Noniin, tätä on odoteltu ja kauan.
Lyhykäisyydessään (tällä hetkellä) E9x 2006+ ZF automaattien softien kustomoinnin enabloiva Android appi. 125€ pelkkä flash-lisenssi jos haluaa tehdä itse omat kalibraationsa vaikka TunerPro:lla, mutta OTS mappeja löytyy myös hyvin in-app storesta. Omaani laitoin tuon farkkuuni tehdyn Stage3:n koska miksipäs ei
Pikaisen lenkin jälkeen nastarenkailla ja näillä liukkailla voi todeta D moden olevan tuhannen parempi kuin aiemmin, DS ja M odottelee parempaa pitoa kunnon testausta varten, mitä nyt manuaalilla tuntuu tosiaan lyövän nopeammin uutta silmään kuin vakiokalibraatiolla.
[edit] Vähän lisäinfoa etusivulle (tos. TommiX):
Tukea löytyy tänä päivänä jo monille eri versioille bensa- sekä kiisselikoneille, ylläolevasta linkistä viimeisimmät yhteensopivuustiedot.
STAGE 1:
- Optimized D Shiftpoints to facilitate sporty, yet economy style driving
- Optimized Shift Strategy for up/downhill driving
- Optimized Warmup Behaviour
- Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear
- Lowered minimum RPM limit manual mode
- Adapted Torque Limits for Tuned engines
- Kickdown delete in Manual Mode
- Start in 1st Gear in Manual Mode
- Gear Display in Dash in D/S/M Modes
STAGE 2:
- Optimized D & S Shiftpoints for better acceleration in part and full throttle situations
- Firmer, sportier upshifts in D/S/M mode
- Faster paddle response time
- Optimized Shift Strategy for up/downhill driving
- Optimized Warmup Behaviour
- Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear
- Raised Torque Limits for Tuned engines
- Kickdown delete in D & Manual Mode
- Start in 1st Gear in Manual Mode
- Gear Display in Dash in D/S/M Modes
STAGE 3:
- Optimized D & S Shiftpoints for better acceleration in part and full throttle situations
- Race-like upshifts with TQ increase
- Shift times approx. 50% faster in S/M Modes
- Shift times approx. 25% faster in D Mode
- True Manual mode (no automatic upshift in M mode)
- Automatic Rev-Matching (Throttle – Blip) on Downshifts in S/M Modes
- Faster paddle response time
- Optimized Shift Strategy for up/downhill driving
- Optimized Warmup behavior
- Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear
- Even more raised Torque Limits for Tuned engines
- Kickdown delete in D & Manual Mode
- Start in 1st Gear in Manual Mode (override possible)
- Gear Display in Dash in D/S/M Modes
Lyhykäisyydessään (tällä hetkellä) E9x 2006+ ZF automaattien softien kustomoinnin enabloiva Android appi. 125€ pelkkä flash-lisenssi jos haluaa tehdä itse omat kalibraationsa vaikka TunerPro:lla, mutta OTS mappeja löytyy myös hyvin in-app storesta. Omaani laitoin tuon farkkuuni tehdyn Stage3:n koska miksipäs ei

Pikaisen lenkin jälkeen nastarenkailla ja näillä liukkailla voi todeta D moden olevan tuhannen parempi kuin aiemmin, DS ja M odottelee parempaa pitoa kunnon testausta varten, mitä nyt manuaalilla tuntuu tosiaan lyövän nopeammin uutta silmään kuin vakiokalibraatiolla.
[edit] Vähän lisäinfoa etusivulle (tos. TommiX):
Tukea löytyy tänä päivänä jo monille eri versioille bensa- sekä kiisselikoneille, ylläolevasta linkistä viimeisimmät yhteensopivuustiedot.
STAGE 1:
- Optimized D Shiftpoints to facilitate sporty, yet economy style driving
- Optimized Shift Strategy for up/downhill driving
- Optimized Warmup Behaviour
- Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear
- Lowered minimum RPM limit manual mode
- Adapted Torque Limits for Tuned engines
- Kickdown delete in Manual Mode
- Start in 1st Gear in Manual Mode
- Gear Display in Dash in D/S/M Modes
STAGE 2:
- Optimized D & S Shiftpoints for better acceleration in part and full throttle situations
- Firmer, sportier upshifts in D/S/M mode
- Faster paddle response time
- Optimized Shift Strategy for up/downhill driving
- Optimized Warmup Behaviour
- Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear
- Raised Torque Limits for Tuned engines
- Kickdown delete in D & Manual Mode
- Start in 1st Gear in Manual Mode
- Gear Display in Dash in D/S/M Modes
STAGE 3:
- Optimized D & S Shiftpoints for better acceleration in part and full throttle situations
- Race-like upshifts with TQ increase
- Shift times approx. 50% faster in S/M Modes
- Shift times approx. 25% faster in D Mode
- True Manual mode (no automatic upshift in M mode)
- Automatic Rev-Matching (Throttle – Blip) on Downshifts in S/M Modes
- Faster paddle response time
- Optimized Shift Strategy for up/downhill driving
- Optimized Warmup behavior
- Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear
- Even more raised Torque Limits for Tuned engines
- Kickdown delete in D & Manual Mode
- Start in 1st Gear in Manual Mode (override possible)
- Gear Display in Dash in D/S/M Modes
Comment