memebuy23buy

xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aku1979
    replied
    Ihan hyvältä tuntuu stage 1 kattavalla n. 50km kokemuksella. Menee kyllä kevyessä ajossa suurilla vaihteilla ja näin ollen pienillä kierroksilla. Tavallaan häiritsee vielä tietoisuus päällä olevasta vaihteesta...tottumiskysymys.

    Leave a comment:


  • 330Driver
    replied
    Originally posted by aku1979 View Post
    Tuli ostettua super lisenssi ja huomenna meinasin aloittaa stage 1:llä. Oliko siitä totutteluajosta jotain virallista ohjetta vai ajelllaanko vain rauhallisesti joku tietty matka?
    Ainakin softauksen jälkeen XHP suosittelee 50-80 mailia eli noin 100km reipasta kaupunkiajoa

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied
    Tuli ostettua super lisenssi ja huomenna meinasin aloittaa stage 1:llä. Oliko siitä totutteluajosta jotain virallista ohjetta vai ajelllaanko vain rauhallisesti joku tietty matka?

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Tuli nyt itsekin kokeiltua tätä kun tuli F31:een vaihdossa tuollainen sisäänajettu 330D E91 ´06. Kyllä on iso muutos auton ajossa laatikon softaamisella Alle 100km vasta ehtinyt ajamaan Stage1:llä (v.1.1) ja aika näyttää tarkemmin miten asettuu, mutta näyttäisi siltä että tällä on erittäin mukava vaikutus myös kulutukseen

    Leave a comment:


  • toNmbbA
    replied
    Kukas näitä tekisi uudellamaalla ja mihin hintaan ? :think Oma e60 530d kaipais laatikkoon pikku muutosta.

    Leave a comment:


  • Inspector
    replied
    Originally posted by Jakke-80 View Post
    Tuli hommattua tommoinen värkki, mutta osaisko kukaan kertoa mikä lie vialla?
    Mulla teki samaa herjaa halpis kaapelin kanssa.
    Hinnakkaammalla ( paremmalla ? ) Ei tuota tullut.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    No niin, appi päivittyi ja nyt se väittää etten voi flässätä autoa koska sitä ennen minun pitäisi flässätä ex autostani xHP takaisin vakioksi...
    Ihme juttu koska olen kuitenkin pystynyt jo 2 kertaa flässäämään nykyisen auton laatikon. No, laitoin viestiä tuonne ja katsotaan mitä vastaavat.:think

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by Jakke-80 View Post
    Tuli hommattua tommoinen värkki, mutta osaisko kukaan kertoa mikä lie vialla?
    Yritätkö liian uutta autoa liian vanhalla kaapelilla?

    Leave a comment:


  • Jakke-80
    replied
    xHP flashtool

    Tuli hommattua tommoinen värkki, mutta osaisko kukaan kertoa mikä lie vialla?
    Attached Files

    Leave a comment:


  • 330Driver
    replied
    Tuli E92 335D LCI malliin softattua stage 2.
    100km jälkeen voi jo todeta tuon vaihtojen nopeutumisen ja varsinkin iso ero on tuossa miten pitää vaihteista kinni kun ennen pykälsi aina pienempää.
    Suosittelen

    Leave a comment:


  • Jacques
    replied
    Harvinaisen totta, ja onhan lähtökohdat eri. Ei voi tietää/vertailla 1:1 muutenkaan.
    Ja lisäksi olen kuulemma omaa luokkaani moottorisoftan customoinnissakin. (Se rasittava asiakas jonka hienosäädöstä ei tule loppua..)

    Leave a comment:


  • Happyhands
    replied
    Originally posted by Jacques View Post
    Mun mielestä se D toimii nyt niinkuin pitääkin. Ottaa löysät pois luistatuksista, ja antaa käyttää vääntöä pitäen kiinni vaihteesta. Käyttäytymisen erohan oikeastaan kasvaa D ja S -välillä xHP:llä vrt. vakioon.
    Nämä on aina kovin subjektiivisia. Mutta hieno parannus joka tapauksessa.

    Leave a comment:


  • Jacques
    replied
    Mun mielestä se D toimii nyt niinkuin pitääkin. Ottaa löysät pois luistatuksista, ja antaa käyttää vääntöä pitäen kiinni vaihteesta. Käyttäytymisen erohan oikeastaan kasvaa D ja S -välillä xHP:llä vrt. vakioon.

    Leave a comment:


  • Happyhands
    replied
    Originally posted by Jacques View Post
    Tässä hyvinkin vaikuttaa et mikä auto&laatikko sinulla on, meistä osa puhuu jo v2.0 softaversiosta ja esim. happyhandsille uusin on v1.1. Ovatko keskenään yhteneväiset, en tiedä.
    Yleisesti jos epäilyttää mikä stage sopii parhaiten itselleen, suosittelen ostamaan superlisenssin jolla saa kaikki staget käyttöön.
    Versiothan riippuu ohjainyksikön mallista ja missä vaiheessa on otettu työn alle. Itsellä on pre-lci (2006), joten tuki malliin tuli vasta äskettäin yleensäkin markkinoille, kun tuoreemmilla on jo ajellu parhaimmillaan vuoden. Eiköhän noissa peruskartat oo aika lailla kopioitu mallista toiseen kuitenkin v1.0 ja sitten v1.1 jne eteenpäin säädetään asiakaspalautteen mukaan.

    Ei se nyt minulla toimi "kuin ajatus" kuin ehkä Sportilla. D kyllä edelleen lyö isoa ja on monesti jäljessä tilanteista, mutta toki selvittelee ne paljon nopeammin kuin vakiosofta. Jos sitä skarppiutta haluaa niin S pitää jo muutenkin yhtä pykälää pienempää valmiina tuvassa ja on yleensä heti hereillä kun pyyntö kaasupolkimelta tulee. Manuaalia en ole käyttänyt kuin Kehä 1 ruuhkissa ryömittäessä pakkoykkösellä, jolloin ei tarvitse niin paljon jarrulla seisoa kuin D:llä.

    Erittäin suositeltava modi ajolleen joka tapauksessa. Itse menin suoraan stage 3 vaikka kyseessä ihan työmatkakulkine.
    Last edited by Happyhands; 12-02-2018, 07:16.

    Leave a comment:


  • walopower
    replied
    v1.1 oli mainittu että korjattu vaihtoa pienemmällä RPM:llä. Se ainakin toimii täydellisesti. Stage3 luulisi että on joku racing tune, mutta ennemminkin sitä voisi kuvailla että se toimii kun ajatus, ei tarvi kikkailla kaasulla, vaan tuntuu että aina on oikea vaihde päällä. Vaihdot on niin nopeita ettei niitä juuri huomaa.

    Leave a comment:

Working...
X