Originally posted by Hemi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 - camber kulmat
Collapse
X
-
Originally posted by Antti O View PostEnsikeväänä pitäisi e46 avon pyöränkulmia säädättää. Auto on oem m-sport korkeudessa. Oliko tähän hyviä vinkkejä, rengastuksena vakio 18"
225+255. Tahtoisin neutraalin ajettavan että mahdollisimman vähän reagoisi uriin ja saumoihin yms.
Korjatkaa joku jos on ihan metsässäF30 320d
F30 320i
E46 320i
E36 325i
E30 316
Comment
-
-
Originally posted by riuska View Postcamperia eteen -0.15 ja taakse -1.15´ :think mitä muitten juttuja katellut.
Korjatkaa joku jos on ihan metsässä
Edessä tuo -0.15" olisi loistava, mutta saako varsinkaan amatöörisäätäjät siihen(eli pitää ennen säätöön vientiä varmistaa ja mm.poistaa stopparit ja tehdä lisää säätöä)?
Comment
-
-
Originally posted by ejt90 View Postmitäs mieltä olette näistä nelipyöräsuuntauksen arvoista ??Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Nostellaampa vähän vanhempaa topikkia ylöspäin, en tiiä onko oikia paikka mihin kirjottaa, mutta liittyy kyllä asiaan jollakilailla..
Eli olisko jollaki kuvia tallessa vielä nuista camber kulmien "viilaus" hommista?
Tuossa oli jossaki vanhassa topicissa juttua ja kuvien kera, mutta eipä niitä kuvia saa enään auki..
Itellä pitäis jotaki tehä nuille camber kulmille ku säädöt on tapissa ja tarvis vielä saaha lisää kulmaa..
Jos jollaki olis kuvia operaatiosta, niin tulis viilailtua oikiasta paikasta..
Comment
-
-
Originally posted by e46 330d View PostNostellaampa vähän vanhempaa topikkia ylöspäin, en tiiä onko oikia paikka mihin kirjottaa, mutta liittyy kyllä asiaan jollakilailla..
Eli olisko jollaki kuvia tallessa vielä nuista camber kulmien "viilaus" hommista?
Tuossa oli jossaki vanhassa topicissa juttua ja kuvien kera, mutta eipä niitä kuvia saa enään auki..
Itellä pitäis jotaki tehä nuille camber kulmille ku säädöt on tapissa ja tarvis vielä saaha lisää kulmaa..
Jos jollaki olis kuvia operaatiosta, niin tulis viilailtua oikiasta paikasta..
Mutta tuossa, eli reikiä tuon verran ulospäin:
Comment
-
-
Pienoinen yllätys tuli suuntauksessa, kun etupään cambereita ei saatu lähellekään -0,20' - -0,30' tavoitearvoväliä. Stopparit on poistettu ja oikea puoli meni -0,42' arvoon, mutta vasen jäi tasan asteen verran negatiiviselle. Mahtaako auttaa edes lisäsäätövaran viilaus, kun tuo vasen puoli on noin kaukana tavoitteesta? Alustana autossa H&R 35/20 comfort kit ja vanteet 17".f22 220i
Comment
-
-
Hyvin luultavasti ei riitä, itsellä viilattu aivan niin isoksi kuin pystyy ja silti se liikkumavara on todella pieni. Edessä oli lähemmäs -2,0 suuntauksessa mutta madallettu suht paljon kun keskiöstä kaareen 305mm. Säädettävät yläpäät vaatis.
Jaa madallusta nuin maltillisesti, eihän siellä vaan olis sit väljää etupäässä kun toi toinen heittää jonkunverran, tai joku isku tullu toiselle puolen. -0,40 ja -1,00 ero ei tietenkään kauhean iso ole mutta silti..
Comment
-
-
Originally posted by maukka86 View PostPienoinen yllätys tuli suuntauksessa, kun etupään cambereita ei saatu lähellekään -0,20' - -0,30' tavoitearvoväliä. Stopparit on poistettu ja oikea puoli meni -0,42' arvoon, mutta vasen jäi tasan asteen verran negatiiviselle. Mahtaako auttaa edes lisäsäätövaran viilaus, kun tuo vasen puoli on noin kaukana tavoitteesta? Alustana autossa H&R 35/20 comfort kit ja vanteet 17".
Comment
-
-
Originally posted by jukkae View PostHyvin luultavasti ei riitä, itsellä viilattu aivan niin isoksi kuin pystyy ja silti se liikkumavara on todella pieni. Edessä oli lähemmäs -2,0 suuntauksessa mutta madallettu suht paljon kun keskiöstä kaareen 305mm. Säädettävät yläpäät vaatis.
Jaa madallusta nuin maltillisesti, eihän siellä vaan olis sit väljää etupäässä kun toi toinen heittää jonkunverran, tai joku isku tullu toiselle puolen. -0,40 ja -1,00 ero ei tietenkään kauhean iso ole mutta silti..f22 220i
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostEihän toi ero tosiaan ihan hirveä ole, mutta lienee puoltaa oikealle noilla arvoilla... Tai no castereista ei tietoa, niin ei uskalla iha varmaksi sanoa.
f22 220i
Comment
-
Comment