Originally posted by valttu18
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) viritys part IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
-
-
Originally posted by valttu18 View PostTämähän se oli nyt on euro kartta sisällä eikä vielä ainakaan ole valittanut vastaavaaKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Vulcan View PostEx:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Originally posted by Vulcan View Post
Ei tule kovin halvaksi kun tuohon lätkäistään tullit ja verot.
Esim täästä viralliselta jälleenmyyjältä https://www.hubauer-shop.de/en/rp-in...538616079.html
Perhana että ovat taas hinnat noissa nousseet, parikuukautta takaperin sai samat suuttimet 170€ pintaan tuolta.
Smiidulla hinta 395 kun katoin
Comment
-
-
Auto alkanu tuntua lussulta, ja tein 0-100km/h vetoja, parhaimmaksi ajaksi sain 5.55s :(
Eilen sitten kattelin ahtoja ja eipäs nouse enää kuin 16psi, en muista tarkalleen mitä aiemmin oli, oiskohan ollut luokkaa 19-20psi.
Onkohan miulla pientä ahtovuotoa, vai mistähän ahtojen aleneminen johtuu?
Tänään olis tarkotus vaihtaa huohotinventtiili. Samalla katon ahtoletkut/klemmarit läpi. Miettiny täs jos jotenkin sais tulpattua kaasuläpän päästä ja ennen välijäähyä ja laittelis varovasti paineilmaa sisään, kuulis jos vuotais?BMW 335i coupe -06
BMW 330i coupe -00
Ja pari vanhempaa menOpeliä
Comment
-
-
Originally posted by Georgios Terziakis View PostAuto alkanu tuntua lussulta, ja tein 0-100km/h vetoja, parhaimmaksi ajaksi sain 5.55s :(
Eilen sitten kattelin ahtoja ja eipäs nouse enää kuin 16psi, en muista tarkalleen mitä aiemmin oli, oiskohan ollut luokkaa 19-20psi.
Onkohan miulla pientä ahtovuotoa, vai mistähän ahtojen aleneminen johtuu?
Tänään olis tarkotus vaihtaa huohotinventtiili. Samalla katon ahtoletkut/klemmarit läpi. Miettiny täs jos jotenkin sais tulpattua kaasuläpän päästä ja ennen välijäähyä ja laittelis varovasti paineilmaa sisään, kuulis jos vuotais?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Maanantaina olis aikomus käydä kokeilemassa vetoja ja logittaa samalla.
Tuosta ahtopyynnöstä en kyl osaa sanoa mtn. JB4 map 5 ajelin.
MHD:ta tuossa kattelin mut en nyt tajua että mitäkä pitää hommata, kun siellä on sen sata eri vaihtoehtoa.
Eli noillako menis?:
Lisenssi
JB4 BEF
Map pack
EDIT: korjattu BEF linkkiLast edited by Georgios Terziakis; 31-07-2021, 00:20.BMW 335i coupe -06
BMW 330i coupe -00
Ja pari vanhempaa menOpeliä
Comment
-
-
Originally posted by Georgios Terziakis View PostMaanantaina olis aikomus käydä kokeilemassa vetoja ja logittaa samalla.
Tuosta ahtopyynnöstä en kyl osaa sanoa mtn. JB4 map 5 ajelin.
MHD:ta tuossa kattelin mut en nyt tajua että mitäkä pitää hommata, kun siellä on sen sata eri vaihtoehtoa.
Eli noillako menis?:
Lisenssi
JB4 BEF
Map pack
EDIT: korjattu BEF linkki
Vai onko tarkoitus siirtyä JB4:stä pelkästään MHD:n pariin?Last edited by Krampus; 31-07-2021, 10:15.E89 Z4 sDrive 35i Flex Fuel, harraste
F39 X2 Xdrive20D, käyttis
Vikakoodit, moduulien päivitykset, vo/fa-muutokset ja koodailut(icom,e-sys, ista yms.) o5o536o489
Comment
-
-
Originally posted by Krampus View PostMap packia/flasher lisenssiä ei tarvitse, jos laitat vaan JB4 BEF:in. Pärjää pelkästään BEF flasherilla MHD N54 JB4 BEF only flasher BEF:in saa sitten N54tech sivuilta.
Vai onko tarkoitus siirtyä JB4:stä pelkästään MHD:n pariin?
Comment
-
-
Originally posted by bimmerfanatic View PostKumpi ompi sit parempi MHD vai JB4?
Oma Z4 setuppi toimii hyvin JB4:llä:
DCT-35is flash, JB4 5g-MHD muokattu BEF,
19t turbot, 5" porrastettu välijäähy, 3" DP:t, inletit/outletit, DCI, ahtoputki päivitetyillä dumpeilla, 3.5 Tmap, 535 matalapainepumppu_AN6 bensalinja, Fuel-it viina analysaattori/aito flex fuel, OCC, RB PCV, Split Second PI-JB4 integroitu, tulpat NGK 97506 0,45mm raolla ja kaikkea muuta pientä. Homma vielä kesken, joten vasta 20psi ahdoilla mennään nyt. XHP on laitettava niin sitten lisää ahtoja.
Map2:lla 460hp/590nm tuli konetehoa penkissä kun hain lappua muutoskatsastukseen. Tässä vedossa ennakot/ohjelma yms. pielessä ja muutenkin homma oli kesken. 413hp tuli muutoskatsastukseen ja tämä oli map1:llä.E89 Z4 sDrive 35i Flex Fuel, harraste
F39 X2 Xdrive20D, käyttis
Vikakoodit, moduulien päivitykset, vo/fa-muutokset ja koodailut(icom,e-sys, ista yms.) o5o536o489
Comment
-
-
Originally posted by bimmerfanatic View PostKumpi ompi sit parempi MHD vai JB4?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment