xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä
Collapse
X
-
Ihan hyvältä tuntuu stage 1 kattavalla n. 50km kokemuksella. Menee kyllä kevyessä ajossa suurilla vaihteilla ja näin ollen pienillä kierroksilla. Tavallaan häiritsee vielä tietoisuus päällä olevasta vaihteesta...tottumiskysymys.
-
-
Originally posted by aku1979 View PostTuli ostettua super lisenssi ja huomenna meinasin aloittaa stage 1:llä. Oliko siitä totutteluajosta jotain virallista ohjetta vai ajelllaanko vain rauhallisesti joku tietty matka?
Leave a comment:
-
-
Tuli ostettua super lisenssi ja huomenna meinasin aloittaa stage 1:llä. Oliko siitä totutteluajosta jotain virallista ohjetta vai ajelllaanko vain rauhallisesti joku tietty matka?
Leave a comment:
-
-
Tuli nyt itsekin kokeiltua tätä kun tuli F31:een vaihdossa tuollainen sisäänajettu 330D E91 ´06. Kyllä on iso muutos auton ajossa laatikon softaamisellaAlle 100km vasta ehtinyt ajamaan Stage1:llä (v.1.1) ja aika näyttää tarkemmin miten asettuu, mutta näyttäisi siltä että tällä on erittäin mukava vaikutus myös kulutukseen
Leave a comment:
-
-
Kukas näitä tekisi uudellamaalla ja mihin hintaan ? :think Oma e60 530d kaipais laatikkoon pikku muutosta.
Leave a comment:
-
-
No niin, appi päivittyi ja nyt se väittää etten voi flässätä autoa koska sitä ennen minun pitäisi flässätä ex autostani xHP takaisin vakioksi...
Ihme juttu koska olen kuitenkin pystynyt jo 2 kertaa flässäämään nykyisen auton laatikon. No, laitoin viestiä tuonne ja katsotaan mitä vastaavat.:think
Leave a comment:
-
-
-
Tuli E92 335D LCI malliin softattua stage 2.
100km jälkeen voi jo todeta tuon vaihtojen nopeutumisen ja varsinkin iso ero on tuossa miten pitää vaihteista kinni kun ennen pykälsi aina pienempää.
Suosittelen
Leave a comment:
-
-
Harvinaisen totta, ja onhan lähtökohdat eri. Ei voi tietää/vertailla 1:1 muutenkaan.
Ja lisäksi olen kuulemma omaa luokkaani moottorisoftan customoinnissakin. (Se rasittava asiakas jonka hienosäädöstä ei tule loppua..)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jacques View PostMun mielestä se D toimii nyt niinkuin pitääkin. Ottaa löysät pois luistatuksista, ja antaa käyttää vääntöä pitäen kiinni vaihteesta. Käyttäytymisen erohan oikeastaan kasvaa D ja S -välillä xHP:llä vrt. vakioon.Mutta hieno parannus joka tapauksessa.
Leave a comment:
-
-
Mun mielestä se D toimii nyt niinkuin pitääkin. Ottaa löysät pois luistatuksista, ja antaa käyttää vääntöä pitäen kiinni vaihteesta. Käyttäytymisen erohan oikeastaan kasvaa D ja S -välillä xHP:llä vrt. vakioon.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jacques View PostTässä hyvinkin vaikuttaa et mikä auto&laatikko sinulla on, meistä osa puhuu jo v2.0 softaversiosta ja esim. happyhandsille uusin on v1.1. Ovatko keskenään yhteneväiset, en tiedä.
Yleisesti jos epäilyttää mikä stage sopii parhaiten itselleen, suosittelen ostamaan superlisenssin jolla saa kaikki staget käyttöön.
Ei se nyt minulla toimi "kuin ajatus" kuin ehkä Sportilla. D kyllä edelleen lyö isoa ja on monesti jäljessä tilanteista, mutta toki selvittelee ne paljon nopeammin kuin vakiosofta. Jos sitä skarppiutta haluaa niin S pitää jo muutenkin yhtä pykälää pienempää valmiina tuvassa ja on yleensä heti hereillä kun pyyntö kaasupolkimelta tulee. Manuaalia en ole käyttänyt kuin Kehä 1 ruuhkissa ryömittäessä pakkoykkösellä, jolloin ei tarvitse niin paljon jarrulla seisoa kuin D:llä.
Erittäin suositeltava modi ajolleen joka tapauksessa. Itse menin suoraan stage 3 vaikka kyseessä ihan työmatkakulkine.Last edited by Happyhands; 12-02-2018, 07:16.
Leave a comment:
-
-
v1.1 oli mainittu että korjattu vaihtoa pienemmällä RPM:llä. Se ainakin toimii täydellisesti. Stage3 luulisi että on joku racing tune, mutta ennemminkin sitä voisi kuvailla että se toimii kun ajatus, ei tarvi kikkailla kaasulla, vaan tuntuu että aina on oikea vaihde päällä. Vaihdot on niin nopeita ettei niitä juuri huomaa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: