BMW 335i (N54) viritys part IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Georgios Terziakis View PostJoo, kyllä vituttaa kun ei ehtiny niihin halpoihin suuttimiin.
Alkaa jo melkein kiinnostamaan kiinan "rempatut" suuttimet..
Leave a comment:
-
-
Joo, kyllä vituttaa kun ei ehtiny niihin halpoihin suuttimiin.
Alkaa jo melkein kiinnostamaan kiinan "rempatut" suuttimet..
Leave a comment:
-
-
No niin ,nyt on suuttimien hinnat kohdallaan. Suomesta alkaen about 375€ ja norkku euroopan maista 300€ nurkilla/kpl.
BMW otti jenkeissä N54 suuttimista takaisinkutsuissa takkiin aikoinaan vahvasti. Euroopassa nothing.
Nyt maksetaan siitä hinta,eli ei näitä vanhoja ongelmapesäkkeitä kannattais enää pitää ajossa.
Mut romutuspalkkio ei kyllä ihan kata silti vielä.
Index 1 rules
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Krister View PostOnko sinulla kiina 19T:t vai jotkut muut?
Muilla kokemuksia kiina 17T / 19T ahtimista? Osalla ilmeisesti kestäneet melko hyvin, osalla ei.
Mulla oli fin turbon ahtimet joihin laitettiin 19T tyyppiset kompurat. Ne oli td04 keskiöillä ja ovat nyt pari vuotta kestäneet hyvin. Taisivat olla ensimmäiset Suomessa tehdyt vastaavat. Niillä penkitin 560 hv 770nm takapyöriltä, noin 27psi ahdoilla. Edelleen toimivat moitteetta uudella omistajalla.
Leave a comment:
-
-
Puolitoista vuotta ollut 17t kiinni, hyvin on toiminut
Mielestäni kaikilla hybridi valmistajilla on yksittäisiä laatuongelmia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Krampus View PostJep. Viv Autoparts:ilta ostetut turbot.Hintaeroa on kuitenkin aina sieltä 800€-4k€
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Krampus View PostMHD:sta ei pelkästää kokemusta. MHD:lta back end flasher ja flexifuel moottorinohjauslisä ostettu.
Oma Z4 setuppi toimii hyvin JB4:llä:
DCT-35is flash, JB4 5g-MHD muokattu BEF,
19t turbot, 5" porrastettu välijäähy, 3" DP:t, inletit/outletit, DCI, ahtoputki päivitetyillä dumpeilla, 3.5 Tmap, 535 matalapainepumppu_AN6 bensalinja, Fuel-it viina analysaattori/aito flex fuel, OCC, RB PCV, Split Second PI-JB4 integroitu, tulpat NGK 97506 0,45mm raolla ja kaikkea muuta pientä. Homma vielä kesken, joten vasta 20psi ahdoilla mennään nyt. XHP on laitettava niin sitten lisää ahtoja.
Map2:lla 460hp/590nm tuli konetehoa penkissä kun hain lappua muutoskatsastukseen. Tässä vedossa ennakot/ohjelma yms. pielessä ja muutenkin homma oli kesken. 413hp tuli muutoskatsastukseen ja tämä oli map1:llä.
Onko sinulla kiina 19T:t vai jotkut muut?
Muilla kokemuksia kiina 17T / 19T ahtimista? Osalla ilmeisesti kestäneet melko hyvin, osalla ei.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jana View PostMistäs tällä hetkellä löytäisi halvimmat uudet index12 suuttimet? :think
Originally posted by ozi View PostLeebmanilta minäkin uudet ostin index 12. Pitää huomioida se ettei prikat (injector decoupling element) kuuluneetkaan kauppaan.
Leave a comment:
-
-
Mistäs tällä hetkellä löytäisi halvimmat uudet index12 suuttimet? :think
Leave a comment:
-
-
Löytyisikö kellään n54 kampiakselia, ei haittaa, jos on laakerit menny yms.
Pitäisi saada muutamat mitat koneistamolle.
Voin ostaa tai lainata korvausta vastaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mmie View Posthttps://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=285305
Saisikohan tästä nic. Tommix tekemistä vireistä jotain tärppejä?
Ja tosiaan NGK:n kylmemmät tulpat, uudet puolat, HPFP pitää olla timmissä kunnossa.
Budjetiksi kannattaa varata se 3,5-6 k€ riippuen paljonko teet hommasta itse.
Edittiä:
löysin Youtube videon jossa näkyy kiihtuvyys 60 - 240 km/h
Last edited by Tommix; 05-08-2021, 21:07.
Leave a comment:
-
-
Leave a comment: