Originally posted by Jasuuu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Musiikit kännykästä autoon - äänenlaatu spekulointi
Collapse
X
-
Originally posted by AdDicti View PostAinakin omalla kohalla hinta. Comboxin päivitys oli sillon ku ite katoin melkeen viiskertanen hinta tuohon MR12Volttiin verrattuna. Samoin myös Densionin myymät vastaavat laitteet oli 500€+.
Comment
-
-
Originally posted by Jasuuu View PostMikä puoltaa mr12voltin hankintaa eikä comboxin päivitystä?E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
Originally posted by Jasuuu View PostMikä puoltaa mr12voltin hankintaa eikä comboxin päivitystä?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostCombox vaatii toimiakseen myös CIC:n. Joten hintaa tulee enemmän kuin mr12vomtin kanssa. Tosin CIC + combox yhdistelmä olisi oem ja on hyvä upgrade tuon vanhan headunitin tilalle.
Comment
-
-
Tilaukseni tuosta Mr12Voltista tuli perille ja olen hieman laatikon sisällykseen ja niukkoihin ohjeisiin yrittänyt perehtyä. Aika paljon omassa mielessäni on epävarmuutta siitä miten tuo pitää asentaa, kun omassa autossani ei ole cd-vaihtajaa.
Oman auton speksit multimedian osalta ovat:
0609 Navigation system
0615 Extended BMW Online Information
0620 Voice control
0639 Preparation f mobile phone cpl. USA/CDN
0653 High Definition Radio
0655 Satellite tuner
0677 HiFi system Professional DSP
0697 Area-Code 1 for DVD
06AA BMW TeleServices
06AB Control, Teleservices
06FL USB/audio interface
06UH Traffic Information
0645 BMW US Radio
Lähimmäksi osuvat ohjeet, jotka olen löytänyt ovat nämä: https://docs.google.com/document/d/1...Z6-M6Yydw/edit
Mutta kun itselläni on iDrive, niin silloin tuo näyttö, johon em. ohjeissa sanallisesti viitataan ei ole siinä ilmastointilaitteen paneelin yläpuolella olevassa yksikössä, niin onkohan silti tässä mun yksilössä tuo valokuitukaapelin kytkin siellä ihan samassa paikassa.
Tuon boxin virtakaapeloinnin osalta olisi myös hyvä saada hieman kokemusperäistä tietoa hyvästä asennustavasta. Ihan suoraan sekään ei mulle tuota em. ohjetta lukemalla auennut.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Comment
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostTilaukseni tuosta Mr12Voltista tuli perille ja olen hieman laatikon sisällykseen ja niukkoihin ohjeisiin yrittänyt perehtyä. Aika paljon omassa mielessäni on epävarmuutta siitä miten tuo pitää asentaa, kun omassa autossani ei ole cd-vaihtajaa.
Oman auton speksit multimedian osalta ovat:
0609 Navigation system
0615 Extended BMW Online Information
0620 Voice control
0639 Preparation f mobile phone cpl. USA/CDN
0653 High Definition Radio
0655 Satellite tuner
0677 HiFi system Professional DSP
0697 Area-Code 1 for DVD
06AA BMW TeleServices
06AB Control, Teleservices
06FL USB/audio interface
06UH Traffic Information
0645 BMW US Radio
Lähimmäksi osuvat ohjeet, jotka olen löytänyt ovat nämä: https://docs.google.com/document/d/1...Z6-M6Yydw/edit
Mutta kun itselläni on iDrive, niin silloin tuo näyttö, johon em. ohjeissa sanallisesti viitataan ei ole siinä ilmastointilaitteen paneelin yläpuolella olevassa yksikössä, niin onkohan silti tässä mun yksilössä tuo valokuitukaapelin kytkin siellä ihan samassa paikassa.
Tuon boxin virtakaapeloinnin osalta olisi myös hyvä saada hieman kokemusperäistä tietoa hyvästä asennustavasta. Ihan suoraan sekään ei mulle tuota em. ohjetta lukemalla auennut.
Saako tuon asennettua tai onko väliä jos autossa on vain profe navi + perus audio ilman USB-liitintä?E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Katsotaan nyt kuinka tämän kanssa käy. Jos onnistun, niin yritän jotain ohjeita rustata. Ei tosin kannata hengitystä pidätellä sen suhteen.
Yritin tässä ihmetellä mistä mä löytäisin ton MOST-väylän johdotukset tähän omaan autoon, mutten vielä nopeasti katsottuna oikein löytänyt / ymmärtänyt.
"Varalla" mulla on toi talvipulkka, johon noi yhdet valmiit ohjeet pitäisi sopia suoraan.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Comment
-
-
Onkos lähiaikojen kokemuksia parhaista vaihtoehdoista näiden suhteen? Toimiva hands-free:kin olisi ihan hyvä lisä, jos sen samassa paketissa saisi:
Tunnetuimpia amazon yms sivuilla vaikuttaisi olevan nämä, mutta oikeat kokemukset kiinnostaisi:
Besign BK3 (Ei ilmeisesti löydy mistään Suomesta) https://www.amazon.de/BK01/dp/B073S6...zcF9hdGY&psc=1
Tehty enemmän ehkä autoihin missä usb portti/aux esillä. https://www.amazon.de/Bluetooth-Rece...zcF9hdGY&psc=1
Aikoinaan oli itsellä käytössä Himbox vuosia vuosia sitten, oli vähän tuon BK3 tyylinen ratkaisu. Onkos vielä väellä kokemuksia erilaisista vaihtoehdoista näihin liittyen?
ex. E91 335i -07, f36 420d gc -15, e90 330d LCI -09, e46 cabriolet 330i -01, st205 gt-four -95
Comment
-
-
Kävin hakemassa verkkokaupasta Tp-Link HA100 mokkulan.
Toimii hyvin ja lähtee aina käyntiin sekä yhdistyy automaattisesti kun auton käynnistää. Äänenlaatu...riittää minulle, tosin pääasiallinen käyttötarkoitus on poscastien kuunteleminen.
Noin 25€M
850i -91 (EG11)
Z3 2.8 -98 (CH31)
325 -08 (VE31)
Comment
-
Comment