted by Hemi
View Post
E46 - camber kulmat
Collapse
X
-
camperia eteen -0.15 ja taakse -1.15´ :think mitä muitten juttuja katellut.Originally posted by Antti O View PostEnsikeväänä pitäisi e46 avon pyöränkulmia säädättää. Auto on oem m-sport korkeudessa. Oliko tähän hyviä vinkkejä, rengastuksena vakio 18"
225+255. Tahtoisin neutraalin ajettavan että mahdollisimman vähän reagoisi uriin ja saumoihin yms.
Korjatkaa joku jos on ihan metsässäF30 320d
F30 320i
E46 320i
E36 325i
E30 316
Comment
-
Taakse ehkä kuitenkin 18" kokoluokalle -1.20`-1.30`-astetta negatiivista.Originally posted by riuska View Postcamperia eteen -0.15 ja taakse -1.15´ :think mitä muitten juttuja katellut.
Korjatkaa joku jos on ihan metsässä
Edessä tuo -0.15" olisi loistava, mutta saako varsinkaan amatöörisäätäjät siihen(eli pitää ennen säätöön vientiä varmistaa ja mm.poistaa stopparit ja tehdä lisää säätöä)?
Comment
-
Ihmetyttää, kun jossakin laitteissa ilmoitetaan yli tuon minutti säännön, eli 1-aste on 60min. Ja tuossa sinun raportissa on takana camberit -1,85`astetta, eli onko se sitten minutteina -2,25` tai jotain tuohon suuntaan, kun -1,59´ jälkeen tulee -2,00´ :thinkOriginally posted by ejt90 View Postmitäs mieltä olette näistä nelipyöräsuuntauksen arvoista ??Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Nostellaampa vähän vanhempaa topikkia ylöspäin, en tiiä onko oikia paikka mihin kirjottaa, mutta liittyy kyllä asiaan jollakilailla..
Eli olisko jollaki kuvia tallessa vielä nuista camber kulmien "viilaus" hommista?
Tuossa oli jossaki vanhassa topicissa juttua ja kuvien kera, mutta eipä niitä kuvia saa enään auki..
Itellä pitäis jotaki tehä nuille camber kulmille ku säädöt on tapissa ja tarvis vielä saaha lisää kulmaa..
Jos jollaki olis kuvia operaatiosta, niin tulis viilailtua oikiasta paikasta..
Comment
-
Tuonkin voisi BTCF tallentaa johonkin ettei tarvitsisi roikottaa itselläni.Originally posted by e46 330d View PostNostellaampa vähän vanhempaa topikkia ylöspäin, en tiiä onko oikia paikka mihin kirjottaa, mutta liittyy kyllä asiaan jollakilailla..
Eli olisko jollaki kuvia tallessa vielä nuista camber kulmien "viilaus" hommista?
Tuossa oli jossaki vanhassa topicissa juttua ja kuvien kera, mutta eipä niitä kuvia saa enään auki..
Itellä pitäis jotaki tehä nuille camber kulmille ku säädöt on tapissa ja tarvis vielä saaha lisää kulmaa..
Jos jollaki olis kuvia operaatiosta, niin tulis viilailtua oikiasta paikasta..
Mutta tuossa, eli reikiä tuon verran ulospäin:
Comment
-
Pienoinen yllätys tuli suuntauksessa, kun etupään cambereita ei saatu lähellekään -0,20' - -0,30' tavoitearvoväliä. Stopparit on poistettu ja oikea puoli meni -0,42' arvoon, mutta vasen jäi tasan asteen verran negatiiviselle. Mahtaako auttaa edes lisäsäätövaran viilaus, kun tuo vasen puoli on noin kaukana tavoitteesta? Alustana autossa H&R 35/20 comfort kit ja vanteet 17".f22 220i
Comment
-
Hyvin luultavasti ei riitä, itsellä viilattu aivan niin isoksi kuin pystyy ja silti se liikkumavara on todella pieni. Edessä oli lähemmäs -2,0 suuntauksessa mutta madallettu suht paljon kun keskiöstä kaareen 305mm. Säädettävät yläpäät vaatis.
Jaa madallusta nuin maltillisesti, eihän siellä vaan olis sit väljää etupäässä kun toi toinen heittää jonkunverran, tai joku isku tullu toiselle puolen. -0,40 ja -1,00 ero ei tietenkään kauhean iso ole mutta silti..
Comment
-
Eihän toi ero tosiaan ihan hirveä ole, mutta lienee puoltaa oikealle noilla arvoilla... Tai no castereista ei tietoa, niin ei uskalla iha varmaksi sanoa.Originally posted by maukka86 View PostPienoinen yllätys tuli suuntauksessa, kun etupään cambereita ei saatu lähellekään -0,20' - -0,30' tavoitearvoväliä. Stopparit on poistettu ja oikea puoli meni -0,42' arvoon, mutta vasen jäi tasan asteen verran negatiiviselle. Mahtaako auttaa edes lisäsäätövaran viilaus, kun tuo vasen puoli on noin kaukana tavoitteesta? Alustana autossa H&R 35/20 comfort kit ja vanteet 17".
Comment
-
Väljään en jaksa uskoa, koska alatukivarret ja niiden puslat on alle kaksi vuotta vanhat Lemförderit. Isku voi toki olla mahdollinen, mutta mitään näkyviä vaurioita en ole huomannut. Mulla oli oletus, että vakiosäätövara pitäisi riittää noin maltillisella madalluksella, mutta näköjään ei tässä tapauksessa.Originally posted by jukkae View PostHyvin luultavasti ei riitä, itsellä viilattu aivan niin isoksi kuin pystyy ja silti se liikkumavara on todella pieni. Edessä oli lähemmäs -2,0 suuntauksessa mutta madallettu suht paljon kun keskiöstä kaareen 305mm. Säädettävät yläpäät vaatis.
Jaa madallusta nuin maltillisesti, eihän siellä vaan olis sit väljää etupäässä kun toi toinen heittää jonkunverran, tai joku isku tullu toiselle puolen. -0,40 ja -1,00 ero ei tietenkään kauhean iso ole mutta silti..f22 220i
Comment
-
Tuossapa tuo säätölappu kokonaisuudessaan. Ovat tosiaan lisänneet oikealle puolelle camberia, mutta kyllä tuo silti oikealle puoltaa. Muuten ilmeisesti ihan ok 17" pyörille, lukuunottamatta etucamberia?Originally posted by zener View PostEihän toi ero tosiaan ihan hirveä ole, mutta lienee puoltaa oikealle noilla arvoilla... Tai no castereista ei tietoa, niin ei uskalla iha varmaksi sanoa.
f22 220i
Comment
-
No noi camberit eessä on kyllä jo käytännössä tasan, mutta tasacambereilla ja castereilla kyllä puoltaa. Vasenta pitäs saada pystympään ja oikea jättää tuohon.
Onhan eturenkaissa yhtä paljon pintaa?
Comment
Comment